خرید گوسفند زنده از livesheep.co مرکز عرضه دام کشتار روز

اگر شما هم برای خرید گوسفند زنده دنبال سایت معتبر و خوب هستید یکی از مراکز خرید و فروش دام زنده در تهران لایو شیپ livesheep.co می باشد که انواع دام زنده شامل گوسفند، بره، گاو، گوساله، بز و ... را عرضه می کند. در این بخش قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با نحوه خرید اینترنتی گوسفند و بره زنده را خدمت شما کاربران عزیز توضیحاتی ارائه کنیم. برای کسب اطلاعات درباره قیمت، نژاد، سلامت دام و ... در ادامه با ما همراه باشید.

از کجا گوسفند زنده بخریم؟

بیشتر افراد زمانی که قصد خرید دام زنده دارند برایشان جای سوال است که از کجا خرید کنند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که لازم است شما چند نکته مهم را برای انتخاب جایی که قصد خرید از آنجا را دارید در نظر بگیرید. یکی از این موارد مربوط به مجوز فعالیت مرکز فروش گوسفنده زنده می باشد که بسیاری از مجموعه ها به صورت غیر رسمی فعالیت دارند. مورد بعدی این است که مطمئن شوید شما گوسفند و دام زنده مورد نظر را از دامدار یا یک مرکز کشتارگاه گوسفندان در تهران که محل مشخصی دارند میخرید. بسیاری از افراد که به عنوان دلال در این بازار فعالیت دارند هیچ جا و مکان مشخصی نداشته و تنها هنگام دریافت سفارش گوسفندان را از مراکز مختلف تهیه کرده و مشتری تحویل می دهند.


با در نظر گرفتن همچین مواردی شما یک مرکز خوب برای خرید گوسفند زنده پیدا خواهید کرد. البته لازم است بدانید که ما در اینجا به چند مورد معتبر که در سطح اینترنت فعالیت دارند اشاره خواهیم کرد. با این وجود خود شما می توانید تحقیق لازم را برای پیدا کردن یک کشتارگاه و مرکز عرضه خوب انجام دهید.

وزن گوسفند زنده

همانطور که همه ما میدانیم این روز ها هزینه خرید دام زنده بر اساس وزن مشخص می شود. یعنی می توان گفت وزن گوسفنده زنده قیمت آن را مشخص می کند. در رابطه با این موضوع قصد داریم به شما بگوییم که اگر یک مرکز معتبر با ذبح بهداشتی خرید کنید، مشکلی از نظر وزن هم برایتان پیش نخواهد آمد. بهتر است اطلاعات هر چند کمی درباره متوسط وزن گوسفند زنده داشته باشید تا در هنگام خرید مشکلی برایتان پیش نیاید. نیاد.

در اینجا یک موضوع مهم وجود دارد که آن هم مربوط به انواع نژاد گوسفندان ایرانی می شود. اکثر افراد درباره این موضوع اطلاعات کافی ندارند و همین مورد سبب می شود خرید موفقی نداشته باشند. توجه کنید که گوسفندان دارای نژاد های مختلفی در جهان هستند. هر نژاد ممکن است در سنین مختلف دارای وزن متفاوتی با سایر نژادها دیگر باشد.

در مراکز خرید و فروش دام کشتار دامداران نژادهایی اعم از: گوسفند افشاری، گوسفند مغانی، سنگسری، مهربان و کردی را به فروش میرسانند. این چند مورد که نام بردیم جزو بهترین نژاد گوسفندان گوشتی در ایران محسوب می شوند.

به طور کلی گوسفندان در چهار دسته قرار میگیرند که شامل: گوسفندان شیری، پشمی، گوشتی و پوستی هستند. در بین این موارد وقتی قصد خرید برای ذبح و قربانی کردن داریم باید گوسفند گوشتی را انتخاب کنیم که نسبت به سایر نژادها گوشت بیشتری دارند.

دام زنده شهرداری تهران و کرج

همشهریان عزیزی که قصد دارند از میادین اقدام به خرید دام زنده شهرداری تهران و کرج کنند می توانند به نزدیکترین میدان دام و کشتارگاه محل زندگی خود مراجعه کنند. لازم است بدانید که کشتارگاه و میدان دام در مناطق مختلف مشخص شده است و هر کسی می تواند از هر کدام از آنها خرید کند. در میدان دام شهرداری انواع دام زنده برای کشتار روز و پرواربندی وجود دارد که توسط افراد مختلف خرید و فروش می شود. مواردی که می توان در این میدان ها پیدا کرد شامل موارد زیر هستند.

  • گوسفند زنده
  • گوساله زنده
  • مرغ و خروس زنده
  • بوقلمون زنده
  • شتر
  • بز و بزغاله
  • بره
  • گاو
  • شترمرغ
  • و ...

در صورتی که می خواهید هر کدام از دام های مشخص شده در بالا را بخرید تنها کافیست به یک میدام دام در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه کنید


نکته مهمی که باید در رابطه با میادین بدانید این است که امکان خرید به صورت اینترنتی وجود ندارد. البته تنها در صورتی این مورد امکان پذیر خواهد بود که دامدار هم سایت اینترنتی داشته باشد و هم در میادین فعالیت داشته باشد. در این صورت می توان از طریق تماس تلفنی اقدام به ثبت سفارش کرد. اما اکثر به صورت حضوری فروش خود را انجام میدهند و افراد باید به آدرس مرکز خرید و فروش دام زنده در تهران و کرج مراجعه کنید.

تشخیص سلامت گوسفند و بره

بی شک ما نمی توانیم همه بیماری های گوسفندان و سایر دام ها و طیور محلی همچون: مرغ و خروس زنده، بوقلمون زنده، شترمرغ زنده و ... را بشناسیم و قادر به تشخیص آنها باشیم. اما بهتر است حداقل اطلاعاتی درباره بیماری های ظاهری دام ها داشته باشیم که بتوانیم این موارد را تشخیص دهیم. منظور از بیماری های ظاهر به چند مورد مربوط می شود که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم.

  • ریزش آب بینی
  • ریزش آب از چشم
  • اسهال
  • بی حال بودن
  • گیج بودن
  • و ...

این موارد می توانند جزو مهمترین بیماری های گوسفندان در ظاهر آنها باشند. در صورتی که خواستید از یک مرکز فروش گوسفنده زنده اقدام به خرید کنید، اگر این علائم را در گوسفند دیدید حتما آن را عوض کرده و یک گوسفند دیگر انتخاب کنید.

این موارد درباره بره زنده هم صدق می کند و دقیقا به همین صورت میباشد. بنابراین هنگام سفارش حتما به آنها توجه کنید.



قیمت گوسفند زنده

مطمئنا اولین سوال هنگام مراجعه به کشتارگاه یا مرکز عرضه گوسفندان در تهران و کرج برای شما هم مربوط به قیمت گوسفند زنده می باشد. در هنگام خرید علاوه بر موارد جانبی دو مورد مهم وجود دارد که آن هم مربوط به قیمت و وزن آن می باشد. هم اکنون در تمامی شهرهای ایران میدان دام مختلف وجود دارد که مردم آن شهر برای خرید و فروش دام زنده به آنجا مراجعه می کنند. لازم است بدانید که قیمت دام در میدان دام زنده در هر شهری با شهر دیگر فرق می کند. هر چند ممکن است در برخی شهرهای ایران قیمت گوسفند یکسان باشد اما در اثر آنها اختلاف قیمت وجود دارد.

شما برای سفارش دام و خرید می توانید جهت استعلام قیمت با مرکز عرضه گوسفند زنده https://livesheep.co در ارتباط باشید. همچنین در سایت مربوطه نمودار نرخ روز به صورت حداقل و حداکثر قیمت درج شده است.

خرید اینترنتی دام زنده

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که تاکنون خرید اینترنتی انجام نداده باشد. در حال حاضر مردم برای هر چیزی خرید های خود را از طریق اینترنت انجام میدهند. یکی از محصولاتی که به صورت آنلاین به فروش میرسد مربوط به دام زنده می باشد که هر کسی می تواند به راحتی در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کند. برخی از مراکز عرضه دام زنده گوسفند دارای خدمات فروش اینترنتی هستند اما برخی هنوز هم به روش سنتی فعالیت می کنند و مشتریان باید به صورت حضوری برای خرید مراجعه کنند. اگر قصد دارید از طریق اینترنت اقدام به سفارش و خرید گوسفند زنده کنید می توانید از طریق سایت های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند اقدام کنید. توجه داشته باشید که حتما از یک مرکز معتبر و بهداشتی خرید خود را انجام دهید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.