اردوغان تعرفه سنگین به محصولات آمریکایی بست

براساس حکم رئیس‌جمهوری ترکیه، آنکارا تعرفه چندین نوع کالای وارداتی از آمریکا از جمله تنباکو و الکل را به شدت افزایش داده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس دستور رجب طیب اردوغان،‌ رئیس‌ جمهوری ترکیه، تعرفه تنباکوی وارداتی 60 درصد، الکل تا 140 درصد، خودرو تا 120 درصد، تعرفه محصولات آرایشی تا 60 درصد، برنج تا 50 درصد و میوه تا 20 درصد افزایش می‌یابد.
تعرفه تعداد دیگری از کالاهای وارداتی از آمریکا به ترکیه هم افزایش یافته است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه افزایش تعرفه برای فولاد و آلومینیوم وارداتی از ترکیه را اعلام کرده بود.
سایر اخبار این روزنامه
توضیحات تیم اقتصادی دولت درباره بسته ارزی و کنترل بازار هشدار ارتش چین به آمریکا در مورد تایوان سخنگوی شورای نگهبان: طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به‌زودی اجرایی می‌شود وزیر بهداشت: تامین داروی بیماران خاص با مشکلی مواجه نیست دکتر روحانی در جلسه هیات دولت: ایران در کنوانسیون خزر امتیازات خاصی گرفت در سالگرد جنگ 33 روزه؛ سیدحسن نصرالله: در جنگ سوریه پیروز می‌شویم نماینده سازمان ملل: بمباران دانش‌آموزان یمنی توجیه پذیر نیست آمار قربانیان سقوط پل هوایی در ایتالیا به 37 نفر رسید مسکو: تمامی تدابیر لازم را برای تضمین امنیت خود در برابر آمریکا اتخاذ می‌کنیم تحلیل سیاسی هفته 13 دانشگاه ایرانی در بین دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گرفت ایران عملیات تروریستی در اردن را محکوم کرد بازنشستگان تامین اجتماعی صاحب سهام می‌شوند اردوغان تعرفه سنگین به محصولات آمریکایی بست حمله انتحاری در کابل با بیش از 100 کشته و زخمی حمله انتحاری در کابل با بیش از 100 کشته و زخمی اردوغان تعرفه سنگین به محصولات آمریکایی بست