سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم
ë نحوه نظارت سازمان تعزیرات: آقای سلیمان بلغار در تماس با ما عنوان کردند که سازمان تعزیرات هر از چند گاهی با سر زدن به فروشگاه‌های فروش مواد پروتئینی و لبنیاتی و رسانه‌ای کردن کار خود فروشگاه‌هایی را که مواد غذایی فاسد عرضه می‌کنند  جریمه و پلمب می‌کند در صورتی‌که وظیفه سازمان تعزیرات کنترل و نظارت قیمت کالاهای عرضه شده می‌باشد و کنترل کیفیت مواد غذایی برعهده کارمندان وزارت بهداشت است.
ë جایگزین کردن اتوبوس‌های فرسوده شرکت واحد: آقای ناصر دخانچی نیز چنین بیان کردند که  حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد منجر به کشته شدن جمعی از دانشجویان عزیز کشورمان شد. مسئولان محترم شرکت واحد باید نسبت به بازدید و بررسی اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیرهای دارای شیب اقدام کنند. چون از نظر فنی و ظاهری خیلی از اتوبوس‌های فرسوده شرکت واحد نیاز به بازدید و جایگزین کردن با اتوبوس‌های نو دارد.
ë ‌انتقاد به نحوه توزیع لاستیک به قیمت دولتی در زنجان/ مجید ایوبی: در شهر زنجان شعبه‌ای در منطقه پایین کوه جهت توزیع لاستیک انتخاب شده که مردم از ساعت 8 صبح تا یک بعدازظهر در صف ایستاده‌اند ولی خبری از توزیع لاستیک نیست و بعضاً شاهد توهین و بی‌احترامی و درگیری و اعصاب‌خردی مردم هم هستیم. از مسئولان درخواست داریم لااقل اگر قرار است لاستیک توزیع شود، نماینده‌ای انتخاب کنید که متعهد باشد و با مردم رفتار محترمانه‌ای داشته باشد.
ë انشعاب فاضلاب شهری منطقه حسن‌آباد/ آقای اکبرزاده: ساکن خیابان حافظ نرسیده به میدان حسن‌آباد هستیم. چند سال پیش پول انشعاب فاضلاب شهری را پرداخت کرده‌ایم ولی تاکنون انشعاب فاضلاب به خانه‌ها وصل نشده است و چاه فاضلاب اکثر این خانه‌ها پر شده و با مشکل مواجه شده‌ایم. از مسئولان محترم شرکت آب و فاضلاب منطقه خواهشمندیم در خصوص وصل انشعاب فاضلاب ساکنان این منطقه دستور عاجل صادر فرمایند.
ë ساخت دانشگاه روی قله کوه/ علی‌رضایی: دانشگاه آزاد به‌جای اینکه اقدام به ساخت واحدهای دانشگاهی روی قله کوه کند؛ چرا در داخل شهر، واحدهای دانشگاهی ایجاد نمی‌کند؟ در حال حاضر خیلی از واحدهای دانشگاهی داخل شهر را تعطیل کرده‌اند. برای مثال واحد دانشگاهی خیابان فداییان اسلام را تعطیل کرده‌اند و این واحدها را به قله کوه (واحد علوم و تحقیقات) منتقل کرده‌اند. چرا هیچ‌کس برعملکرد دانشگاه آزاد نظارت نمی‌کند؟