سوالات تعمیرات لوازم خانگی را از کاردون بپرسید

سوالی که بیشتر کاربران از ما می پرسند این است که چه زمانی ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر دارد ؟ آیا زمانی که ماشین لباسشویی خراب می شود ما متوجه می شویم ؟ مگر وقتی ماشین لباسشویی روشن نمی شود نباید نگران شویم ؟ اینها سوالاتی است که بیشتر کاربران به دنبال پاسخ برای آن ها هستند. در ست است وقتی لباسشویی روشن نمی شود باید نگران شوید اما گاهی اوقات ماشین لباسشویی از قبل به شما هشدار خرابی را می دهد بنابراین بهتر است این موضوع را جدی بگیرید و برای تعمیر ماشین لباسشویی خود وقت بگذارید. خبر خوب این است که در ماشین لباسشویی های امروز با استفاده از تکنولوژی های جدید شما به راحتی می توانید از کد های خطای تعریف شده استفاده نموده و مشکل ماشین لباسشویی را شناسایی نمایید. برخی از مشکلات متداول در ماشین لباسشویی می تواند موارد زیر باشد

سرو صدای زیاد ماشین لباسشویی در حین کار

روشن نشدن ماشین لباسشویی

کار نکردن دکمه تایمر لباسشویی

نچرخیدن دیگ لباسشویی

درب ماشین لباسشویی باز نشود

از ماشین لباسشویی بوی سوختگی بیاید

پمپ آب به درستی کار نکند و آب در ماشین لباسشویی باقی بماند

و مشکلات دیگری که می تواند قابل تعمیر و برطرف کردن باشد.

برای تعمیر لوازم خانگی و ماشین لباسشویی کجا مراجعه کنیم ؟

در صورتی که ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد برای عیب یابی آن سوالاتی مطرح خواهد شد که دانستن آن ها می تواند به تعمیر دستگاه کمک نماید. اینکه برند ماشین لباسشویی شما چه می باشد می تواند به تعمیرکار کمک نماید زیرا در صورتی که بدانند برند ماشین لباسشویی شما چیست برای تعویض و یا تعمیر قطعات به دنبال قطعه ای متناسب با همان برند خواهند رفت.


برای از بین بردن فضای خالی بین بدنه و دیگ ماشین لباسشویی از لاستیک استفاده شده است تا در هنگام فعالیت ماشین لباسشویی از لرزش و صداهای اضافی جلوگیری نماید. همین موضوع سبب شده است تا لباسشویی نرم و بی صدا کار کند البته استفاده از جنس پلاستیک هم می تواند یکی از دلایل باشد زیرا اگر برای ساخت لاستیک دور لباسشویی از فلز استفاده می شد قطعا صداهای آزاردهنده ای به گوش شما می رسید. همان طور که می دانید استفاده از این لاستیک باعث شده است تا از نشت آب جلوگیری شود. البته لازم است بدانید از دلایل دیگر استفاده از متریال پلاستیک جلوگیری از شکسته شدن شیشه درب ماشین لباسشویی است.

گاهی اوقات ممکن است در اثر استفاده بیش از حد از دستگاه مشکلاتی برای ماشین لباسشویی ایجاد شود یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه ایجاد شود خرابی لاستیک دور ماشین لباسشویی است زیرا به مرور زمان و با استفاده نادرست از ماشین لباسشویی ممکن است لاستیک دور درب پاره شود و یا سیاه شود. همه می دانیم که ماشین لباسشویی به دلیل کار کردن با آب محیط مرطوبی دارد و بعد از پایان فرآیند شستشو باید حتما برخی موارد را رعایت نمایید در غیر اینصورت در آینده شاهد خرابی های لاستیک دور درب ماشین لباسشویی خواهید بود.

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم در صورت عدم توجه به برخی موارد می توانید از عمر لاستیک دور درب ماشین لباسشویی بکاهید و حتی زودتر از موعد مقرر مجبور به تعویض این قطعه شوید. اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات فنی و ایجاد صدا شما مجبور به بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی شوید در این صورت اگر از متخصصین کاردون کمک بخواهید در کوتاه ترین زمان مشکل شما را برطرف می کنند بنابراین می توانید با شماره گیری 47100-021 و یا ثبت سفارش در اپلیکیشن کاردون از خدمات کاردون استفاده نمایید.

برای تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ابتدا لازم است دستگاه را از برق جدا کنید و با باز کردن پنل جلویی و درب بالایی لباسشویی به این قطعه دسترسی داشته البته قبل از باز کردن لاستیک باید جاپودری را خارج نمایید تا آسیبی به آن وارد نشود لازم است بدانید تعویض لاستیک نیاز به تخصص و دانش فنی دارد و در صورت نداشتن دانش فنی بهتر است از باز کردن قطعات ماشین لباسشویی خودداری نمایید زیرا در صورت آسیب رساندن به کابل های ارتباطی ممکن است خسارت های بیشتری برای شما به بار آید.