با پایان یافتن اعمال حج حجاج ایرانی از امروز به کشور باز می‌گردند

حجاج مدینه قبل حج تمتع 97 که از روز چهارشنبه 27 تیرماه به مکه و مدینه اعزام شده بودند، از امروز با پایان یافتن عملیات حج به ایران باز می‌گردند.
بنابر این گزارش، با توجه به پایان یافتن موسم حج و بازگشت توام با سلامت حجاج از منا به مکه مکرمه در روز پنجشنبه، بازگشت حجاج به کشور از امروز شنبه سوم شهریورماه 97 آغاز می‌گردد.
اولین گروه‌هایی که مکه را به مقصد ایران ترک می‌کنند، زائران مدینه اول هستند و زائران مدینه دوم که قبل از انجام اعمال به صورت مستقیم به جده و از آنجا به مکه اعزام شده بودند، پس از حضور 6 روزه در مدینه به کشور باز می‌گردند.
بنابه گفته علی رستمی معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، 954 پرواز برای برگشت حجاج در نظر گرفته‌ شده و تاریخ برگشت آنها از سوم شهریور تا 24 شهریور ماه خواهد بود.
سایر اخبار این روزنامه
استیضاح در انتظار ترامپ به خاطر رسوایی های سیاسی و اخلاقی سودجویی بی‌سابقه در فروش بلیت هواپیما؛ افزایش بی‌ضابطه نرخ پرواز‌های داخلی تا چهار برابر نرخ مصوب در جنایتی دیگر رژیم سعودی 27کودک و 4 زن یمنی را در الحدیده به خاک و خون کشید دستگیری‌ها در عربستان به روسای قبایل رسید ماهاتیر محمد: آمریکا پس از خروج از برجام منزوی شده است عمران خان: پاکستان عمله سیاست‌های امریکا نخواهد بود نتانیاهو از آمریکا خواست اشغال جولان توسط اسرائیل را به‌رسمیت بشناسد با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت؛ نخستین جنگنده مجهز ایرانی به پرواز درآمد درخواست از جامعه جهانی برای اعمال تحریم‌ علیه اسرائیل هشدار یونیسف درباره آینده نامعلوم نیم میلیون کودک روهینجایی آفریقای جنوبی: آمریکا فتنه انگیزی می‌کند با پایان یافتن اعمال حج حجاج ایرانی از امروز به کشور باز می‌گردند خطر حذف روشنفکران دینی توسل به نردبان تخریب – 3 دادگاه اخلالگران ارزی فردا به صورت علنی برگزار می‌شود