آموزش فیشیال صورت در ایران فیشیال

آموزش فیشیال صورت موضوعی است که امروزه به وفور توسط بانوان در گوگل جست و جو می شود زیرا بانوان عزیز تمایل دارند که با روش فیشیال صورت آشنا شوند و از ویژگی های آن آگاه گردند؛ همان طور که می دانید پوست یکی از مهم ترین بخش های بدن انسان است که تمامی سطح بدن را پوشانده است و مراقبت از آن بسیار حائز اهمیت خواهد بود؛ خصوصا پوست صورت که در زیبایی چهره تاثیر گذار است، به مراقبت و رسیدگی زیادی نیاز دارد تا سلامتی و زیبایی آن حفظ شود؛ در غیر این صورت نه تنها زیبایی بلکه سلامتی آن نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و با مشکلاتی همچون جوش، آکنه و ... مواجه می شود. برای یادگیری آموزش فیشیال، به صفحه آموزش فیشیال در کرج بروید.

به همین دلیل بانوان و آقایان اخیرا با افزایش اگاهی خود در رابطه با پوست صورت و رسیدگی های مورد نیاز برای آن، سعی می کنند که از روش های مختلف پاکسازی پوست صورت در این جهت استفاده کنند تا شادابی و زیبایی پوست خود را حفظ نمایند؛ یکی از این روش ها فیشیال پوست نامیده می شود که میتوان از آن در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی استفاده کرد و به زیبایی و سلامتی پوست افزود اما برخی از قسمت های این روش را نیز می توان در خانه انجام داد که به همین دلیل آموزش فیشیال صورت می تواند برایتان کارامد باشد.


فیشیال صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

فیشیال پوست صورت که به آن پاکسازی پوست نیز گفته می شود، روشی بسیار کامل و حرفه ای به منظور پاکسازی صورت است که طی چندین مرحله انجام می شود و نتیجه بسیار موثر و مفیدی بر روی پوست صورت دارد. در روش فیشیال بسیاری از مشکلات پوستی برطرف می شوند و زیبایی و شادابی پوست افزایش می یابد که مهم ترین کاربرد های این روش برای پوست از قبیل زیر هستند:

·         پاکسازی پوست صورت

·         برطرف شدن جوش و اکنه

·         آب رسانی عمقی به پوست صورت

·         لایه برداری از پوست

·         بستن منافذ باز پوستی

·         از بین بردن جوش های سر سیاه

·         از بین بردن سلول های مرده جمع شده بر روی پوست

·         جوانسازی پوست صورت

·         تامین مواد مورد نیاز برای پوست صورت

·         افزایش میزان کلاژن سازی در پوست

·         و...

تمامی این مسائل با فیشیال پوست صورت قابل انجام هستند و به همین دلیل بانوان به میزان زیادی از این روش استقبال کرده اند.

آموزش پاکسازی پوست در ایران فیشیال

آموزش فیشیال صورت

در خصوص آموزش فیشیال پوست صورت باید آگاه باشید که فیشیال در چندین مرحله انجام می شود و مراحل آن از قبیل زیر هستند که هر کدام باید به نوبت انجام شوند تا یک فیشیال کامل برای شخص صورت گیرد:

پاکسازی پوست

اولین مرحله از آموزش فیشیال صورت، انجام پاکسازی پوست صورت است که در این مرحله سطح صورت با استفاده از پاک کننده مخصوص پاکسازی می شود و این پاک کننده توسط متخصص بر روی پوست صورت و گردن ماساژ داده می شود تا تمامی آلودگی های موجود بر روی پوست از بین بروند و پوست از آلودگی و یا مواد آرایشی پاکیزه گردد.

موادی که در این مرحله برای پاکسازی صورت استفاده می شوند، مخصوص هستند و آلودگی ها را از سطح پوست خارج می کنند اما چنانچه به این مواد برای پاکسازی صورت در خانه دسترسی نداشته باشید، امکان استفاده از آب و پنبه و یا میسلار واتر را نیز خواهید داشت. برای یادگیری ییشتر در مورد این موضوع به صفحه آموزش پاکسازی پوست (فیشیال) در مشهد بروید.

لایه برداری صورت

مرحله دوم به لایه برداری از صورت اختصاص پیدا می کند که در این مرحله برای لایه برداری از کرم های لایه بردار، بخار و یا اسکراب استفاده می شود تا به کمک آنها سلول های مرده سطح پوست برطرف شوند؛ با انجام شدن این مرحله از فیشیال پوست صورت و پس از پایان یافتن این بخش احساس بسیار سبکی و نرمی در پوست خود خواهید داشت و علاوه بر آن رنگ پوست نیز بسیار شفاف تر و روشن تر می شود.

لایه برداری صورت را میتوانید در خانه نیز با استفاده از متریال های ذکر شده به راحتی انجام دهید؛ کافی است تا یک اسکراب و یا کرم لایه بردار تهیه کنید تا به کمک آن و با استفاده از آموزش فیشیال پوست صورت مطرح شده، لایه برداری پوست خود را انجام دهید. البته دقت داشته باشید که این بخش نباید بیش از حد استفاده شود و باید در فواصل زمانی مشخصی انجام گردد.

تخلیه جوش و آکنه

جوش و آکنه ضایعات اضافی و چرکی  بر روی پوست صورت هستند که بسیار ناخوشایند می باشند و بانوان و آقایان از وجود آنها بسیار رنج می برند. اما با آموزش فیشیال صورت میتوانید به راحتی از شر جوش و آکنه خلاص شوید؛ چنانچه فیشیال پوست را در آرایشگاه انجام دهید، با استفاده از ابزار مخصوص، جوش و اکنه از پوست شما تخلیه می شود اما در خانه نیز میتوانید پس از به کار بردن لایه بردارها و با نرم شدن پوست، به تخلیه کردن جوش و آکنه بپردازید؛ فقط دقت داشته باشید که در حین انجام این کار فشار زیادی بر روی پوست وارد نکنید تا پوستتان زخم و لک نشود.

ماساژ صورت

خوشایندترین بخش از فیشیال پوست صورت که با آن رو به رو خواهید شد، ماساژ صورت است.

ماساژ برای شادابی پوست بسیار مفید است زیرا با انجام این کار جریان خون در زیر پوست افزایش پیدا می کند و مواد مورد نیاز برای پوست در اختیار آن قرار می گیرد. ماساژ صورت در حین فیشیال باید به آرامی و در زوایای مناسب انجام شود و باید آن را حتما پس از مراحل ذکر شده انجام داد تا باعث بروز چین و چروک های پوستی نشود؛ به همین دلیل حتی اگر در خانه قصد انجام این کار را دارید، سعی کنید که پیش از آن پوست خود را چرب کنید و سپس آن را به صورت دورانی و به آرامی ماساژ دهید.

استفاده از ماسک

آخرین مرحله از فیشیال پوست صورت که باید آن را بیاموزید، استفاده از ماسک است؛ ماسک صورت در این بخش از فیشیال باید برای هر کسی متناسب با وضعیت پوستی او مورد استفاده قرار گیرد، در غیر این صورت نتیجه مناسبی نخواهد داشت.

به عنوان مثال: برای کسانی که پوست صورت خشک دارند، باید از ماسک مخصوص پوست خشک استفاده شود و یا ماسک آبرسان برای او به کار رود اما کسانی که پوست چرب دارند باید ماسکی را برای انها استفاده کرد که به چربی پوست آنها افزوده نشود بلکه آن را به حالت تعادل در بیاورد؛ پس حتما به این مساله در آموزش فیشیال صورت توجه داشته باشید زیرا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سخن پایانی

یکی از بهترین مراکز آموزش پاکسازی پوست و فیشیال در ایران ایران فیشیال به آدرس iranfacial.com است. آموزش فیشیال صورت مناسب کسانی است که می خواهند با مراحل انجام این کار آشنا شوند و یا قصد دارند بر اساس آن از روش فیشیال در منزل استفاده کنند. به همین دلیل این مطلب را در اختیارتان قرار دادیم تا به اطلاعات شما در این زمینه افزوده شود و شناخت بیشتری در رابطه با پاکسازی پوست صورت فیشیال پیدا کنید.