فروش نسخه مجازي و حل يك مشكل قديمي

وب‌سايت روزنامه اعتماد پيرو اعلام هفته‌هاي اخير خود مبني بر اينكه نسخه پي‌دي‌اف و متني خود در فضاي مجازي را نيز به فروش مي‌رساند، از بيست و هشتمين روز مهر اين كار را آغاز كرد. اين اقدام در واقع رفع تعارضي در بازار مطبوعات بود. قصه پرغصه كاغذ و افزايش قيمت آن را بارها از خود ما شنيده‌ايد و ديگر نيازي به تكرار نيست. توزيع نسخه كاغذي هم در اين شرايط به صرف سوخت و چرخه عظيم حمل و نقل نياز دارد و همين سبب شده در نقاط دوردست دست شما به روزنامه نرسد.
سيستم توزيع كه خود سال‌هاست با مشكلات عديده‌اي مواجه و مشاغل مختلفي را در خود جاي داده بود از طريق همين تك‌فروشي نسخه‌هاي كاغذي ارتزاق مي‌كرد كه اين تعارض علاوه بر همه مضرات مشاغل اين بخش را نيز دچار بحران كرده بود. حال «اعتماد» نيز در راستاي برطرف كردن اين تعارض نسخه اينترنتي خود را با تخفيفي 500 توماني در هر نسخه (فروش روزانه) در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهد. اين شيوه جديد قطعا مي‌تواند سامان بيشتري يابد و در عين حال اصلاحاتي به خود بگيرد كه پيشنهادهاي شما به روزنامه مي‌تواند ما را در بهبود شيوه فروش و تسهيل عرضه محصول اينترنتي ياري كند. اما اگر به سايت ما آمديد با پيغام‌ها و هشدارها مواجه شديد چيزي حدود 5 دقيقه وقت لازم است تا بتوانيد ثبت نام اوليه را انجام دهيد و بعد با افزايش اعتبار نسخه مورد نظر را خريداري كنيد. اگر ديروز و امروز با مشكل مواجه بوديد آن را به حساب ابتداي اين تغيير بگذاريد چون همكاران بخش فني در همين 48 ساعت اخير در حال برطرف كردن نقص‌هاي سيستم بوده‌اند.
5 دقيقه‌اي كه بايد زمان بگذاريد
ثبت‌نام در پايگاه اينترنتي يا همان وب‌سايت روزنامه اعتماد براساس چند داده صورت مي‌گيرد و برهمين اساس نام كاربري شما شماره تلفن همراه‌تان تعيين مي‌شود. رمز عبور نيز بنا به آنچه خودتان تعيين كنيد خواهد بود. آنچه وبسايت روزنامه از شما مي‌خواهد نام و نام خانوادگي، ايميل، شماره تلفن همراه و رمزعبور است كه بايد آن را تكرار كنيد تا ثبت نام كامل شود.


پس از اين ،وارد وبسايت روزنامه اعتماد مي‌شويد با يك مثلث قرمزرنگ هشدار. در اين مرحله مي‌توانيد اعتبار خود را افزايش دهيد و از خريد روزانه تا خريد سالانه پرداخت كنيد. يك هزار و 500 تومان براي يك نسخه، 7هزار و 500 تومان براي يك هفته، 30هزارتومان براي يك ماه، 80هزارتومان براي يك فصل، 150هزارتومان براي 6ماه و 240هزارتومان براي خريد يك‌سال روزنامه. در اينجا و پس از عدد انتخابي براي خريد يك تصوير را بايد مرور كنيد و نشان دهيد كه ربات نيستيد. پس از آن بايد اطلاعات حساب خود را وارد كنيد و خريد را كامل كنيد.
خريد ساكنان خارج از ايران
اگر خارج از ايران هستيد ارقام پرداختي به يورو خواهد بود. پس اگر در ايران ساكن هستيد و با اين صفحه مواجه شديد كه بايد به يورو خريد روزنامه را انجام دهيد ابتدا فيلترشكن‌تان را غيرفعال كنيد و سپس وارد سايت روزنامه و انجام روند خريد شويد.