در نشستی با حضور عناصر موساد در نیویورک مطرح شد؛ سفیر امارات: مبارزه با ایران به نفع کشورهای عربی و اسرائیل است!

سفیر امارات در آمریکا به همکاری کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی علیه ایران اذعان کرد.
به گزارش خبرگزاری الجزیره، «یوسف العتیبه» سفیر امارات در آمریکا در نشست در نیویورک تحت عنوان «علیه ایران هسته‌ای متحد هستیم» با حضور عناصر وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» اظهار داشت: مبارزه با تهدیدات ایران به نفع کشورهای حوزه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی است.
وی در ادامه سخنرانی خود در این نشست که با حضور نمایندگان بحرین، عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا برگزار شد، گفت: نفوذ ایران در منطقه طی 20 سال گذشته افزایش یافته است و اقدامات ایران در منطقه باید برای این کشور هزینه ساز باشد.
سفیر امارات در ادامه یاوه گویی‌های خود عنوان کرد: سیاست‌های ایران بعد از توافق هسته‌ای تغییری نکرده است و این مساله بدون فشار خارجی محقق نخواهد شد و این فشار خارجی باید ازسوی آمریکا، اروپا و آسیا اعمال شود. یمن منطقی‌ترین و راحت‌ترین مکان برای رویارویی با تهران است!


از این رو فعالان ضد جنگ با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در برابر هتل برگزاری نشست ضد ایرانی در نیویورک تجاوز نظامی ائتلاف سعودی اماراتی علیه یمن را محکوم کردند.فعالان شبکه‌های اجتماعی فیلمی را در این شبکه منتشر کردند که معترضین و تجمع کنندگان در برابر هتل مذکور خطاب به یوسف العتیبه سفیر امارات در آمریکا که در نشست ضد ایرانی شرکت کرده بود وی را جنایتکار جنگی و قاتل می‌خوانند.
تجمع کنندگان در برابر هتل وستین، ادامه یافتن تجاوز نظامی ائتلاف عربستان علیه یمن را محکوم کردند. سفیر امارات در آمریکا در نشست مذکور گفته بود که یمن آسان‌ترین عرصه برای رویارویی با ایران است.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس جمهور در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل: سیاست غلط دولت آمریکا در قبال ایران محکوم به شکست است ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد تحلیل سیاسی هفته فلاحت پیشه: منبع تامین مالی روزانه 1000 پیامک علیه FATF چیست؟ 110 مدرسه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی برای مناطق محروم 21 استان به بهره‌برداری رسید زنگنه: ترامپ متهم اصلی افزایش قیمت نفت است موگرینی با تاکید بر کارساز بودن برجام: حق داریم تصمیم بگیریم با چه کسی تجارت کنیم دکتر عراقچی: بازگشت امریکا به برجام آسانتر از 6 سال قبل است شکست و انزوای برجامی ترامپ در شورای امنیت ترامپ مضحکه‌ای در تاریخ دیپلماسی آمریکا در نشستی با حضور عناصر موساد در نیویورک مطرح شد؛ سفیر امارات: مبارزه با ایران به نفع کشورهای عربی و اسرائیل است! شمخانی در نشست گفت‌و‌گوی امنیتی منطقه ای: مسیرهای تامین مالی تروریست‌ها باید قطع شود بررسی و تصویب مواد دیگری از لایحه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در جلسه هیات دولت وزیر بهداشت: ایران جایزه جهانی پیشگیری از بیماری غیر واگیر می‌گیرد گاز مشعل‌های پارس جنوبی شیرین می‌شود