در تور کیش به پارک ساحلی سیمرغ سر بزنید

 
 اگر اهل سفر و گشت‌و‌گذار باشید و به‌طور مشخص طرفدار تفریحات دریایی، حتما یا به جزیره زیبای کیش سفر کرده‌اید یا منتظر زمانی مناسب برای سفر به این‌جزیره شگفت‌انگیز هستید!
درباره سیمرغ و کوه قاف حتما شنیده‌اید؛ پرنده‌ای افسانه‌ای که در متون ادبی جایگاه ویژه‌ای دارد. یکی از پارک‌های زیبای کیش نام خود را از نام این‌پرنده اساطیری گرفته و جذابیت‌های زیادی برای مسافران دارد. جزیره کیش پر از امکاناتی است که برای آسایش و تفریح مسافران در‌نظر گرفته شده‌اند. یکی از جا‌هایی که توصیه می‌کنیم حتما در برنامه سفر خود برای آن برنامه‌ریزی کنید، پارک ساحلی سیمرغ است. البته اگر با تورکیش به سفر می‌روید، احتمال دارد که در برنامه تور وقتی را برای آن‌جا در‌نظر گرفته باشند.
پارک‌های کیش
جزیره کیش پر از زیبایی است، به طوری‌که با زمانی کوتاه نمی‌توان همه دیدنی‌ها و تفریحات آن را دید. پس سعی کنید حتما زمان مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنید تا با خاطره‌ای آسوده در این‌زیبایی‌ها غرق شوید و از سفر خود بیشترین استفاده را ببرید. در جزیره کیش پارک‌ها و اسکله‌های تفریحی بسیاری برای استفاده مسافران و ساکنان ایجاد شده که هر‌کدام ویژگی‌ها و جذابیت‌های منحصر‌به‌فردی دارند. حدود 10 پارک معروف در کیش وجود دارد که اگر با تور کیش به این‌منطقه سفر می‌کنید، می‌توانید درباره برنامه تور برای بازدید از آن‌ها از مسئولان تور خود سوال کنید. در ادامه مقاله فقط پارک ساحلی سیمرغ را بررسی می‌کنیم و بررسی باقی پارک‌ها را به زمانی دیگر موکول می‌کنیم.
 
پارک ساحلی سیمرغ یکی از پارک‌های زیبای کیش است که هر‌ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. تماشای سواحل نیلگون خلیج فارس یکی از جاذبه‌های خوب این‌ پارک به‌حساب می‌آید و برای ساعت‌ها می‌توان روی شن‌های نرم آن قدم زد و ذهن خود را از دغدغه‌های دنیای امروز دور کرد. هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ نزدیکی این‌پارک قرار دارند و مسافران می‌توانند برای اقامت از آن‌ها استفاده کنند. بهتر است به بازدید از این ‌پارک، مراکز خرید و مراکز تفریحی اطراف آن حداقل یک روز کامل را اختصاص دهید.
تفریحات و جاذبه‌های پارک سیمرغ کیش
 پارک سیمرغ سواحل بسیار زیبایی دارد که به‌خودی‌خود جذابیت بالایی برای مسافران ایجاد می‌کنند. قدم زدن یا دوچرخه‌سواری در امتداد این‌سواحل لذتی وصف‌نشدنی را به‌وجود می‌آورد. امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی نیز در پارک برای همه افراد در‌نظر گرفته شده است. اگر اهل عکاسی هستید یا دوست دارید عکس‌هایی در کیش برای خود به‌عنوان یادگار ثبت کنید، المان‌های زیبایی در این‌پارک وجود دارند که فرصت گرفتن عکس‌هایی بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌کنند.
برای مشاهده قیمت تور کیش 4 شب و 5 روز در علی بابا کلیک کنید.
افرادی که به ورزش علاقه دارن،د می‌توانند سری به زمین‌های ورزشی مخصوص این ‌پارک برای پینگ‌پنگ، پیست ‌اسکی، بدمینتون، پارک لوله و دوچرخه‌سواری بزنند. زمین بازی مخصوص کودکان نیز این ‌امکان را فراهم کرده تا همه خانواده بتوانند تفریحات متناسب با سن خود را در یک نقطه داشته باشند و بتوانند کنار یکدیگر از فضای پارک استفاده کنند. یکی دیگر از خوبی‌ها و مزایای این‌پارک، نزدیک بودن آن به بسیاری از مراکز تفریحی و کلوب‌های دریایی و تفریحات ساحلی کیش است. به‌همین‌دلیل، به‌راحتی می‌توان در پارک ساحلی سیمرغ به تفریحات و امکاناتی مانند جت‌اسکی، پاراگلایدار، پاراموتور و مانند این‌ها دسترسی داشت. با وجود مزایای فراوان و ویژگی‌های مثبت بسیار زیاد، توجه داشته باشید که در‌صورتی که قرار است به این‌پارک مراجعه کنید، خوراکی یا وسیله‌های لازم را با خود ببرید؛ چون نزدیکی پارک متاسفانه فروشگاهی برای خرید وجود ندارد.
بهترین زمان بازدید از پارک سیمرغ
 
با وجود امکانات تفریحی خوبی که در پارک می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، لذت تماشای دریا و نشستن کنار ساحل زیبای آن تجربه‌ای بی‌نطیر خواهد بود. برای ساعت‌ها می‌توان کنار ساحل قدم زد و از تماشای آب‌های خلیج‌فارس، آرامش خاصی را دریافت کنید. معمولا بهتر است در زمانی مثل اواسط اردیبهشت‌ماه به جزیره کیش سفر ‌کنید تا رطوبت و گرمای هوا شما را اذیت نکند. البته بسیاری از جشنواره‌های جزیره در فصل تابستان برگزار می‌شوند و بهتر است بین این‌موارد حالتی بهینه را برای زمان سفر خود انتخاب کنید. در هر‌صورت پارک ساحلی سیمرغ در همه فصول سال دیدنی‌ است و هر‌زمانی که به کیش سفر می‌کنید، برنامه‌ای برای بازدید از آن داشته باشید.
پارک سیمرغ کیش کجاست
پارک ساحلی سیمرغ که یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش محسوب می‌شود، در امتداد جاده و جاده دوچرخه‌سواری کیش قرا گرفته است. این‌پارک زیبا با 15000 متر‌مربع مساحت را می‌توانید در جنوب‌شرقی جزیره و در همسایگی مجموعه دلفیناریوم پیدا کنید. دسترسی به پارک بسیار آسان است و از تاکسی‌های مرکز شهر یا فرودگاه می‌توانید برای رسیدن به آن‌جا کمک بگیرید.
سخن آخر
پارک ساحلی سیمرغ در جزیره کیش از‌جمله جاذبه‌هایی است که هر‌فرد و خانواده‌ای می‌تواند از فضای آن استفاده کند. امکانات پارک طوری طراحی شده‌اند که افراد مختلف متاسب با سن خود به تفریحات و امکانات متاسب دسترسی داشته باشند. اگر با تور لحظه آخری کیش به این‌ جزیره سفر می‌کنید، حتما می‌توانید درباره برنامه مراجعه به این‌ پارک یا مجموعه‌های اطراف آن قبل از سفر سوال کنید و برای بازدید از آن آماده شوید.