بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا فیلتر

با توجه به تعداد و تنوع بالای برندهای دستگاه تصفیه آب در ایران، انتخاب بهترین نوع تصفیه آب خانگی مناسب با محل زندگی امری سخت بوده و خرید دستگاه تصفیه آب را برای مصرف کنندگان دشوار نموده است. همان طور که می دانید برند یک دستگاه نشان دهنده ی کیفیت آن می باشد. در این مطلب به شما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی بهترین برند آب تصفیه کن را خریداری کنید و از کیفیت عملکرد آن مطمئن باشید.

معرفی برند تصفیه آب مینروا

تصفیه آب خانگی مینروا Minerva تایوانی، از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب در بازار ایران است که توسط نمایندگی معتبر شرکت مینروا فیلتر عرضه و به فروش می رسد. که در ادامه به معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی با مارک مینروا می پردازیم:

دستگاه تصفیه آب مینروا در چهار مدل پر فروش و اصلی زیر تولید و عرضه شده اند که همگی از سیستم اسمز معکوس  Reverse Osmosis System بهره مند هستند :

·            آب تصفیه کن 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS

·            آب تصفیه کن 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE

·            آب تصفیه کن 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G

·            آب تصفیه کن 8 مرحله ای یو وی دار فرابنفش مینروا مدل Minerva RO8_UV

سیستم اسمز معکوس بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی و کاهش املاح آب می باشد که دارای تاییدیه بهداشت جهانی NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی Water Quality است. این سیستم تصفیه آب حرفه ای توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا یک ده هزارم میکرون را دارد.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

کامل ترین مدل اسمز معکوس برند مینروا Minerva، دستگاه هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO8_O2PLUS می باشد. این دستگاه 8 مرحله ای دارای یک پمپ تایوانی اصل و مخزن ذخیره تحت فشار 12 الی 16 لیتری است که آنتی باکتریال می باشد و در صورت قطع آب و برق نیز  آب آشامیدنی تصفیه شده را در اختیار شما قرار خواهد داد. قطعات درجه یک، فیلترهای کربن گیاهی، فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه از دیگر مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا می باشد.

عملکرد آب تصفیه کن 8 مرحله ای مینروا به این شکل است که آب با عبور از فیلترهای مراحل اول دوم و سوم،  املاح درشت نظیر شن و ماسه و گل و لای و رسوبات بزرگتر از 5 میکرون و مواد شیمیایی خود مثل کلر را از دست می دهد. مهم ترین بخش تصفیه آب در فیلتر مرحله چهارم رخ می دهد. ممبران اسمز معکوس میلیون ها بافت و منافذ ریز دارد که  تمام املاح مضر و ریزتر از 0,0001 میکرون را از آب آشامیدنی حذف و سختی آن نیز تا زیر 100 کاهش پیدا می کند. فیلتر پست کربن خطی در مرحله پنجم بو،طعم و رنگ آب را بهبود می دهد. در مرحله ششم فیلتر مینرال معدنی ساز مینروا، املاح معدنی مفید مثل کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات را در آب آشامیدنی حفظ می کند. سپس در هفتمین مرحله فیلتر یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph موجود در آب آشامیدنی، میزان اسید موجود در آب را کاهش می دهد و با نگهداری سطح ph آب بین 7.5 الی 9، به آن خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی خواهد داد.

فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز در دستگاه های مینروا در مرحله ی آخر با شکست ساختار مولکولی آب به افزایش سطح اکسیژن می پردازد و خواص مفید بسیاری برای سلامت بدن انسان به وجود خواهد آورد. یکی از این خواص هیدراته نگه داشتن بدن در طول روز است که باعث شادابی و سرزندگی انرژی زیاد و جلوگیری از خستگی زودرس است. دیگر مزایای این فیلتر تصفیه آب، این است که باکتری های مضر موجود در آب لوله کشی شهری تصفیه و حذف می شوند تا بهترین کیفیت آب آشامیدنی تایید شده توسط سازمان های بین المللی در اختیار شما قرار گیرد.

دستگاه تصفیه آب قلیایی

پیش از این گفتیم که افزایش سطح ph آب آشامیدنی باعث می شود تا آب قلیایی شود. مینروا یک مدل تصفیه آب یونیزه قلیایی کننده 7 مرحله ای نیز دارد که Minerva RO7_ALKALINE نام دارد. بر اساس تحقیقات و آزمایشات انجام شده ثابت شده است که آب قلیایی علاوه بر خواص ضد سرطانی، برای جلوگیری از دیابت، کاهش وزن، فشار خون و بسیاری بیماری های دیگر نیز بسیار مفید می باشد. از آن جایی که سلول های سرطانی در محیط قلیایی نمی توانند رشد کنند ،شما با نوشیدن آب قلیایی به صورت مداوم می توانید میزان قلیایی بودن خون در بدن خود را افزایش داده تا از بروز سرطان به راحتی جلوگیری نمایید. هم چنین در صورت داشتن دیابت، آب آشامیدنی قلیایی از افزایش قند به خوبی جلوگیری خواهد نمود.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش

ویلاها، شهرک های شمال و بسیاری از شهرک های موجود در تهران که از تانکر آب و آب چاه برای تأمین آب آشامیدنی استفاده می کنند این آب دارای انگل و میکروب های زیادی است و وجود انگل ها می تواند باعث بروز مشکلات گوارشی و بیماری های عفونی شود.  برای تصفیه ی آب چاه خانگی حتما باید از لامپ یو وی اشعه ماورابنفش استفاده کرد. برند مینروا یک مدل اختصاصی در این مورد تولید کرده که Ro8_UV نام دارد. این مدل تا مرحله هفتم همان عملکرد مدل های 7 مرحله ای یونیزه قلیایی را دارد و تفاوت آن در فیلتر مرحله هشتم است. در مرحله هشتم فیلتر تصفیه آب لامپ یو وی آب چاه خانگی را انگل زدایی می نماید. با تابش اشعه فرابنفش به آب میکروب زدایی انجام می شود.

قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا از 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان می باشد که بستگی به مدل های مختلف آن دارد. تعداد مراحل و گارانتی های متفاوت باعث تغییر قیمت آن می شود. اما قیمت آب تصفیه کن مینروا که به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی موجود در بازار ایران شناخته شده است، کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد و خدمات ارزنده ای نیز در کنار آن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

نمایندگی معتبر تصفیه آب مینروا

مرکز فروش معتبر تصفیه آب مینروا در ایران شرکت مینروا فیلتر و تصفیه آسا بوده که انواع مدل های این برند را با با بهترین قیمت و به صورت اورجینال و همراه با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار خواهد داد. خرید اقساطی آب تصفیه کن تا 10 ماه یکی از خدمات این شرکتا محسوب می گردد. سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در دوره های مشخص توسط کارشناسان مینروا فیلتر از دیگر خدمات این مجموعه به شما عزیزان می باشد و توسط کارشناسان فنی مجموعه سرویس دستگاه شما در اسرع وقت انجام می شود. نصب و ارسال محصولات مینروا در سراسر تهران و کرج رایگان است و ضمن این که شما عزیزان می توانیدبرای دریافت مشاوره رایگان خرید به صورت شبانه روزی و 24 ساعته با کارشناسان فروش مینروا فیلتر تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : بهترین دستگاه تصفیه آب,مینروا فیلتر,خرید دستگاه تصفیه آب