آمار قربانیان سقوط پل هوایی در ایتالیا به 37 نفر رسید

فروریختن پل هوایی "موراندی" در شهر جنوا در شمال ایتالیا که در پی آن 37 تن جان خود را از دست دادند، چهارمین مورد سقوط پل در دو سال اخیر بشمار می‌رود و ایتالیا با اینگونه حوادث بیگانه نیست.
به گزارش خبرگزاری ایرنا از رم، یک روز پس از فروریختن بخشی از پل هوایی "موراندی" با ارتفاع 50 متر واقع در اتوبان شماره 10 شهر جنوا در شمال ایتالیا، شمار قربانیان 37 تن اعلام شد. این نخستین باری نیست که یک پل هوایی در ایتالیا سقوط می‌کند و در دو سال اخیر چهار مورد دیگر نیز بوقوع پیوست اما شدت فاجعه روز سه شنبه بی‌سابقه بود.
ماموران امدادی از ظهر سه شنبه به وقت محلی پس از وقوع این حادثه، بلافاصله در محل حاضر شده و تاکنون بی‌وقفه درجستجوی قربانیان احتمالی و افراد زیر آوار هستند. شمار قربانیان تاکنون 37 تن اعلام شده است که در میان انها 3کودک نیز وجود دارند.همچنین 16 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند و حال 12 نفر وخیم است. 440 نفر نیز از ساختمان‌های اطراف محل وقوع حادثه تخلیه شدند.
مقامات دولتی ایتالیا نیز انگشت اتهام را علیه شرکت بزرگراه‌ها بلند کرده و خواستار استعفای سران آن شدند. وزیر کشور نیز وعده داد که هیچ کسی که در این جریان مسئولیت داشته است بدون تنبیه نخواهد ماند.
سایر اخبار این روزنامه
توضیحات تیم اقتصادی دولت درباره بسته ارزی و کنترل بازار هشدار ارتش چین به آمریکا در مورد تایوان سخنگوی شورای نگهبان: طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به‌زودی اجرایی می‌شود وزیر بهداشت: تامین داروی بیماران خاص با مشکلی مواجه نیست دکتر روحانی در جلسه هیات دولت: ایران در کنوانسیون خزر امتیازات خاصی گرفت در سالگرد جنگ 33 روزه؛ سیدحسن نصرالله: در جنگ سوریه پیروز می‌شویم نماینده سازمان ملل: بمباران دانش‌آموزان یمنی توجیه پذیر نیست آمار قربانیان سقوط پل هوایی در ایتالیا به 37 نفر رسید مسکو: تمامی تدابیر لازم را برای تضمین امنیت خود در برابر آمریکا اتخاذ می‌کنیم تحلیل سیاسی هفته 13 دانشگاه ایرانی در بین دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گرفت ایران عملیات تروریستی در اردن را محکوم کرد بازنشستگان تامین اجتماعی صاحب سهام می‌شوند اردوغان تعرفه سنگین به محصولات آمریکایی بست حمله انتحاری در کابل با بیش از 100 کشته و زخمی حمله انتحاری در کابل با بیش از 100 کشته و زخمی اردوغان تعرفه سنگین به محصولات آمریکایی بست