منصور مظفری ‌ مدیرمسئول

شنیده شده براساس غربالگری شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، 250 تا 300 نفر از نخبگان اصلاح طلبی که سوابق اجرایی قابل تامل داشته، در جایگاه‌هایی همچون وزیر، معاون وزیر، استاندار و دیگر پست‌های اجرایی مهم و حساس و نیز جمعی از نخبگان مطبوعاتی از خود، یادگارهایی ارزنده برجای نهاده اند و برای شورای شهر تهران نامزد شده اند. اصل ماجرا بسیار خوب و مورد تایید است ...
زیرا نشان دهنده پتانسیل بالای اصلاح طلبان است تا نشان دهند در هر زمینه‌ای دستشان خالی نبوده، نیروهایی زبده و کارکشته برای معرفی در اختیار دارند و اما حال که تصمیم به چنین روش و منشی برقرار شده است توصیه می‌شود اولا بعد از اعلام رد و تایید صلاحیت‌ها آن عده ای که می‌دانند ماندنشان بر آراء دیگران تاثیر منفی خواهد گذاشت اعلام انصراف کنند و اما از آن جایی که شورای شهر محل تصمیم گیری است و نه محل امور اجرایی، توصیه اکید می‌شود آن عده ای که سوابق اجرایی موفق‌تری دارند جا را برای آنانی که می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها مثمر ثمرتر باشند خالی کنند تا بعد از تشکیل شورای شهری قوی و انتخاب شهردار، از توان و تجربه نیروهایی که احتمالا اجرایی‌تر هستند بهره کافی در رده‌های مهم شهرداری تهران برده شود.
اگر چنین شود و تقسیم کار و وظایف به نحوی شایسته و مدبرانه صورت پذیرد
از یک سو شورای شهری قوی و برخوردار از نیروهایی تصمیم گیر و تصمیم‌ساز خواهیم داشت و از سویی دیگر شهردار آینده تهران خواهد توانست از بین نیروهای شاخص اجرایی اصلاح‌طلب برای حوزه‌های مختلف شهرداری و مناطق مختلف که نیاز مبرم به نیروهایی اجرایی با سوابق و تجربیات کافی دارد، بهترین‌ها را برگزیند و شهر را از این حالتی که هست نجات دهد. برای ساختن تهرانی زیبا باید تصمیم مدبرانه و شجاعانه گرفت و هرگونه غفلت و ساده‌انگاری قطع به یقین نتیجه را از آن حد مطلوبی که باید باشد جدا خواهد ساخت. امیدواریم حال که بنا بر خرد جمعی و حضوری همه جانبه شده است در این یک مورد خاص نیز تصمیم درخور و شجاعانه اتخاذ شود.