تعیین سرپرست وزارت کار

گروه اقتصادی: 3 روز بعد از برکناری علی ربیعی، وزیر رفاه توسط مجلس، حسن روحانی «انوشیروان محسنی‌بندپی» را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کرد.
به گزارش «وطن‌امروز»، نام محسنی‌بندپی از همان روز استیضاح بر سر زبان‌ها افتاد، چرا که یکی از نمایندگان در جلسه روز چهارشنبه و در نقد عملکرد مدیران علی ربیعی، رئیس سازمان بهزیستی را متهم به پیشنهاد رشوه کرد. بندپی، رئیس سازمان بهزیستی نیز فورا این اتهامات را رد کرد اما حواشی استیضاح همچنان ادامه داشت تا اینکه روحانی وی را به ‌عنوان سرپرست وزارتخانه معرفی کرد. به احتمال زیاد گزینه وزارت، کسی غیر از محسنی‌بندپی خواهد بود، چرا که جو مجلس آنچنان به سود وی برای تصدی وزارتخانه نیست.
  کنایه ربیعی به لاریجانی
همان‌طور که گفته شد واکنش‌ها به جلسه پرحاشیه استیضاح وزیر کار ادامه دارد. در جدیدترین واکنش‌ها علی ربیعی 3 روز پس از رد صلاحیت خود در مجلس شورای اسلامی در توئیتی کنایه جالبی به علی لاریجانی زد و نوشت: «کتاب شازده کوچولو را برای علی لاریجانی می‌فرستم. زیر این متن خط می‌کشم  «فرمانروا به شازده گفت: تو را وزیر دادگستری می‌کنم. شازده: کسی نیست که من او را محاکمه کنم. فرمانروا گفت: خودت را محاکمه کن. سخت‌ترین کار دنیاست اینکه بتونی درباره خودت قضاوت درستی داشته باشی و عادلانه خودت را محاکمه کنی».