تتلو از یک کاندیدای انتخابات حمایت کرد

آفتاب یزد -گروه اجتماعی: بی‌شک او یکی از پرحاشیه‌ترین خوانندگان رپ زیرزمینی ایران است؛ چه به لحاظ نوع طرفدارانش، چه به لحاظ سبک و سیاق موزیک‌هایش، چه به لحاظ باب کردن برند تتلیتی‌ها و شعار عجیب بغ‌بغو در فضای مجازی در میان هوادارانش و چه به لحاظ اظهار نظرهای عجیب و غریبش؛ اظهار نظرهایی که بهره کمی از دانش در آن دیده می‌شود. امیر حسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو به واسطه جنجال‌هایی که ایجاد می‌کند ، دیگر نیاز به معرفی ندارد. جنجال‌هایی که تا مدت‌ها او را بر سر زبان‌ها می‌اندازد . حال بار دیگر این خواننده رپ جنجالی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش حاشیه ساز شد ؛ حاشیه‌ای از جنس سیاست و انتخابات!
**حمایت از قالیباف
داستان از این قرار است که این خواننده رپ با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش از کاندیداتوری قالیباف حمایت کرد. او نوشته بود:«بدون شرح!!!! البته چرا! بذار شرح بدم که باز داستان نشه! قهرمان یعنی حاج قاسم سلیمانی خودمون و آقای قالیباف و هر شخص دیگه که واسه مملکت زحمت واقعی کشیده باشه. قهرمان یعنی اونکه واقعا نگران سرزمینمه! من بارها و بارها گفتم مملکتی موفقه که همه با هم یکپارچه و یکرنگ و یکدل باشند و در آن حزب‌های مختلف درست نشه!
والله خود من یه سال به یکی رای دادم که هنوزم که هنوزه نمی‌دونم کی بود! یعنی درست نمی‌شناختمش و مطمئنم اکثر مردم هم بدون آگاهی رای میدن!!! آخرشم میشه همین آقای احمدی نژاد و روحانی که به نظر من هر دوشون به ضرر ایران کار کردن. پس فعلا تا آقا خودشون حرفی نزدن ما طرفدار نزدیکاشون هستیم.»


اگرچه تتلو بلافاصله این تصویر و پست را از صفحه‌اش پاک کرد اما همین پست نشان می‌داد که او بدون آگاهی سیاسی چنین متنی را منتشر کرده است چرا که طبعا طبق قانون اساسی کشور، قوه مجریه یک نهاد انتخابی است که راس آن توسط مردم انتخاب می‌شود. ضمن اینکه «جمهوری اسلامی» یکی از شعارها و آرمان‌های اصلی انقلاب بوده و هست ومشخص نیست چگونه این فرد خواستار انتخاب رئیس جمهور به صورت غیر انتخاباتی و ا نتخاب است.
**کلیپ جنجالی
البته این بار اولی نیست که این خواننده رپ در عرصه سیاست حاشیه ساز شده است. پیش از توافقات هسته‌ای بود که تقریبا تمام اهالی هنر و ورزش و بسیاری از شخصیت‌های مهم در پیام‌های مختلف سعی کردند که به عناوین مختلف احساسشان از این موضوع را بیان کنند.تتلو هم ساکت ننشست و در اینستاگرام به «جواد ظریف» نوشت: «به روح بابام کوچیکتم حاج آقا «ظریف» دمت گرم، پرچمت بالاست. مرسی که داری تلاش می‌کنی برای توافق و صلح. مرسی که داری به جاری شدن عشق کمک می کنی. منو همه تتلیتیا هم پشتتیم.» این پیام اما تمام کارهایی نبود که تتلو بعد از توافق هسته‌ای انجام داد. چند روز بعد از آن بود که کلیپی با صدای او منتشر شد که روی یک ناو جنگی می‌خواند. پس از پخش کلیپ در شبکه‌های مجازی برخی با نظرات خود به شدت به این خواننده رپ حمله کرده‌اند و بدین ترتیب جنجال آفرید.
**حاشیه‌های دستگیری تتلو
صبح روز 12 آذرماه سال 92 را باید یکی از مهم ترین
روزهای زندگی تتلو دانست در این روز تقریبا تمام خبرگزاری‌های رسمی کشور در متنی مشابه، خبر دستگیری «امیر تتلو» را به نقل از رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا منتشر کردند. علت بازداشت او «تشویش اذهان جوانان... » بود. او پس از چند روز با نوشتن ندامت نامه از زندان آزاد شد. البته این بار اولی نیست که پای امیر تتلو به دادگاه باز می‌شود و او انگار روی موج حاشیه آن هم به هر قیمتی سوار است. چرا که بار دیگر در شهریور 95 به علت بی احترامی به بازپرس پرونده‌اش بازداشت شد. اما قسمت تعجب بر انگیز ماجرا آنجا بود که عباس جدیدی، عضو کشتی گیر شورای شهر تهران بعد از آزادی تتلو از زندان، میزبان این خواننده که زمانی نسل جوان را به بغ بغو کردن در نیمه شب فرا خوانده بود، شد و برای وی مراسم تجلیل و تقدیر ترتیب داد. در این میان برخی از هواداران تتلو نیز در اینستاگرام از عباس جدیدی بابت حمایتش از خواننده محبوب‌شان تشکر کرده‌اند. این خواننده زیرزمینی نیز به پاس زحماتی که این عضو شورای شهر تهران برای او داشته از وی تشکر کردند و در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: «عباس آقا جدیدى قهرمان قدیمى و الگوى پهلوانى واقعا ... زحمت کشیدن و با این همه کار و درگیرى واسه ما قدم برداشتن و همه جوره مارو شرمنده کردن هیچ ، تازه شال امام حسین (ع) هم تو حسینیشون به ما هدیه دادن.»
**بغ بغووو
شاید بتوان آن را یکی از مضحک‌ترین اظهار نظرهای او خواند؛ درخواست بغ بغو از طرفداران! بعد از آنکه امیر تتلو یک موزیک ویدیو برای انرژی هسته‌ای ساخت و این موضوع ابعاد و حاشیه جهانی پیدا کرد، در یک پست اینستاگرامی از طرفدارانش خواست که زیر همین پست بغ بغووو کنند و تعدادی خواسته او را اجابت کردند. او این درخواستش را در فیسبوک نیز بیان کرد و در این میان افرادی این کار را انجام دادند . این موضوع و این اتفاق نادر و تاثیرپذیری چشم بسته دوستداران این خواننده به یک باره به بحث اصلی بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شد و حتی کاریکاتورها و مطالب طنزی در این باره منتشر شد. البته حاشیه سازی‌های او محدود به همین چند مورد نیست و دعوای این خواننده زیرزمینی با بهنوش بختیاری بر سر تعداد فالوئرهای اینستاگرامش نیز از دیگر حاشیه‌های این خواننده رپ است.
**آغاز تبلیغات
اگرچه پست حمایت آمیز تتلو از قالیباف حذف شد، اما هنوز دلیل حمایت خواننده فوق مشخص نشده است . در واقع از آنجایی که از روز گذشته و همزمان با اعلام کاندیداتوری شهردار، برخی از کانال‌های ورزشی تلگرام به حمایت از او پرداخته‌اند، به نظر می‌رسد این پست خواننده زیرزمینی هم در جهت همان تبلیغات زود هنگام آقای شهردار باشد.