فروش اقساطی برلیانس تحویل فوری [ظرفیت محدود]

اگر تا امروز گمان می‌کردید، طرح‌های فروش خودرو از دم قسط مخصوص تولیدات ملی است که معمولا قیمت پایینی دارند و شرایط اقساطی شامل خودروهای مونتاژی و وارداتی نمی‌شود، باید به شما بگوییم که اشتباه می‌کردید!

شرکت در طرح‌های خرید قسطی خودرو فقط برای این نیست که یک ماشین مدل معمولی برای رفت و آمد به دانشگاه و محل کار بخرید و یا اینکه با آن در آژانس‌های تلفنی یا تاکسی‌های اینترنتی مشغول به کار شوید.

فروش اقساطی برلیانس، یکی از آن طرح‌های جذاب و پرطرفداری است که خیلی‌ها منتظرش بودند، اما هیچ وقت نتواتستند مرجع معتبری برای خرید این اتومبیل لوکس چینی پیدا کنند.

خب! مژده مژده! انتظارها به سر آمده و سایاخودرو که همواره گوشش به دهان مشتریان وفادارش بوده است که چه خودرویی را دوست دارند تا شرایطی را فراهم کند که همگان بتوانند صاحب ماشین مورد علاقه خود شوند، در جدیدترین طرح خود با شرایط ویژه، فروش اقساطی برلیانس را در دستور کار قرار داده است، البته ناگفته نماند که ظرفیت شرکت در طرح بسیار محدود است، پس تا وقت هست بشتابید!


مزایای خودرو برلیانس

خودرویی که پارس خودرو از سال ۹۷ آن را به جاده‌های ایران فرستاد، یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی موجود در بازار خودرو کشور ما است.

فروش اقساطی برلیانس H330   مدل کراس از همان ابتدا با استقبال چشمگیری مواجه شد و این محبوبیت دلایل متعددی داشت که به مزایای برلیانس بازمی‌گردد. در ادامه برخی از این مزیت‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  • امکانات رفاهی مطلوب

یکی از مهم‌ترین علل موفقیت خودروهای چینی در بازار ایران، امکانات رفاهی متعدد آن‌هاست که حتی عیب‌های فنی آن‌ها را هم می‌پوشاند. به همین دلیل حتی خودروهای بی‌کیفیت چینی هم طرفداران خود را دارند. البته اگر مترصد شرکت در طرح فروش اقساطی برلیانس هستید، خوب است بدانید که برلیانس، یک نقطه عطف افتخارآمیز برای خودروسازی چین است، چراکه نه تنها از نظر رفاهی، بلکه از نظر فنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

  • پیشرانه قوی و گیربکس قدرتمند

خودرویی که در طرح فروش اقساطی برلیانس می‌توانید از سایاخودرو تهیه نمایید، مجهز به یک پیشرانه قوی و جعبه دنده اتوماتیک قدرتمندی است که تعویض‌های هوشمندانه بجایی را انجام می‌دهد.

بنابراین بر خلاف برخی خودروهای بی‌کیفیت چینی، برلیانس، عملکرد بسیار مطلوبی در زمینه فنی دارد و تجربه کاربری مالکان آن نیز از سواری نرم و ایمنی قابل قبول آن گزارش می‌دهد.

  • هزینه‌های جانبی اندک

برلیانس، همانطور که پیشتر نیز گفته شد، عملکرد خوبی از نظر فنی دارد. بنابراین خیالتان بابت مصرف سوخت و نیز عیب و ایرادهای احتمالی‌اش راحت باشد

با شرکت در طرح فروش اقساطی برلیانس که این روزها در دستور کار سایاخودرو قرار دارد، صاحب خودرویی خواهید شد که اگر سرویس‌های دوره‌ای آن را به موقع انجام دهید، هیچ خرجی روی دستتان نمی‌گذارد. ضمنا پارس خودرو نمایندگی‌های فعالی در سراسر کشور دارد تا قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز این خودرو را تامین کنند، بنابراین دغدغه‌ای از این نظر نیز وجود ندارد.

  • بازار دست دوم پررونق

اگر رویای برلیانس سواری در سر دارید اما هنوز مردد هستید، خوب است بدانید که بازار دست دوم این ماشین محبوب چینی همیشه داغ داغ است. پس با اطمینان در طرح فروش اقساطی برلیانس شرکت کنید و اگر یک زمانی قصد فروش داشتید، به راحتی آن را نقد کنید.

  • زیبایی ظاهری و طراحی داخلی مناسب

هرچقدر هم که یک خودرو از لحاظ فنی و ایمنی به‌روز و مطلوب باشد، اگر ظاهرش خیره‌کننده نباشد انگار به دل مشتری ایرانی نمی‌نشیند! برلیانس، ظاهر جذابی دارد و از طراحی داخلی لوکسی نیز برخوردار است. ضمنا کابین و صندوق عقب جادار آن برای سفرهای خانوادگی هم بسیار مناسب است.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی برلیانس

سایاخودرو برای کسانی که علاقمند هستند تا از فرصت پیش آمده برای خرید برلیانس استفاده کنند، مزایا و خدمات زیر را در نظر گرفته است:

  • تحویل فوری برلیانس
  • ثبت سند برلیانس به نام خریدار پس از طی شدن مراحل معمول اداری نظیر تعویض پلاک و ...
  • فروش اقساطی برلیانس با قیمت واقعی
  • امکان خرید اقساطی خودرو با هر میزان سرمایه
  • امکان تنظیم قرارداد و مبلغ اقساط با توجه به توان مالی خریدار
  • دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید

برای اطلاع از قیمت روز برلیانس و نیز آگاهی از جزییات طرح‌های فروش اقساطی برلیانس می‌توانید همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش سایا خودرو تماس حاصل کنید.

منبع: sayakhodro.com