نتانیاهو از آمریکا خواست اشغال جولان توسط اسرائیل را به‌رسمیت بشناسد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم همچنان امیدوار است آمریکا اشغال جولان را به رسمیت بشناسد.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره اظهارات اخیر جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا درباره جولان سوریه گفت: ما همچنان امیدواریم که آمریکا "حاکمیت" اسرائیل بر جولان را به رسمیت بشناسد.
این اظهارات بعد از آن ایراد شد که بولتون در جریان سفر به اراضی اشغالی به خبرگزاری رویترز گفت که موضوع به رسمیت شناختن "حاکمیت" اسرائیل بر جولان بررسی نمی‌شود و دولت آمریکا تصمیمی در این باره اتخاذ نکرده است.
بولتون تاکید کرد: با اینکه آمریکا خواسته اسرائیل درباره جولان را درک می‌کند اما تغییری در موضع آمریکا درباره این موضوع ایجاد نشده است.


اردیبهشت ماه وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفته بود که طی چند ماه آینده آمریکا "حاکمیت" اسرائیل را بر جولان به رسمیت می‌شناسد.
رژیم صهیونیستی طی جنگ 1346 جولان سوریه را اشغال کرد.
سایر اخبار این روزنامه
استیضاح در انتظار ترامپ به خاطر رسوایی های سیاسی و اخلاقی سودجویی بی‌سابقه در فروش بلیت هواپیما؛ افزایش بی‌ضابطه نرخ پرواز‌های داخلی تا چهار برابر نرخ مصوب در جنایتی دیگر رژیم سعودی 27کودک و 4 زن یمنی را در الحدیده به خاک و خون کشید دستگیری‌ها در عربستان به روسای قبایل رسید ماهاتیر محمد: آمریکا پس از خروج از برجام منزوی شده است عمران خان: پاکستان عمله سیاست‌های امریکا نخواهد بود نتانیاهو از آمریکا خواست اشغال جولان توسط اسرائیل را به‌رسمیت بشناسد با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت؛ نخستین جنگنده مجهز ایرانی به پرواز درآمد درخواست از جامعه جهانی برای اعمال تحریم‌ علیه اسرائیل هشدار یونیسف درباره آینده نامعلوم نیم میلیون کودک روهینجایی آفریقای جنوبی: آمریکا فتنه انگیزی می‌کند با پایان یافتن اعمال حج حجاج ایرانی از امروز به کشور باز می‌گردند خطر حذف روشنفکران دینی توسل به نردبان تخریب – 3 دادگاه اخلالگران ارزی فردا به صورت علنی برگزار می‌شود