ثبت درخواست 537 نمایشنامه برای حضور در جشنواره تئاتر فجر

متولیان 537 نمایشنامه، برای شرکت دادن اثرشان در بخش نمایشنامه نویسی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سامانه این جشنواره ثبت‌نام کردند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سلما سلامتی مدیر بخش نمایشنامه‌نویسی گفت: برای شرکت در این بخش از مسابقه جشنواره 537 اثر متقاضی شده‌اند نتایج انتخاب‌های نهایی آثاری که تا 20 مهرماه نمایشنامه‌های خود را ثبت و بارگذاری کرده‌اند پایان آذر ماه اعلام خواهد شد.
وی همچنین افزود: بیشترین آثار رسیده به این بخش متعلق به جوانان است که این باعث خوشحالی است که حضور این نسل، امید به نمایشنامه‌نویسی ایران را پررنگ‌تر می‌کند.
سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا 4 اسفند 1397 برگزار خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد افزایش عرضه ارز وارداتی در روزهای آینده ترامپ: توضیح عربستان درباره مرگ قاشقچی قابل اعتماد است! حق السکوت بن سلمان به کاخ سفید نتیجه داد روزنامه‌های غربی و عربی: دروغ‌های عربستان درباره قتل قاشقجی باورکردنی نیست اعاده دو لایحه مرتبط با FATF به مجلس برای رفع ایرادات مجمع تشخیص، بدعتی در فرآیند قانونگزاری! مقر فرماندهی نیروهای اماراتی در یمن هدف قرار گرفت بولتون خواستار خروج آمریکا از پیمان موشکی با روسیه شد افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش برای اولین بار در کشور صورت گرفت دست یابی فولاد مبارکه به سطح زرین جایزه جهانی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) رئیس جمهوری با استعفا آخوندی و شریعتمداری موافقت کرد جانی، مسئول رسیدگی به جنایت! عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی: بنزین دونرخی در دستور کار نیست رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی خبر داد اسکان برترین‌های رویداد استارت‌آپی اسلامی قرآنی در مرکز رشد هنرهای قرآنی جلسه غیرعلنی امروز مجلس لغو شد سفیر ایران در روسیه: یکجانبه گرایی آمریکا کشورهای مستقل جهان را به هم نزدیکتر می‌کند ثبت درخواست 537 نمایشنامه برای حضور در جشنواره تئاتر فجر