بهره‌برداری جناحی از ارزش‌ها ممنوع

از جمله  خطرات پیش روی مناسبت‌های  ملی و ارزش‌های والای اسلامی، پایین آوردن آنها تا حد مناقشات جناحی و گروهی در راستای بهره‌برداری‌های سیاسی است‌.
یکی از این ارزش‌های والامقام، شهید و شهادت است. شهدا ستارگان درخشان آسمان رشادت، پایمردی، مقاومت؛ وطن دوستی، عشق به اسلام و ایران، صداقت، جوانمردی و... هستند.آنان فراتر از هر جناح و گروه و دسته سیاسی بوده و برای صیانت از اسلام و سربلندی ایران جان شیرین خود را فدا کرده‌اند.
جای بسی تاسف است هنوز خون شهدای مظلوم اهواز بر سنگ فرش خیابانها خشک نشده است که یکی از روزنامه‌های وابسته به طیف اصولگرایان کشور در صدد گرفتن ماهی مقصود سیاسی خویش از خون سرخ این شهیدان بر آمده  است.
کیهان می‌نویسد: تصویب FATF خیانت به خون شهدای اهواز 


اول آنکه  fatf خوب است یا بد است، تصویب آن به نفع منافع ملی است یا خلاف آن، موضوعی است که باید توسط کارشناسان خبره ذیربط و درنهایت در مجلس شورای اسلامی و سپس مصوبه مجلس در شورای نگهبان مورد بحث وبررسی قرار گیرد.
دوم اینکه آقای شریعتمداری برچه اساسی پی برده است که شهدای گرانقدر اهواز با تصویب این موضوع مخالف بوده و تصویب آنرا در مجلس خیانت به خون شهدا
می‌نامد؟!
سوم آنانی که در مجلس شورای اسلامی. وظیفه قانونگذاری را عهده دار هستند،ابتدا توسط هیات‌های اجرایی و سپس شورای نگهبان تایید صلاحیت شده و در مرحله دیگر موفق به کسب اکثریت رای مردم در حوزه‌های انتخابیه خود  شده و بعد از این مرحله نیز اعتبار نامه‌های آنها در مجلس بررسی گردیده است.جای تعجب دارد که بازهم یک طیف سیاسی در این کشور به آنان اعتمادی ندارند!
چهارم آیا آقای شریعتمداری و همفکرانش این حق را برای طیف فکری مقابل خویش قایل می‌شوند تا آنان نیز بگویند و در روزنامه‌هایشان تیتر بزنند که: عدم تصویب FATF در مجلس خیانت به خون شهدای اهواز است؟ آیا باب شدن این مباحث با رسالت عظیم شهید و شهادت همخوانی دارد؟
شهید وشهادت، دفاع مقدس، دهه فجر، و... از جمله سرمایه‌های معنوی و افتخارات ملی و ماندگار ملت ایران هستند،  برای تامین منافع جناحی و در مبارزه با رقیب سیاسی از آنها خرج کردن‌ سزاوار نیست. اگر با طرح و تصویب  مبارزه با پولشویی در مجلس مخالف هستید، آنرا از مجاری خاص خود پیگیری نمایید.
گمان نکنیم که با ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای جمعی از  نمایندگان مجلس از یک طرف و تیترهای این چنینی از طرف دیگر، در راستای تقویت انسجام ملی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کنید.
اگر واقعا احساس می‌کنید حتما نباید این موضوع به تصویب برسد و از طرفی به نمایندگان مجلس و نهاد بالا دستی آن یعنی شورای نگهبان قانون اساسی نیز در این زمینه  اعتمادی ندارید، بهترین راه برگزاری رفراندوم و نظر خواهی مستقیم از صاحبان اصلی انقلاب و کشور یعنی مردم است.
در حالی که ایران یکپارچه در سوگ فرزندان غرقه بخونش در اهواز سرافراز عزادار و مغموم بود،چنین تیتر زدن و تلاش برای سوار شدن بر  موج، کاری مذموم و ناپسند به نظر می‌رسد.
مدیر مسئول روزنانه کیهان و آن دسته از نمایندگانی که مخالف تصویب FATF هستند و آنرا بر خلاف مصالح مملکت و مقاومت اسلامی می‌دانند، سال 1390 که با حمایت آقای جلیلی و در دولت آقای احمدی‌نژاد به مجلس ارائه گردید، کجا بودند؟! چرا دوستانشان جلوی در مجلس تجمع نکردند؟ چرا طرح و تصویب آنرا با خون شهدای گرانقدر در تضاد ندیدند؟! 
چرا؟
در این وضعیت واقعا حساس مملکت، باید بصورت جدی از اقدامات احساسی، تسویه حساب‌های انتخاباتی، ترجیح منافع جناحی بر مصالح و منافع ملی، خودداری کرده و برای برون‌رفت از وضع موجود همه باید ید واحده باشیم.