با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حجت‌الاسلام کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجهالاسلام‌الله نور کریمی تبار را به‌عنوان نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر ایلام منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجه‌الاسلام آقای حاج شیخ‌الله نور کریمی تبار دامت‌افاضاته


در پی استعفای جناب حجه‌الاسلام آقای لطفی دامت توفیقاته از امامت جمعه ایلام، با قدردانی و تشکر از خدمات چندین ساله ایشان، جنابعالی را که از میان مردم مومن و وفادار آن استان برخاسته و مدتها به خدمت در آن سامان اشتغال داشته و بحمدالله از صلاحیت لازم برخوردار میباشید، به امامت جمعه و نمایندگی خود منصوب میکنم.
مردم عزیز آن استان مرزی، دورانهای دشواری را در سالهای دفاع مقدس و پس از آن گذرانیده و با همه مشکلات، وفاداری خود به نظام اسلامی را حقاً به اثبات رسانیده‌اند. اکنون جنابعالی در میان این مردم بزرگوار و فداکار به قبول وظیفه سنگینی مفتخر گشته‌اید. انتظار میرود با همه توان در خدمتگزاری به آنان کوشیده و با تقویت مجموعه‌های دلسوز و انقلابی به مجاهدات فکری و عملی در زمینه‌های گوناگون مدد رسانید. ارتباط نزدیک و صمیمی با جوانان و سلوک مردمی با همگان و بهره‌گیری از نخبگان و دانشگاهیان را توصیه میکنم و مزید توفیقات الهی را برای جنابعالی مسالت مینمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
17 مهرماه1397
سایر اخبار این روزنامه
وزیر نیرو: 100 طرح سدسازی در دست اجرا است پیروزی حقوقی دیگر ایران در برابر آمریکا دستور توقیف 5 میلیارد دلار بانک مرکزی ایران درایتالیا لغو شد دومین روز رسیدگی به شکایت ایران در لاهه وکلای ایران، آمریکا را متهم به فرار از پاسخگویی کردند با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حجت‌الاسلام کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام شد تحلیل سیاسی هفته ناو جنگی ائتلاف سعودی در سواحل یمن منهدم شد رئیس سازمان امور اداری و استخدامی: 26 آبان آخرین مهلت تعیین تکلیف بازنشستگان شاغل است ناوگروه ایران با پیام «دوستی و حسن نیت» در کراچی پهلو گرفت معاون رئیس‌جمهور خبر داد: قطعیت گزینه 2 وزارتخانه واحتمال تصمیم جدیدبرای 2 وزارت دیگر نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ترک: جسد «جمال قاشقچی» با اره تکه تکه شده است! رئیس سازمان برنامه و بودجه: 159 میلیارد تومان اعتبار به سیل‌زدگان شمال کشور اختصاص یافت سفیر انگلیس: لندن در جست‌وجوی منافع اقتصادی برجام برای ایران است سناتورهای فرانسوی خواستارتقویت یورو برای حمایت ازایران شدند دادستان تهران خبر داد صدور 61 فقره کیفرخواست برای متهمان پرونده‌های کلان اقتصادی ظرف سه ماه اخیر