با یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی آشنا شوید.

دبی شهر لوکس ترین ها است. ماشین‌ها، ساختمان‌ها و حتی خیابان‌های دبی جزو مدرن ترین سازه های دنیا هستند. این شهر را برای لذت بردن ساخته‌اند. اما حتی در لوکس ترین جای جهان هم چیزهایی وجود دارند که شما را شوکه می‌کنند. ویژگی‌هایی که باورکردنی نیستند و منظره‌هایی که بیشتر شبیه رویا به نظر می‌رسند. هتل حیات ریجنسی نمونه‌ای از این تجربه‌ها است. اگر روزی قصد داشتید به دبی سفر کنید، هتل حیات ریجنسی دبی را در فهرست لوکس ترین ها از قلم نیندازید. اقامت در این هتل رنگ دیگری به سفر شما می‌دهد. برای آشنایی با لوکس ترین هتل 5 ستاره دبی در این مقاله با ماهمراه باشید.

هتل حیات ریجنسی دبی| Hyatt regency hotel

مهم نیست که به چند کشور سفر کرده‌اید یا چقدر تجربه‌های عجیب دارید. شما هرگز اقامت در هتل حیات ریجنسی را فراموش نمی‌کنید. بیایید از صبح‌ها شروع کنیم. شما بعد از تماشای آسمان خراش های دبی، یک دوش آب گرم و لذت بردن از فضای منحصربه‌فرد اتاق تصمیم می‌گیرید روزتان را با خوردن یک قهوه عربی آغاز کنید. بعد از خوردن بهترین قهوه عربی در تراس هتل درحالی‌که نسیم خنک دریای خلیج فارس به صورتتان می‌خورد و از منظره دریای آبی لذت می‌برید، تصمیم می‌گیرید برای ورزش یا یک آب‌تنی سری به باشگاه هتل بزنید.


امکانات ورزشی و باشگاه هتل حیات ریجنسی دبی
این هتل یکی از مدرن ترین باشگاه های ورزشی را دارد. دستگاه های ورزشی هتل حیات ریجنسی با آخرین تکنولوژی‌های سازگار با قدرت بدنی هر فرد ساخته شده‌اند. پس نگران ضربان قلب یا آسیب رسیدن به بدنتان نباشید. البته حتی اگر قبل از این هیچ‌وقت پا به باشگاه نگذاشته باشید بازهم جای نگرانی نیست. مربی‌ های حرفه ‌ای باشگاه به شما کمک می‌کنند. از همه جالب‌تر اینکه باشگاه هتل حیات ریجنسی مجهز به آخرین تکنولوژی های آنالیز بدن است. کافی است با دستگاه InBody 570 یک بار به شکل کامل سلامتی خود را اسکن کنید. اما تفریحات ورزشی حیات ریجنسی دبی این جا تمام نمی‌شود. اگر از ورزش در باشگاه لذت نمی‌برید زمین تنیس، بسکتبال و باشگاه ایروبیک می‌تواند گزینه جالبی باشد. حتی اگر علاقه‌ای به ورزش ندارید پیشنهاد می‌کنیم از این قسمت‌ها دیدن کنید. شما از امکانات باورنکردنی این هتل شوکه می‌شوید.
بعد از تمرین می‌توانید به سراغ لذت‌بخش‌ترین قسمت ورزش یعنی استخر بروید. بر خلاف انتظار شما استخر این هتل در طبقه دوم باشگاه قرار دارد. این یعنی شما درحالی‌که روی آب دراز کشیده‌اید می‌توانید نمایی از آسمان‌خراش‌ها، دریا و شهر فراموش‌نشدنی دبی را تماشا کنید. استخر هتل حیات ریجنسی دبی با دستگاه‌های تنظیم دما کنترل می‌شود و اگر شنا بلد نیستید نیازی نیست نگران باشید. در این هتل برای کودکان و بزرگسالان کلاس‌های شنای خصوصی وجود دارد.
رستوران هتل حیات ریجنسی دبی، سفری به دور دنیا
حالا وقت غذا خوردن است. دوست دارید در ژاپن غذا بخورید یا در امارات؟ رستوران های هتل حیات ریجنسی از بهترین رستوران های دبی هستند. رستوران الدوار تنها رستوران گردان دبی با نمای خیره‌کننده است. شما درحالی‌که یکی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی امارات را میل می‌کنید می‌توانید به برج خلیفه دبی که از دور می‌درخشد نگاه کنید و با خودتان فکر کنید آیا چیزی لوکس‌تر از این در جهان وجود دارد؟
اما شاید به فضای مدرن‌تر یا آسیایی‌تر نیاز داشته باشید. اگر به دنبال یک تجربه متفاوت در دبی هستید بهتر است برای شام به رستوران میاکو در هتل حیات ریجنسی بروید. به محض اینکه پایتان را در رستورن میاکو بگذارید احساس می‌کنید در ژاپن هستید.
این رستوران سه سالن متفاوت دارد. در سالن اول شما می‌تواند غذا را به شیوه تپان یاکی میل کنید. یک سرآشپز ژاپنی غذای شما را درحالی‌که روی تابه تخت و بدون لبه درست می‌شود برایتان سرو می‌کند. در سالن دوم یا سالن اصلی یک سوشی بار بزرگ وجود دارد. فرق نمی‌کند چه نوع سوشی دوست داشته باشید. همه سوشی های ژاپن اینجا هستند.
اما شگفت‌انگیزترین سالن میاکو، سالن سوم است. این اتاق آنقدر دکور عجیبی دارد که انگار دستی از ژاپن آن را وسط دبی گذاشته است. میزهای کوتاه ژاپنی، درها، پرده‌ها، غذاها، کاسه‌ها و همه‌چیز حتی موسیقی کاملآ به سبک آسیای شرقی چیده شده است. بعد از صرف غذا می‌توانید به کافی شاپ دلی بایتس در هتل حیات ریجنسی بروید، قهوه عربی، کروسان‌ها و بوی خوش شیرینی‌های محلی عمارات چیزی نیست که بتوانید به آن نه بگویید.

 


اتاق های هتل حیات ریجنسی دبی
دوست دارید با بلندترین صدای ممکن موزیک گوش بدهید یا فیلم ببینید؟ شاید دلتان سکوت بخواهد. آنقدر که گوش‌هایتان سوت بکشد. مهم نیست. هتل حیات ریجنسی اتاق‌های عایق صدا دارد. چه به دنبال آرام ‌بخش‌ترین اقامت در کنار دریای خلیج فارس باشید، چه بخواهید بیشترین هیجان را تجربه کنید همه‌چیز برای شما مهیا است.
اتاق‌ های وی آی پی، اتاق ‌های خانواده و اتاق های ماه عسل هتل حیات ریجنسی هرکدام با امکانات ویژه خود مسافران را شگفت‌زده می‌کنند. حمام لوکس، تلویزیون، ماهواره و دستگاه پخش فیلم، دکور فوق‌العاده، بالکن‌های آفتاب‌گیر و البته منظره خارق‌العاده خلیج فارس در کنار آسمان خراش های دبی فقط بخشی از امکانات این اتاق‌ها هستند. هرچند که شما در کمتر نقطه‌ای از دبی می‌توانید همه این‌ها را با هم تجربه کنید.
موقعیت جغرافیایی هتل حیات ریجنسی دبی
هتل حیات ریجنسی در منطقه میراث دیره قرار گرفته است. دیره منطقه تاریخی دبی است و هرآنچه که بخواهید از این شهر ببینید در فاصله چند قدمی قرار دارد. می‌توانید با یک پیاده‌روی پنج‌دقیقه‌ای به بازار معروف طلا دبی برسید. می‌توانید بازار ادویه فروش های دبی را از نزدیک ببینید، بو و رنگ ادویه‌های عربی و البته ادویه ‌هایی از تمام جهان شما را سر ذوق می‌آورد. البته بازار پارچه دبی هم فقط پنج دقیقه با هتل فاصله دارد و شما می‌توانید متنوع‌ترین پارچه‌های جهان را فقط با چند دقیقه پیاده‌روی ببینید.
اما اگر علاقه‌ای به خرید کردن نداشته باشید کافی است فقط از در هتل بیرون بیایید. ساحل خلیج فارس روبروی شماست؛ ساحلی آرام که بهترین منطقه برای پیاده‌روی و لذت بردن از دریا است.
از همه مهم‌تر اینکه ایستگاه مترو در چند قدمی هتل حیات ریجنسی قرار دارد. مهم نیست که می‌خواهید به کدام موزه بروید و قصد دیدن کدام منطقه تجاری یا پاساژ لوکس را دارید. دبی شهر کوچکی است، این ایستگاه مترو کار شما را برای رسیدن به هر نقطه‌ای از دبی راحت می‌کند. علاوه بر این فرودگاه بین المللی دبی فقط 15 دقیقه با هتل حیات ریجنسی فاصله دارد. اگر قصد دارید یک تجربه لوکس به خودتان هدیه بدهید بهتر است با یک بلیط تهران دبی خودتان را به فرودگاه برسانید. شما با یکی از لوکس ترین هتل های دبی فقط 15 دقیقه فاصله دارید.
 

رزرو بهترین هتل های دبی در فلای تودی


برای رزرو هتل حیات ریجنسی دبی یا هر هتلی در هرکجای دنیا نیازی به ارز خارجی ندارید. شما می‌توانید هر هتل یا هاستلی را در هر نقطه ای از جهان با کارت بانکیتان در فلای تودی رزرو کنید. کافی است مبدا و مقصدتان را مشخص کنید تا لیست هتل‌ها روبرویتان ظاهر شود. فلای تودی مجموعه رنگارنگی از اقامتگاه های متنوع در سراسر دنیاست. از هاستل های ارزان قیمت تا هتل های لوکس!
این سایت ارزان ترین قیمت هتل های خارجی را به شما نشان می‌دهد. هتل ها در فلای تودی بر اساس قیمت دسته‌بندی شده‌اند. چقدر می‌توانید هزینه کنید؟ کافی است روزهای سفر و مقدار بودجه را در سایت فلای تودی مشخص کنید. هتل یا هاستل مورد علاقه شما در دبی، استانبول و حتی آلاسکا در کمتر از چند ثانیه جلوی رویتان ظاهر می‌شود.
اما ماجرا فقط رزرو هتل های خارجی نیست. شاید پس‌انداز شما به اندازه یک سفر ارزان قیمت داخلی باشد. در این صورت اصلا نگران نباشید. شما با یک جست‌وجو کوتاه متوجه تنوع اقامتگاه ها در ایران و از آن مهم‌تر قیمت آن‌ها می‌شوید. چه نوع اقامتگاهی می‌خواهید؟ چه قیمتی مدنظرتان است؟ چندنفر هستید یا در چه نقطه‌ای از شهر می‌خواهید اقامت داشته باشید؟ همه چیز برای رزرو اقامتگاه مناسب فیلتر شده است. اگر به دنبال بهترین سایت رزرو هتل ارزان هستید، ما به شما فلای تودی را پیشنهاد می‌دهیم.