تجهیز و راه اندازی آشپزخانه با تجهیزات آشپزخانه صنعتی بیمکث استیل

 

امروزه برای راه اندازی مشاغلی همچون رستوران، هتل، تالار، فست فود و ... نیازمند راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی است تا بتوان این مشاغل را به بهترین نحو ممکن اداره کرد. این کسب و کارها نیازمند لیستی از  تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند تا بتوانند شروع به کار بکنند. شاید تهیه ی این تجهیزات برای افراد مقداری هزینه بر باشد اما ماندگاری و کیفیت بالای آن ها می تواند در کمترین زمان سودآوری بالایی را برای این کسب و کارها به  دنبال داشته باشد. این تجهیزات انواع مختلف با کارایی های متفاوت دارند از دستگاه های طبخ غذا گرفته تا تجهیزات شستشو و بهداشتی همه و همه برای یک آشپزخانه صنعتی لازم و ضروری هستند. معمولا هر ساله تکنولوژی ساخت این تجهیزات پیشرفت می کنند و نوآوری و خلاقیت و کارایی بهتر در این گونه محصولات به خوبی دیده می شود.

با توجه به اینکه هر روز به آمار افتتاح غذاخوری ها و رستوران ها افزوده می شود پس متقابلا  نیاز به تجهیزات صنعتی و دستگاه های متعدد بیشتر می شود و هر کسب و کاری با توجه به منوی مورد نظر خود تجهیزات مناسب را تهیه می کند و از خرید تجهیزات غیر ضروری خودداری می کند. در سطح کشور شرکت ها و مجموعه های زیادی در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت می کنند و برای پیشی گرفتن از رقبا همواره سعی می کنند تا تولید تجهیزات خود را با مدرن ترین تکنولوژی ها همگام کنند. این تولید کنندگان با توجه به درخواست متقاضی تجهیزات را با مشخصات فنی و ابعاد سفارشی تولید می کنند.  تمامی این تجهیزات زیر نظر متخصصان و با رعایت استانداردها و کنترل کیفیت روانه ی بازار می شوند.

تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 شرکت هایی که به  تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی  مشغول هستند از بهترین متریال ها و مواد اولیه استفاده می کنند. طراحی و تولید این تجهیزات نیازمند دقت و دانش بخصوصی است چون این تجهیزات نیازهای بخش های مختلفی از بازار را باید جوابگو باشند. تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای بخش عمومی و خصوصی بازار محصولات متنوعی تولید می کنند که به خوبی جوابگوی هر دو بخش می باشد. صنایع در ابتدا با دسته بندی آشپزخانه ها و با توجه به ظرفیت آشپزخانه و طراحی و میزان استفاده از محصولات، تجهیزات را طراحی می کنند.


خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قبل از خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بهتر است به نکات مهمی که در ادامه بیان می کنیم توجه کنید تا بتوانید متناسب با کسب و کارتان بهترین تجهیزات را خریداری کنید. مهم ترین نکته ای که در خرید باید لحاظ شود، جنس تجهیزات آشپزخانه می باشد. کاربری این تجهیزات نسبت به تجهیزات آشپزخانه خانگی بسیار بالا است پس بهتر است محصولاتی با جنس استیل و قابل شستشو خریداری شود تا به مرور زمان دچار زنگ زدگی و تولید مواد سمی و مضر نکند. دلیل استفاده از فلز استیل در ساخت تجهیزات صنعتی، قابلیت های زیاد و مقاومت بالا در برابر فرسایش می باشد.

تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود شامل یک لیست می شود که موارد مختلفی را به خود اختصاص داده اند و تمامی آن ها برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی مورد نیاز هستند و نمی توان از خرید هر کدام آن ها فاکتور گرفت. از این رو اگر قصد داریم که یک فست فودی را راه اندازی نمایید، در ابتدای کار نیاز است تا تجهیزات مورد نیازتان را بشناسید و سپس برای خرید آن ها اقدام کنید.  پس اگر تصمیم شما جدی است و قصد دارید در این زمینه به موفقیت بالایی دست پیدا کنید، کافیست با این لیستی که برای شما آماده شده است، توجه کنید.

 با انواع تجهیزات فست فود آشنا شوید

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، تجهیزاتی که برای راه اندازی فست فود مورد استفاده قرار می گیرند بسیار گسترده هستند و هر کدام از آن ها می توانند نقش و وظیفه خاصی را در آشپزخانه صنعتی ایفا کنند. به همین علت با توجه به منویی که برای فست فود خود در نظر گرفته اید، باید بدانید به کدام یک از این تجهیزات فست فود را  نیاز دارید. پس با دقت بالایی به این موارد توجه کنید و در صورت نیاز آن را در فهرست خود قرار دهید.

فر پیتزا

یکی از اصلی ترین وسیله هایی که برای راه انداختن یک فست فود به آن نیاز دارید، فر  پیتزا می باشد. فرها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها این قابلیت را دارند تا طعم متفاوتی از پیتزا را به اشتراک بگذارند. از جمله این فرها می توان به فر ریلی، فر صندوقی، فر آجری و یا فر تنوری اشاره کرد. همچنین هر کدام از این انواع نیز در مدل های مختلفی دسته بندی می شوند که شما بر اساس تعداد مشتریان یا ساعات کاریتان می می توانید انواعی از آن ها را تهیه نمایید.


دستگاه سرخ کن

دستگاه سرخ کن را نیز می توان در بین مهم ترین تجهیزات فست فود قرار داد که دارای ظرفیت های مختلف است. رایج ترین این دستگاه ها به صورت تک لگن و دو لگن هستند که شما در ابتدا نیاز خودتان را شناسایی می کنید و سپس اقدام به خرید آن می کنید. همین تعداد لگن ها تعیین کننده قیمت می باشند. از این رو اگر در ابتدای کار هستید و سرمایه زیادی ندارید و همچنین نمی دانید به چه اندازه مشتری خواهید داشت، می توانید از سرخ کن تک لگن استفاده کنید.

 دستگاه کباب ترکی؛ یکی از مهم ترین تجهیزات فست فود

یکی از محبوب ترین غذاهای ساندویچی کباب ترکی می باشد. همین محبوبیت باعث می شود تا شما به فکر تهیه یک دستگاه باشید تا بتوانید در تهیه کردن آن به شما کمک کند. دستگاه کباب ترکی از تجهیزات فست فود مورد نیاز می باشد که در انواع مختلف طراحی و تولید شده است که از جمله آن ها می توان به گزینه هایی همچون تک سیخه، دو سیخه، سه سیخه، چهار سیخه، پنج سیخه و... اشاره کرد. همچنین به غیر از ظرفیت در دو نوع حرارتی و تابشی می توانید از آن بهره ببرید. قیمت دستگاه کباب ترکی نیز بر اساس تعداد سیخ و ظرفیت تعیین می شود و به طبع هر چقدر تعداد سیخ ها بیشتر باشد، به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری را برای آن کنار بگذارید.

 میز کار استیل؛ ضروری و  پر اهمیت

از دیگر تجهیزات فست فود که ضرورت بالایی را در آشپزخانه ها پیدا کرده است و می تواند بهداشت نهایی را افزایش دهد، میز کار استیل می باشد. میزکارها می توانند به صورت سفارشی ساخته شوند و شما بعد از اجاره مکان مورد نظر می توانید به فکر خرید آن با ابعاد دلخواه باشید. بر روی میز کار می توانید انواع مواد غذایی را آماده کنید و خمیر مخصوص پیتزاپزی را بر روی آن پهن کنید. از این رو اگر می خواهید بهداشت را تا حدودی حفظ کنید، به شما پیشنهاد می شود تا حتما از میز کار استیل استفاده کنید.

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا یکی از یخچال های مدرن و نوین با تکنولوژی منحصر به فرد که قابلیت نشان دادن انواع مواد غذایی نظیر نوشیدنی ها، سوسیس، کالباس، فرآورده های پروتئینی، مرغ و گوشت را دارد و اینکه باعث می شود مدت زمان زیادی را برای انتخاب محصول مورد نظر در اختیار داشته باشید.

ساخت یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا که معمولا به یخچال روباز هم شهرت دارد یکی از یخچال های مطلوب برای بکارگیری در فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها می باشد‌ بکارگیری این دستگاه یکی از استراتژی های بهینه برای راحتی حال مشتری ها در انتخاب و خرید مطلوب و همچنین برای فروشنده های فروشگاه ها برای راحتی در دکوراسیون مواد غذایی می باشد.


از امتیازات عمده تولید یخچال پرده هوا می توان به سایز های متنوع آن اشاره نمود.

براساس تحقیقات و پژوهش های به دست آمده بیشتر مشتری های فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها در کشور ایران متمایل به خرید در مغازه هایی هستند که در آن ابزار آلات مدرن و نوین به کار برده شده باشد و هم اینکه فرصت خریدی آسان و خوشایند را در دسترس آنها قرار دهند.

یخچال شیشه ای با طراحی منحصر به فرد و نوین عدم درب این فرصت را برای مشتری ها ایجاد می نماید که هر مواد غذایی را به صورت آشکار دیده، لمس نموده و به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه نماید.

فروش یخچال های مدرن

سرانجام با همین متناوب ساده به وسیله یخچال های نوین میزان فروش در هر سوپرمارکتی روزانه به مقدار قابل ملاحظه ای بالا می رود به همین دلیل که هیچ محصولی در این نوع یخچال ها مخفی نمی مانند.

انواع یخچال پرده هوا

یخچال شیشه ای ایستاده – موتور محوری

این نوع یخچال ها به دلیل محیط زیاد برای حفاظت و متناسب بودن آن ها مورد عنایت مشتری ها واقع شده است. قیمت یخچال پرده هوا ایستاده بستگی به نوع تبخیر کننده، کمپرسور و کندانسور استفاده شده در آن دارد. برای برگزیدن این گونه محصول بایستی به نکات زیر توجه نمود:

قطعات استفاده شده در موتور خانه و پیکره آن بایستی از سطح کیفی بالایی برخوردار باشند.

محیط موتورخانه بایستی وضعیت مناسبی داشته باشد.

گونه قطعات و ابزار آلات استفاده شده مطلوب با وضعیت پیرامون، نوع استعمال سامانه و سایز تبخیر کننده باشد.

ایستاده درب دار- موتور محوری

از دیگر انواع یخچال فروشگاهی می توان ایستاده درب دار با موتور محوری را نام برد:

ایستاده – موتور سرخود

در این گونه از یخچال ها موتور درون یا عقب یخچال راه اندازی شده است. به این دلیل این نوع یخچال ها در سایز های کوچکی تولید می شوند و حجم اندکی دارند.

در این نوع محصول معمولا مصرف انرژی کم است و ترابری راحتی دارند. عمده ترین نقص این دستگاه ها محدود بودن محیط داخلی یخچال به دلیل کمپرسور و کندانسور آن ها می باشد. برای اطلاع از قیمت یخچال در انواع مختلف می توان از سایت های موثق فروش این محصولات مشاوره و کمک گرفت.

تلفن دفتر مرکزی: 02166316973

شماره همراه:09122181874

ارسال توسط آژانس تبلیغات گوگل ادوردز20