در جنایتی دیگر رژیم سعودی 27کودک و 4 زن یمنی را در الحدیده به خاک و خون کشید

27 کودک و 4 زن روز پنجشنبه در حمله جنگنده‌های عربستان به شهر "الدریهمی" در استان الحدیده به خاک و خون کشیده شدند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های متجاوز سعودی زنان و کودکان آواره یمنی را در روستای "الکوعی" از توابع شهرستان «الدُریهمی» الحدیده هدف قرار دادند.گزارش‌ها حکایت از آن دارد که این قربانیان در نتیجه حملات اخیر ائتلاف متجاوز سعودی به استان الحدیده، خانه و کاشانه خود را ترک کرده بودند که در مسیر، هدف حمله جنگنده‌های ائتلاف قرار گرفتند.
ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان 18 مرداد گذشته نیز اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی در شهر ضحیان از توابع استان صعده در غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار داد که در جریان آن 51 دانش‌آموز کشته و 79 نفر دیگر زخمی شدند.
براساس گزارش وزارت بهداشت یمن، تلفات انسانی حملات ائتلاف سعودی از 6 فروردین تاکنون بالغ بر 35 هزار و 297 تن اعلام شده است.


موسسه دیده‌بان حقوق بشر در بیانیه‌ای، در خصوص جنایات صورت گرفته ازسوی ائتلاف سعودی،از شورای امنیت خواست تا رهبران ائتلاف سعودی را در لیست تحریم قرار دهد.در بیانیه این سازمان امده است: «رهبران عربستان و امارات در خصوص آن‌چه در یمن اتفاق می‌افتد مرتکب جنایت جنگی شده‌اند.
این سازمان که یک سازمان غیر دولتی است، در بخش دیگری از بیانیه خود آمریکا را شریک این جنایات معرفی می‌کند و تاکید می‌کند: پشتیبانی لجستیکی آمریکا در بمباران‌های ائتلاف، واشنگتن را نیز به عنوان همدست قرار می‌دهد.
آبرویی برای سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی نماند
«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله پنجشنبه شب ائتلاف سعودی دراستان الحدیده گفت:نهادهای بین‌المللی و سازمان ملل متحد با موضع گیری ضعیف در قبال جنایت ریاض در یمن، اندک آبروی باقی مانده خود را از دست داده‌اند.
وی گفت: هدف قرار دادن کودکان و غیر نظامیان یمنی سیاست ثابت ائتلاف متجاوز است که براساس سازو کار و برنامه‌ای هدفمند جریان دارد.وی از انسان‌های آزاده جهان خواست، به ائتلاف سعودی فشار آوردند تا جنگ علیه یمن و نیز محاصره ظالمانه این کشور را پایان دهد.
وی اظهار کرد: نجات کودکان یمنی از حملات ائتلاف سعودی به معنای پیروزی تمامی بشریت است که در معرض تعدی شدید قرار دارد و در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.
الحوثی آمریکا، عربستان و کشورهای متحد آنها در جنگ ناعادلانه یمن را مسئول همه جنایت‌هایی دانست که در حق مردم یمن مرتکب می‌شوند.
انصارالله یک پایگاه دریایی سعودی را هدف قرار داد
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تلافی این جنایت یک پایگاه دریایی سعودی را در دریای سرخ در نزدیکی تاسیسات شرکت نفتی آرامکو در جنوب عربستان هدف قرار دادند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره یمن، یک منبع نظامی انصارلله بدون ذکر جزئیات از هدفی که مورد حمله قرار گرفته است، گفت که نیروی دریایی ارتش و کمیته‌های مردمی عملیات ویژه‌ای را در آب‌های سرزمینی سعودی در دریای سرخ انجام دادند و یک پایگاه نظامی را مورد هدف قرار دادند.
این درحالی است که رسانه‌های سعودی با تایید این حمله اعلام کردند، حمله یک قایق انفجاری در نزدیکی شرکت آرامکو در جیزان در جنوب کشور خنثی شده است.
این حمله در پاسخ به جنایت‌های پنجشنبه و 18 مرداد ماه ائتلاف متجاوز سعودی به یمن صورت می‌گیرد که در مجموع 82 غیر نظامی یمنی که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، کشته شدند.
سایر اخبار این روزنامه
استیضاح در انتظار ترامپ به خاطر رسوایی های سیاسی و اخلاقی سودجویی بی‌سابقه در فروش بلیت هواپیما؛ افزایش بی‌ضابطه نرخ پرواز‌های داخلی تا چهار برابر نرخ مصوب در جنایتی دیگر رژیم سعودی 27کودک و 4 زن یمنی را در الحدیده به خاک و خون کشید دستگیری‌ها در عربستان به روسای قبایل رسید ماهاتیر محمد: آمریکا پس از خروج از برجام منزوی شده است عمران خان: پاکستان عمله سیاست‌های امریکا نخواهد بود نتانیاهو از آمریکا خواست اشغال جولان توسط اسرائیل را به‌رسمیت بشناسد با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت؛ نخستین جنگنده مجهز ایرانی به پرواز درآمد درخواست از جامعه جهانی برای اعمال تحریم‌ علیه اسرائیل هشدار یونیسف درباره آینده نامعلوم نیم میلیون کودک روهینجایی آفریقای جنوبی: آمریکا فتنه انگیزی می‌کند با پایان یافتن اعمال حج حجاج ایرانی از امروز به کشور باز می‌گردند خطر حذف روشنفکران دینی توسل به نردبان تخریب – 3 دادگاه اخلالگران ارزی فردا به صورت علنی برگزار می‌شود