چگونگی خرید گوسفند زنده

گوسفند زنده و به جا آوردن نذر :

نذر کردن یکی از عمل های بسیار پسندیده می باشد که در راه خدا و برای خدا انجام می شود. نذر نیز انواع مختلفی و متعددی دارد که می توان به نذر مشروط و نذر مطلق اشاره کرد. نذر را می توان با توجه به توان مالی در نظر گرفت. امروزه بسیاری از افراد گوسفند زنده را به عنوان نذر، ذبح می کنند. نذر گوسفند زنده نیز احکام منحصر به فردی دارد. لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد دیگر چون قربانی، عقیقه و ... از گوسفند زنده نیز استفاده می شود. مرکز معتبری وجود دارد که به فروش گوسفند زنده به صورت غیر حضوری مشغول است. در اینجا قصد داریم به معرفی این مرکز بپردازیم و همچنین امکانات آن، ویژگی های گوسفند های عرضه شده توسط آن و .... را بیان خواهیم کرد.

فروش و خرید گوسفند زنده از سایتی معتبر :

مراکز معتبری در سطح کشور راه اندازی شده اند که فعالیت خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می دهند. مرکز دامکالا یکی از مراکز بسیار معتبر است که علاوه بر راه اندازی سایت به پرورش گوسفند نیز مشغول است. سایت دامکالا به فروش گوسفند ، خرید گوسفند و پرورش و پرواربندی آن ها مشغول است. سایت نامبرده سایتی کاملا تخصصی می باشد که توانسته رضایت همگان را جلب کند. مرکز دام کالا در سال 1398 سایتی متفاوت با قابلیت های متنوع را راه اندازی کرده است و با تکیه به تجربیات چندین ساله خود گوسفند ها را پرورش و در اختیار مشتریان قرار داده است.

سایت دامکالا، سایتی منحصر به فرد با قابلیت های متنوع :

سایت دامکالا یکی از سایت هایی می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصولات، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این سایت قابلیت های متنوعی داشته که می توان به کیفیت بالای محصولات، شرایط فروش، ویژگی های گوسفند ها، نحوه خرید و ثبت سفارش، بررسی محصولات و .... اشاره کرد. به عبارت دیگر :

1.     بررسی محصولات قبل از ثبت سفارش : یکی از قابلیت های سایت دامکالا، بررسی محصولات موجود در سایت می باشد. در حقیقت مشتریان قبل از خرید می توانند به راحتی وارد سایت دامکالا شوند و محصولات موجود در سایت را مورد بررسی قرار دهند. با مراجعه به سایت می توان وزن گوسفند، شرایط آن، ویژگی های آن و .... را مورد بررسی قرار دهند و سپس برای خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

2.     ثبت سفارش و خرید : از دیگر قابلیت های این سایت ثبت و خرید محصول مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. توجه کنید که بعد از انتخاب محصول باید برای انتخاب زمان تحویل سفارش و ثبت آدرس اقدام کنید. بعد از طی این مرحله نوبت به پرداخت هزینه آن می رسد. در نهایت بعد از پرداخت هزینه، سفارش شما ثبت می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد ارسال می شود.

3.     رایگان بودن ارسال سفارش : یکی از قابلیت های این سایت که سبب تمایز آن از دیگر سایت ها شده است، رایگان بودن هزینه ارسال سفارش می باشد. عدم دریافت هزینه ارسال توسط سایت دام کالا توانسته توجه همگان را جلب کند.

4.     ارسال قصاب جهت ذبح به صورت رایگان : سایت دامکالا قصاب ماهر و توانمندی را به محل مورد نظر ارسال می کند تا به صورت اصولی و همچنین رایگان به ذبح گوسفند زنده اقدام کند. لازم به ذکر است که ارسال قصاب به صورت رایگان از دیگر مزیت های این سایت به حساب می آید و باعث تمایز آن از دیگر سایت ها شده است.

5.     ارسال به موسسات و مراکز خیریه : در صورتی که مشتریان قصد دارند گوسفنده زنده خریداری شده را به مراکز خیریه و یا آسایشگاه ها ارسال کنند می توانند آدرس و شماره تماس را به این سایت بدهند تا به صورت رایگان به محل مورد نظر ارسال کند. در نهایت بعد از دریافت سفارش توسط موسسه مورد نظر، رسید آن برای مشتری ارسال می شود و پیامکی در این قالب نیز ارسال خواهد شد.

بی نظیر بودن گوسفندان زنده موجود در سایت دام کالا :

همان طور که گفته شد سایت دام کالا به دلیل کیفیت بالای محصولات، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر گوسفند های پرورش یافته توسط سایت دامکالا ویژگی های منحصر به فردی دارند که می توان به ارگانیک بودن آن ها، قیمت بسیار مناسب آن ها، سالم بودن گوشت آن ها و .... اشاره کرد. در واقع در تغذیه آن ها از غذا های کاملا سالم استفاده می شود که عاری از هر گونه هورمون، آنتی بیوتیک، غذای نا‌سالم و .... می باشند به همین دلیل گوشت آن ها ارگانیک و سالم خواهد بود.

پرورش و پرواربندی گوسفند های عرضه شده توسط سایت https://www.damkala.com در محیط هایی کاملا بهداشتی صورت می گیرد و محیط آن ها به دور از هر نوع تنشی می باشد. توجه کنید که دما و رطوبت محیط و محل پرورش گوسفند ها به صورت مرتب اندازه گیری می شود.

دامپزشک با تجربه و ماهر به صورت مرتب گوسفند ها را مورد بررسی قرار می دهد و المان های لازم و ضروری مانند وزن را به صورت مرتب چک می کند.