نمایندگی لوله آذین

قبل از توضیح در مورد نمایندگی لوله آذین در تهران لوله های سفید آب پلاستیکی که استانداردهای لازم کیفی را دارا هستند، جایگزینی برای لوله های فولادی، گالوانیزه و مسی شده اند.

نمایندگی لوله آذین در تهران با ظهور مواد پلیمری توانسته است لوله هایی را که جنسشان پلاستیک می باشد و بسیار مقاوم می باشند، تولید و در اختیار مشتری قرار دهد. این لوله های پلیمری فارغ از تمام معایبی که لوله های قدیمی دارند، می باشند و از ویژگی های مناسبی برای استفاده در  لوله کشی و دیگر مصارف برخوردار هستند.

در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره خدمات و محصولات نمایندگی لوله آذین در تهران خواهیم پرداخت تا در صورت نیاز به انواع لوله های پلی پروپیلن از خدمات این مجموعه استفاده نمایید و با خصوصیات این لوله ها آشنا شوید.

 

 

نمایندگی لوله آذین در تهران

نمایندگی لوله آذین در تهران در ابتدا به تست و تایید کردن مواد اولیه مورد نیاز لوله آذین پرداخته و سپس در صورت نبود هیچ گونه مشکلی، آنها را وارد چرخه تولید می نماید و تمام بازرسی های لازم را در تمام مراحل یعنی کنترل اولیه، در طول فرآیند و سپس کنترل نهایی انجام می دهد و بدین ترتیب کنترل کیفیت صورت می گیرد.

این مجموعه مفتخر است انواع لوله های پلی پروپیلن را در قیمت مناسب و بالاترین کیفیت در اختیار مشتری قرار می دهد.نمایندگی لوله آذین در تهران آزمایشگاه های پیشرفته ای دارد که تضمین کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است.این نمایندگی که سال ها سابقه در زمینه فروش محصولات لوله و تاسیسات را دارد،هدفی جز کسب رضایت مشتری ندارد و در این راه تمام تلاش خود را کرده است.

 قیمت محصولات لوله آذین در تهران 

قیمت محصولات لوله آذین با توجه به تولید انبوهی که این محصول به دلیل کیفیت بالای خود و رضایت مشتری دارد و هم چنین تنوع محصولاتی که ارائه می دهد، بسیار مناسب است و نسبت به سایر موارد مشابه از برندهای دیگر قیمت قابل قبولتری دارد.

مواد اولیه لوله آذین بسیار با کیفیت و درجه یک هستند و سبب می شوند محصولی با دوام ارائه شود.نمایندگی لوله آذین در تهران تمام تلاش خود را کرده است که در رابطه با قیمت شفافیت لازم را داشته باشد و قیمت تمام محصولات را در سایت در زیر هر محصول درج کرده است.

در هر ساعتی از شبانه روز قادر به وارد شدن به سایت و مشاهده انواع محصولات آن خواهید بود و از بین انواع لوله های پلیمری انتخاب خود را می توانید انجام دهید.

 

خرید از نمایندگی لوله آذین در تهران

برای خرید محصولات لوله آذین از طریق اینترنتی می توانید اقدام کنید.برای این منظور شماره تماس هایی نیز در سایت مشخص شده است

که از طریق تماس با آنها و ارتباط با کارشناسان نمایندگی قادر به دریافت مشاوره های لازم در رابطه با محصولات مورد نظر خود خواهید بود. با خرید به شکل آنلاین و از طریق سایت،در وقت و هزینه تان صرفه جویی می شود و محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

نمایندگی لوله آذین در تهران برترین برند لوله های پلیمری را به تمام مناطق تهران ارسال می نماید و مشاوره های لازم را به مشتریان خود در رابطه با قیمت و نحوه خرید ارائه می دهد.

 کاربرد لوله های آذین

لوله های پلیمری از تنوع بسیاری برخوردارند و برای مصارف گوناگونی استفاده می شوند.کیفیت بالا و جنس مرغوبی که دارند، سبب کاربردهای گسترده ای شده است و استقبال زیادی برای استفاده از آنها صورت گرفته است. لوله های آذین در لوله کشی گرمایشی شوفاژ،سیستم های آبرسانی و تصفیه آب، انتقال آب در رایزرها، سیستم های تهویه مطبوع،پکیج ساختمان، لوله کشی آب گرم و سرد و ... به صورت توکار و یا روکار قابل استفاده هستند.

در هر دو صورت توکار و یا روکار کیفیت این لوله ها بسیار بالا است و از نظر ظاهری نیز قابل قبول می باشند.با توجه به نیازتان از لوله های آذین، انواع آن را که نشان استاندارد نیز دارند، می توانید خریداری نمایید.این لوله ها، معایبی که لوله های فلزی قدیمی داشتند ندارند واز خصوصیات خاصی برخوردار هستند، از این رو توانستند به راحتی جایگزین انواع قدیمی شوند.

  لوله های قدیمی انعطاف لازم را نداشتند و نصب دشوار و افت فشار زیادی داشتند.بالا بودن ضریب انتقال حرارتی، رسوب پذیر بودن، وزن بالا، تغییر دادن کیفیت آب و پوسیدگی درونی و بیرونی از جمله معایبی بود که سبب شد لوله های پلیمری با سرعت زیاد مورد استقبال صنعتگران قرار بگیرند.

 خصوصیات انواع لوله آذین

انواع لوله های آذین خصوصیاتی دارند که سبب استقبال مشتری در رابطه با استفاده از آنها شده است.مقاوم در برابر ضربه و شرایط محیطی تخریبی، حداقل ضایعات در زمان استفاده، انبساط طولی زیاد،عبور ندادن نور از لوله، نداشتن سر و صدا هنگام انتقال آب، پایین بودن وزن محصولات،

مقاوم در برابر خوردگی، نصب سریع و آسان، افت فشار ناچیز، مقاوم در برابر اسید ها و بازها، مصارف آب گرم و سرد، وجود خط راهنما در تمام لوله ها و اتصالات، نصب سریع و آسان، عایق حرارتی و الکتریکی،ظاهر شفاف و زیبا از جمله خصوصیاتی هستند که سبب شده است این لوله ها بسیار پر مصرف باشند وافراد زیادی برای خرید آنها به نمایندگی لوله آذین در تهران مراجعه کنند.این لوله ها از آنجا که نور را از خود عبور نمی دهند، مانع از این می شوند که ارگانیسم ها درون آنها رشد کنند.هم چنین به علت نداشتن سر و صدا در زمانی که آب منتقل می شود،نیازی نیست که عایق بندی صدا داشته باشند. وزن پایین آنها نیز سبب می شود در هنگام استفاده از آنها و لوله کشی با سختی مواجه نشوید.وجود خط راهنما نیز سبب می شود کیفیت کار بالا برود و سرعت را بتوان افزایش داد.

محصولات ارائه شده در نمایندگی 

شرکت یزدان پلیمر غرب اقدام به ارائه محصولاتی چون زانو 45 درجه سایلنت پلیکا،زانو دو سر کوپله 45 درجه پلیکا، اتصال زانو خم 87.5 درجه پلیکا، اتصال سه راهی 90 درجه سایلنت پلیکا،سه راهی تبدیل 45 درجه سایلنت پی وی سی، سه راهی خم دریچه بازدید 87.5 درجه،کوپلینگ بدون ترمز پلیکا (پی وی سی یو)، درپوش پلیکا (پی وی سی یو)،لوله پلیکا فشار معمولی، لوله پلیکا فشار قوی و .... می کند. نمایندگی لوله آذین در تهران تمام محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت در اختیار مشتری قرار می دهد تا بتواند نیازی که صنعتگران در رابطه با لوله های آذین دارند را رفع نماید.

منبع :