چگونه با کمترین سرمایه، سایتی قدرتمند و فعال داشته باشیم؟

ساخت سایت یکی از پرطرفدارترین راه‌هایی بوده که امروزه افراد برای فروش محصول و یا برای شرکت خود را‌ اندازی کرده و نقش بسیار مهمی در بهبود کسب و کار دارد.
اما متاسفانه به دلیل قیمت طراحی سایت که متاسفانه روز به روز هم در حال افزایش است، بسیاری از افراد توانایی پرداخت را نداشته و از درست کردن سایت و فروشگاه اینترنتی هم پشیمان می‌شوند

اما به دلیل اهمیت داشتن سایت برای بهبود کسب و کار، برخی از سایت‌ها مانند فروشگاه ساز  پرتال، روش‌هایی را ایجاد کرده که هزینه بسیار کمی نسبت به حالت معمول خود داشته و نیاز به سرمایه زیاد هم نخواهد داشت.
در ادامه به معرفی بهترین روش‌ها برای ساخت سایت با سرمایه کم  پرداخته و به شما در ساخت سایت شخصی با مناسب‌ترین قیمت‌ها کمک می‌کنیم



چگونه سایتی ارزان و استاندارد داشته باشیم؟

به دلیل هزینه‌های زیاد ساخت ساز، راه حل‌های زیر برای ساخت آسان با سرمایه کم، بسیار مفید و کاربردی است:

1.     با استفاده از وردپرس سایت مورد نظرتان را بسازید

وردپرس یکی از نرم افزارهای کاربردی مدیریت محتوا بوده که پس از نصب، شما می‌توانید به راحتی از آن سایت را دانلود و استفاده کنید. وردپرس اکثر نیازهایتان را برطرف کرده و دارای قالب‌هایی برای طراحی سایت است.
هم‌چنین به زبان فارسی ترجمه شده و قابلیت استفاده آسان را برای همه افراد فراهم می‌کند؛ از همین رو می‌توان از آن به عنوان یکی از روش‌های ساخت سایت با سرمایه کم اشاره کرد

2.      طراحی سایت با سایت ساز

طراحی سایت یکی از اقداماتی است که نیاز به تجربه و تخصص کافی داشته و هر کسی نمی‌تواند آن را به خوبی انجام دهد؛ بنابراین اگر شما هم جزو آن افراد تازه کاری هستید که در حوزه تکنولوژی و کدنویسی تجربه کافی را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که با صرف هزینه بسیار کمی، به سراغ سایت سازها بروید

سایت سازها تمامی آنچه را که سایت حرفه‌ای نیاز داشته را برایتان فراهم می‌کند. برای ساخت سایت در سایت سازها کافی است که به یکی از بهترین مراکز آن مراجعه کرده و با ثبت ایمیل و نام خود، یکی از قالب‌های معرفی شده را انتخاب کنید. سپس هزینه مناسبی را پرداخت کرده و در کمتر از 5 دقیقه، سایتی حرفه‌ای با تمامی تنظیمات داشته باشید

البته توجه داشته باشید که نباید به همه سایت سازها اعتماد کرده و همان هزینه ارزان قیمت را هم به هدر بدهید؛ زیرا امروزه بسیاری از تیم‌ها، در حوزه ساخت سایت فعالیت کرده و تشخیص بهترین آن‌ها فقط با تحقیقات کامل انجام می‌گیرد

در انتخاب سایت سازها به چه نکاتی توجه کنیم؟

سایت شما نمایانگر نام، برند و سابقه کاری شما بوده و باید به بهترین شکل ممکن طراحی شود. از همین رو حتما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

·         محیطی ساده داشته و به آسانی استفاده شود.

·         دسترسی 24 ساعته برای کاربران داشته و دارای مشکلات فنی نباشد

·         پشتیبان و پاسخگوی همیشگی برای رفع مشکلات سایت داشته باشد.

·         قالب‌های مدرن، ساده و فانتزی مختلفی بنابر نیاز افراد داشته باشد

·         سایت از نظر سئو بهینه باشد

·         سایت علاوه بر کامپیوتر، در صفحه کوچک تلفن همراه هم به همان شکل استاندارد باز شود

 ساخت سایت با وردپرس بهتر است یا سایت ساز؟

سایت سازها زمان کمتری نسبت به وردپرس صرف کرده و به شما حق انتخاب رنگ، فونت، قالب و دامین شخصی را می‌دهد. هم‌چنین می‌توانید در سایت شخصیتان انیمیشن اضافه کرده و هر زمان که بخواهید ظاهرش را تغییر دهید.

از آن طرف وردپرس انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سایت ساز داشته که قابلیت نصب افزونه‌های دیگر را هم دارد؛ اما کار کردن با آن سخت‌تر بوده و ممکن است که امنیت سایتتان را دچار مشکل کند.

هم‌چنین در وردپرس برای انتخاب قالب‌ها و دامین باید هزینه پرداخت کنید؛ در حالی که در سایت سازها تمامی این اقدامات را تنها با هزینه اولیه اندک انجام داده و به صرفه‌تر است. حال با توجه به تفاوت‌های بین وردپرس و سایت سازها، این شما هستید که بهترین راه را انتخاب می‌کنید.

بهترین سایت ساز در ایران کدام است؟ 

امروزه سایت سازهای مختلفی در اینترنت فعالیت کرده که یکی از بهترین نمونه‌های آن را می‌توان به فروشگاه ساز پرتال اشاره کرد. پرتال یکی از سایت سازهای قدیمی در حوزه ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی بوده که به شما فرصت تجدید نظر را هم می‌دهد.

 به طوری‌ که تا 7 روز بدون پرداخت هزینه می‌توانید از سایت استفاده کرده و در صورت تمایل، هزینه سالانه‌اش را پرداخت کنید

از طرفی این سایت نسبت به دیگر سایت‌ها ارزان‌تر بوده و قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی  بسیار ارزانی را هم به شما ارائه می‌دهد. ضمنا این سایت معرکه از تکنولوژی ابری استفاده می‌کند؛ به طوری که حتی اگر هزاران نفر در طول روز از سایتتان بازدید کنند، باز هم تغییری در سرعتش ایجاد نمی‌شود. از همین رو اگر قصد ساخت سایت حرفه‌ای با کمترین سرمایه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت www.portal.ir مراجعه کرده و یا با داخلی 2 شماره 02163404 تماس بگیرید.