رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی خبر داد اسکان برترین‌های رویداد استارت‌آپی اسلامی قرآنی در مرکز رشد هنرهای قرآنی

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با اشاره به برگزاری رویداد استارت‌آپی اسلامی – قرآنی طلوع برکت از حضور سالانه برترین‌های این رویداد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد و افزود: برترین‌ها همچنین در مجموعه مرکز رشد اسکان داده می‌شوند و برای شکل‌دهی به ایده، تولید محصول، بازاریابی، اطلاع‌رسانی و کارهای تبلیغاتی به آنها کمک می‌شود.
به گزارش ایسنا، رویداد استارت‌آپی اسلامی – قرآنی طلوع برکت که به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی به مدت سه روز برگزار شده بود، به پایان رسید.
از محورهای این رویداد می‌توان به گردشگری و توریسم، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، تولید محتوای چند رسانه‌ای، وب و اپلیکیشن، مد و لباس و بانکداری اسلامی اشاره کرد.
از دیگر ویژگی‌های این رویداد می‌توان به برگزاری کارگاه آموزشی – تجربی سه روزه کارگاهی اسلامی – قرآنی، آموزش تجربه‌محور در راستای ایجاد یک کسب‌وکار اسلامی – قرآنی و ایجاد فرصت همکاری و بهره‌گیری از تجربیات کارآفرینان برتر اشاره کرد.


رحیم خاکی، رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این رویداد استارت‌آپی اظهار کرد: رویداد طلوع برکت یکی از برندهای جدید جهاددانشگاهی در مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی است که با نگاه کمک به راه‌اندازی کسب‌وکارهای حوزه قرآنی – اسلامی و مذهبی طراحی شده است و خوشبختانه در دو سال گذشته رشد قابل توجهی هم از حیث محتوایی و هم حیث تکنیک‌های آموزشی داشته است.
رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی ادامه داد: بنا بر این است که هر ساله این شرکتها در نمایشگاه بین‌المللی قرآن که به عنوان یک رویداد مهم و بین‌المللی قرآنی برگزار می‌شود، حضور یابند و محصولات‌شان را به فروش رسانند.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد افزایش عرضه ارز وارداتی در روزهای آینده ترامپ: توضیح عربستان درباره مرگ قاشقچی قابل اعتماد است! حق السکوت بن سلمان به کاخ سفید نتیجه داد روزنامه‌های غربی و عربی: دروغ‌های عربستان درباره قتل قاشقجی باورکردنی نیست اعاده دو لایحه مرتبط با FATF به مجلس برای رفع ایرادات مجمع تشخیص، بدعتی در فرآیند قانونگزاری! مقر فرماندهی نیروهای اماراتی در یمن هدف قرار گرفت بولتون خواستار خروج آمریکا از پیمان موشکی با روسیه شد افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش برای اولین بار در کشور صورت گرفت دست یابی فولاد مبارکه به سطح زرین جایزه جهانی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) رئیس جمهوری با استعفا آخوندی و شریعتمداری موافقت کرد جانی، مسئول رسیدگی به جنایت! عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی: بنزین دونرخی در دستور کار نیست رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی خبر داد اسکان برترین‌های رویداد استارت‌آپی اسلامی قرآنی در مرکز رشد هنرهای قرآنی جلسه غیرعلنی امروز مجلس لغو شد سفیر ایران در روسیه: یکجانبه گرایی آمریکا کشورهای مستقل جهان را به هم نزدیکتر می‌کند ثبت درخواست 537 نمایشنامه برای حضور در جشنواره تئاتر فجر