کاربرد پارتیشن شیشه ای در ادارات

 

پارتیشن شیشه ای را می توان به عنوان یکی از دیوار های پرطرفدار معرفی کرد که البته امروزه در محیط‌های اداری نسبت به اماکن دیگر از پارتیشن شیشه ای بسیار استفاده می شود. استفاده نمودن از پارتیشن شیشه ای مزیت‌های بسیار زیادی دارد و به همین جهت کاربردهای آن نیز وسیع می باشد و البته به انواع مختلفی تقسیم بندی می گردند و مشتری می تواند با توجه به سلیقه ی که داشته است یکی از مدل های آن را انتخاب نماید و برای فضای آن استفاده کند.

افراد زیادی با پارتیشن شیشه ای آشنایی کافی ندارند و در مورد کاربرد آنها نیز اطلاعاتی را نداشته و به همین جهت قبل از این که بخواهند پارتیشن شیشه ای را خریداری کنند باید با کارشناسان خبره در این زمینه مشورت کنند. پارتیشن شیشه ای با شیشه سکوریت ساخته می شوند.

 زیبایی با شیشه رنگی

شیشه رنگی از قدیم الایام در معماری باستانی ایران نقش و نمو داشته و از دیرباز در صنعت شیشه سازی ایران به دست صنعت گران و استادان شیشه گری در ایران به رشد چشم گیری رسیده است. این صعنت که قدمت چند صد ساله در ایران داشته امروزه به کمک علم نوین و صنعت شیشه گری به اشکال مختلف در ساختمان ها و بناهای امروزی استفاده می شود.

از شیشه لاکوبل در قسمت های مختلف یک ساختمان مثل پنجره ها، درب ها و حتی حمام و.... می توان استفاده کرد. اگر از شیشه رنگی برای پنجره ها استفاده گردد. قطعا انعکاس زیبایی از نور و رنگ ها را در فضا خواهیم داشت که جلوه ی بسیار زیبایی با شیشه رنگی به وجود خواهد آمد. برای افراد خوش سلیقه مخصوصا بانوان حساس مهم است که دکوراسیون جذابی داشته باشند و وجود شیشه های رنگی می تواند برای شما بسیار کارآمد باشد.

 

زیبایی دکوراسیون با آینه کاری منزل

آینه کاری از دیرباز جزئی از سنت کشورمان ایران بوده و از دورهای پیشین در معماری  پس از اسلام در ایران به کار گرفته میشد. پس طبیعی است که در ایران  امروز با توجه به علائق مردم این کشور مانند آن دوره این گونه تزئینات و آینه کاری را در منازل خود رو بیاورند زیرا زیبایی دو چندان این شبه معماری در ایران باستان خود را در آثار باستانی و معماری آن دوره نشان داده است. بکارگیری آینه ها به دست استاد معمار بطوری زیبا و چشم نواز است که مخاطب نمی تواند از دیدن این گونه آینه کاری در معماری ایرانی چشم بپوشد.

 سهولت و راحتی با درب اتوماتیک شیشه ای

به منظور سهولت در تردد در مکان های پرجمعیت مانند فروشگاه ها و ادارات دولتی و بانک ها و ماسسات مالی که مردم به آنها در رفت و آمد هستند از درب هایی استفاده می شود که باز و بسته شدن آنها بدون دخالت انسان صورت می گیرد و این درب ها به درب اتوماتیک مشهور می باشند.

 راحتی استفاده با کرکره برقی

با پیشرفت علم و تکنولوژی بشر توانسته برای راحتی و امنیت خود نوآوری در جهت کرکرهای قدیمی داشته باشد .افرادی در این میان بوده اند که به فکر اتوماتیک کردن درب ها افتادند.

درب های کرکره برقی می توانند کارایی مختلفی داشته باشند از جمله درب پارکینگ ها و بسیاری از مغازه ها و... این گونه کرکره برقی هوشمند هستند و با استفاده از برق و موتور و اهرم (بازوها) و کنترل (ریموت) باز و بسته می شوند. کرکره برقی در طرح ها و رنگ ها بسته به سلیقه مشتری بر روی کارها نصب می شوند.

کرکره برقی مزایایی زیادی در مقابل کرکره های سنتی دارند از جمله: دیگر نیازی نیست برای باز وبسته کردن کرکره از نیروی انسانی استفاده کنیم با استفاده از یک ریموت می توان کرکره را جابجا کرد، الودگی صوتی ایجاد نمی کند دقیقا عکس کرکره سنتی، این کرکره ها دارای جلوه و زیبایی خاصی هستند که به سطح شهر نظم و زیبایی می بخشند، تیغه ها از عبور گرد و خاک به داخل محیط ها جلوگیری می کنند و قابل شست و شو هستند.

زیبایی با شیشه حمام

از گذشته تا به امروز با پیشرفت علم وتکنولوژی و کارایی ابزارهای مختلف در زندگی روز مره ی انسان ها شیشه توانسته جایگاه بهتری را در عموم مردم پیدا کند و مردم بسیار زیادی به استفاده از شیشه حمام ترغیب می شوند چرا که هیچکسی را شما نخواهید دید که از زیبایی خوشش نیاید.

شیشه حمام کارایی متفاوتی دارد. شیشه ها می توانند در رنگ های متفات باشند که بسته به سلیقه و نظر مشتری و همچنین کارایی و  استفاده از آن در محیط های مختلف در طراحی و دکوراسیون ها از آن استفاده کرد.

همان طور که اشاره کرده ایم شیشه حمام کارایی های مختلف و متنوعی دارد که به طور مثال می توان به حمام های شیشه ای، وان شیشه ای، درهای مشجر شیشه ای حمام، شیشه دور دوشی و... اشاره کرد.