ارزی پی چیست؟

ارزی پی چیست: امروزه به دلیل تحریم های بین المللی که وجود دارد امکان ارتباط با مراکز پرداختی و بانک های داخلی ایران با مراکز و بانکهای خارجی در اطراف جهان وجود نداشته و همچنین خرید از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی بطور مستقیم امری دشوار و حتی غیرممکن است! علاوه بر آن، افراد بسیاری هستند که وابسته به شغلشان قصد همکاری با شرکت های خارجی را داشته ولی به علت نبود این ارتباطات بانکی، این امکان همکاری را ندارند. ارتباط سیستم های مالی داخلی با دیگر سیستم های بین المللی در جهان به ارزآوری و سودهی کشور کمک بسیاری می کند.

مجموعه arzipay: بزرگترین سایت خدمات ارزی، با به کاربردن تجربه های فراوان و با کمک نیروهای جوان و کارشناس خود، به رفع این موانع وعدم ارتباط سیستم های مالی داخلی و خارجی سعی داشته و تلاش می کند که بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به کاربران خود ارائه کند. اصول کلیدی مورد نظر مجموعه ارزی پی، شامل موارد ذیل است:

  • خدمات دهی با کارمزد کمتر نسبت به دیگر رقبا
  • اجرای خدمات درخواستی کاربران در کمترین زمان انجام شده و تضمینی
  • ارائه مشاوره رایگان در رابطه با خدمات انجام شده توسط مجموعه
  • ارائه خدمات در طول هر روز هفته و 24 ساعت روز
  • محاسبه قیمت ارز با مناسب ترین قیمت برای کاربران
  • پیشگیری از زیان کاربران هنگام نوسان ناگهانی ارز

ارزی پی خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می کند که در ادامه این مطلب به منظور آشنایی بیشتر با این مجموعه، جزئیات این خدمات را بررسی کرده و توضیح می دهیم.

انواع خدمات ارائه شده توسط ارزی پی چیست؟

همانطور که گفته شد، خدمات ارائه شده در ارزی پی تنوع بسیاری دارد؛ برای آشنایی بیشتر با اینکه ارزی پی چیست؟ در این بخش تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه را نام برده و در مورد آن توضیحاتی را ارائه می کنیم تا ضمن آشنایی، با توجه به آنها در انتخاب نوع خدمت خود تصمیم گیری کنید.

1 .وب مانی :

وب مانی یک سیستم پرداخت جهانی برای اقدامات مالی به صورت آنلاین می باشد که افراد در سراسر جهان می توانند توسط آن ارسال، دریافت و انتقالات پولی را انجام دهند. این سیستم در کشور روسیه قرار دارد و به همین علت، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای ایرانیان وجود دارد. از جمله کاربرد های این سیستم پرداخت می توان به خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی، شارژ حساب های اینترنتی، خرید گیفت کارت، خرید بیت کوین و... اشاره کرد.

.2  پرفکت مانی :

اگر قصد دارید بدانید که دیگر خدمات ارزی پی چیست؟ لازم به ذکر است که پرفکت مانی، نوعی دیگر از سیستم های پرداخت بین الملل است که به وسیله آن می توان پرداخت های آنلاین را در سایت های سراسر جهان انجام داده و همچنین خرید و فروش ارز و رمز ارز توسط این سیستم امکان پذیر است. از مزایای این سیستم ذخیره ارز در حساب و سوددهی ماهانه آن می باشد. این سیستم از محبوب ترین سیستم های پرداخت الکترونیک می باشد چرا که با دریافت مقدار معقول کارمزد، به همه کشورهای دنیا خدمت رسانی می کند.

.3     مسترکارت :

از انواع کارتهای اعتباری در جهان، مسترکارت می باشد که در سراسر دنیا بیش از صد ها شعبه دارد. مزایای قابل توجه این سیستم پرداخت عبارتند از: امکان نقد کردن وجوه با استفاده از دستگاه های خودپرداز موجود در اکثر کشورها، امکان خرید از فروشگاه های بین المللی و آنلاین، دریافت کمترین کارمزد، انتقال وجوه از بانکهای بین المللی و... می باشد. دفتر مرکزی ارائه دهنده خدمات مستر کارت در آمریکا قرار داشته و به دلیل تحریم ها امکان استفاده مستقیم از آن برای ایرانیان وجود ندارد؛ اما شما می توانید با مراجعه به مجموعه ارزی پی اقدام به اخذ مسترکارت مجازی یا فیزیکی کنید.

.4  ویزا کارت :

برای خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی و اقدامات این چنینی، استفاده از ویزاکارت برای افراد رایج است. به دلیل اینکه کارت های بانکی داخلی کشور ایران اعتبار جهانی ندارد، افراد کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزاکارت را انتخاب می کنند؛ با استفاده از این نوع کارت های اعتباری می توان از تمامی فروشگاه های اینترنتی سراسر جهان خرید کرده و پرداخت های مالی را انجام داد. امکان دریافت وجه نقد، خریدحضوری و خرید محصولات از طریق اپلیکیشن یا سایت ها نیز از کاربردهای این نوع کارت می باشد. به منظور صدور ویزاکارت می توانید به وبسایت ارزی پی مراجعه کنید.

.5پی پال :

به دنبال پاسخ این سوال که انواع خدمات ارزی پی چیست؟ اضافه می کنیم که سیستم پرداختی پی پال، از امن ترین، آسانترین و سریع ترین روش های ارسال و دریافت پول آنلاین می باشد که می توان توسط آن از فروشگاه های اینترنتی گوناگون خرید انجام داده و یا اینکه انتقال وجه انجام دهید. لازم به ذکر است که سیستم انتقال وجه پی پال بصورت رایگان است، همچنین این سیستم قابل استفاده در موبایل بوده و کاربری ساده ای دارد. تراکنش های انجام شده در این سیستم نیز قابل ثبت می باشد. متاسفانه این سیستم پرداختی محبوب، برای ایرانیان تحریم است اما شما می توانید با کمک مجموعه ارزی پی اقدام به افتتاح حساب پی پال کرده و از آن استفاده کنید.

.6ارسال حواله :

ارزی پی از طریق صرافی های موجود، حواله جات مورد نظر کاربران را با مناسب ترین میزان کارمزد و در سریع ترین زمان ارسال می کند.

7.وسترن یونیون و مانی گرام :

وسترن یونیون از شرکت های خدمات مالی است که با استفاده از آن می توان اقداماتی همچون: پرداخت های تجاری، تراکنش های شخصی و حواله پول را انجام داد. مانی گرام نیز همانند شرکت وسترن یونیون بوده و در حوزه جابجایی سریع پول فعالیت می کند. سرعت بالا و انتقال آنی وجه و عدم وجود محدودیت برای مبالغ پایین از ویژگی های این سیستم پرداخت می باشد. شما برای استفاده از وسترن یونیون و مانی گرام نیز می توانید از خدمات ارزی پی استفاده کنید

8.نقد کردن در آمد های ارزی:

افرادی که با شرکت های خارجی همکاری داشته و یا به هر دلیلی نیاز به تبدیل درآمد های خارج از کشور خود به ریال هستند، می توانند با استفاده از این خدمت ارائه شده توسط ارزی پی، درآمد های ارزی خود را تبدیل کنند.

9.سایر :

دیگر خدمات ارائه شده توسط مجموعه ارزی پی عبارتند از: خرید با درگاه ویزا و مسترکارت، رزرو بلیط هتل و هواپیما، پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت و ثبت نام آزمون های بین المللی.

ارزی پی؛ بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات پرداخت بین المللی

تا به اینجا دانستیم ارزی پی چیست؟ و چه خدمانی را ارائه می کند. همانطور که توضیح داده شد پرداخت های بین المللی و جهانی، خرید از فروشگاه ها و اپلیکیشن های خارجی، انتقال وجه و... به دلیل وجود تحریم های وارده بر کشور ایران، کاری دشوار است؛ مجموعه ارزی پی همواره سعی دارد که در کمترین زمان و به آسانترین روش، خدماتی مطمئن و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد؛ این مجموعه با ارائه بهترین راه حل های پرداخت ارزی به صورت بین المللی، کاربران خود را همراهی خواهد نمود. به منظور استفاده از خدمات نام برده شده در این مطلب، به سایت ارزی پی مراجعه کنید.