رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس آمریکا: ترامپ مثل یک «ملوان مست» است

رئیس جدید کمیته سرویس‌های مسلح مجلس نمایندگان آمریکا درباره تصمیم‌های اخیر دونالد ترامپ برای خروج نیروها از سوریه گفت رئیس‌جمهوری آمریکا همچون یک "ملوان مست" عمل می‌کند.
به گزارش ایسنا، آدام اسمیت، رئیس جدید کمیته سرویس‌های مسلح مجلس نمایندگان آمریکا دوشنبه در مصاحبه با سی‌ان‌ان در واکنش به اظهارات جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا که گفته بود نظامیان آمریکایی را نمی‌توان تا شکست داعش از این منطقه بیرون کشید، تاکید کرد: این بسیار شبیه مساله دیوار مرزی است.
اسمیت تاکید کرد: این نشان می‌دهد رئیس‌جمهوری ما واقعا نمی‌داند چه می‌کند. او براساس توهم، آنچه در فاکس نیوز می‌بیند یا اینکه حال و هوایش چطور باشد، حرف می‌زند.
مشاور امنیت ملی آمریکا گفته است تا زمانیکه داعش به صورت کامل در سوریه و عراق شکست نخورد نمی‌توان نیروهای آمریکایی را از سوریه بیرون کشید. او همچنین گفت تا زمانیکه دولت ترامپ تضمین‌هایی نگیرد که امنیت نیروهای کرد تحت حمایت آمریکا حفظ شود، این خروج انجام نخواهد شد.
اظهارات جان بولتون با اعلامیه ماه دسامبر ترامپ مبنی بر خروج فوری نظامیان از سوریه تناقض دارد. آدام اسمیت درباره تغییر نظر ترامپ گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا همچون یک ملوان مست تغییر جهت می‌دهد. هیچ تفکری پشت آن نیست. آنچه ما نیاز داریم، در واقع سیاستی منطقی در سوریه و امنیت مرزی است. اما تمام آنچه داریم، منطق احساسی یک کودک است. بسته به اینکه آخرین فرد چه حرفی به او زده باشد، او تلو تلو می‌خورد. او همچنین اصلا درکی از مساله امنیت مرزی ندارد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس اتاق بازرگانی ایران: اخبار خوشایندی از حذف دلار در مبادلات تهران و دهلی‌نو می‌رسد اخبار کوتاه وزیر اقتصاد: بسته «رونق سرمایه گذاری، افزایش تولید و مدیریت تورم» در دست تدوین است افشاگری حناچی از اوضاع نابسامان در شهرداری تهران ولخرجی در شهرداری ورشکسته تهران سناتور سندرز: آمریکا روز به روز به هرج و مرج نزدیکتر می‌شود رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس آمریکا: ترامپ مثل یک «ملوان مست» است طرح‌های جدید دولت فرانسه برای سرکوب «جلیقه‌زردها» 5 کشته در حمله نیروهای امنیتی سعودی به منطقه شیعه نشین قطیف معاون توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری: فولاد مبارکه علاوه بر قهرمانی صنعت، نقش قهرمان نوآوری را هم ایفا کند پاداش وفاداری امام خمینی: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است انتشار 2 فیلم «مستند بهتان» و «هاشمی زنده است» هم‌زمان در داخل و خارج معنادار است محمد هاشمی: گزارش علت فوت هاشمی دست رئیس‌جمهور است از منزل امام تا منزل هاشمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هیچ کاری را بدون اجازه امام انجام نمی داد دکتر ظریف: منتظر اروپا نمی‌مانیم و با شرکای سنتی خود همکاری می‌کنیم معاون اول رئیس جمهور در مراسم اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب: کارآفرینی نیاز مهم و ملی امروز و آینده کشور است سفر پنهانی رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی به امارات از صداقت هاشمی تا اشرافیت مخالفان سخنگوی اتحادیه اروپا: سازوکار ویژه مالی با ایران بزودی راه‌اندازی می‌شود وزیر اطلاعات: اسماعیل بخشی در دوران بازداشتش شکنجه نشده است امیر حاتمی در دیدار معاون وزیر دفاع سوریه: تا پیروزی کامل سوریه را همراهی خواهیم کرد