قطار تندرو دوباره روی ریل

سوت تنها قطار تندروی مشهد-تهران و برعکس که به دلیل حمایت نکردن دولت، ۱۰ روز زمین گیر شده بود، دوباره به صدا در می آید.
به گزارش خراسان رضوی، قطارهای ترن ست یا همان تندروی مسیر مشهد-تهران و برعکس با عنوان "تندروی پردیس" تا پیش از این، همه روزه در دو نوبت با شماره قطار 373 در ساعت های 5 و 20 دقیقه و با شماره قطار 375 در ساعت 6 بامداد از مشهد به سمت تهران حرکت می کرد و طبق برنامه به ترتیب در ساعت های 13 و 25 دقیقه و 13 و 40 دقیقه وارد ایستگاه راه آهن تهران می شد. یعنی این قطارها مسیر حدود هزار کیلومتری مشهد-تهران را در حدود 7 ساعت و 40 دقیقه تا هشت ساعت طی می کرد.همچنین این قطار در مسیر تهران-مشهد نیز همه روزه در دو نوبت با شماره قطار 372 در ساعت 7 و 5 دقیقه و شماره قطار 374 در ساعت 7 و 20 دقیقه بامداد حرکت می کرد و پس از حدود هشت ساعت، طبق برنامه به ترتیب در ساعت های 15 و 20 دقیقه و 15 و 35 دقیقه وارد ایستگاه مشهد می شد.قیمت بلیت اعلامی برای این قطارها نیز 84 هزار و 700 تومان بود که با اضافه شدن چهار هزار و 850 تومان به عنوان "خدمات ایستگاهی"، در مجموع 89 هزار و 550 تومان از مسافر دریافت می شد.این قطارها در مالکیت و تحت مدیریت شرکت حمل و نقل ریلی رجا بود که سیر آن ها در مسیر مشهد-تهران از 17 دی ماه جاری و مسیر تهران-مشهد از 16 دی ماه جاری متوقف شد.
از سرگیری حرکت قطار
حرکت قطارهای پر سرعت رجا (ترن ست) به مقاصد یزد و مشهد الرضا(ع) از پایان هفته جاری، از سر گرفته می شود.به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن اعلام کرد؛ حرکت قطارهای تندروی پردیس با مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجموعه فنی راه آهن و شرکت حمل و نقل ریلی رجا از روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه آغاز می‌شود.


به گزارش خراسان رضوی حرکت این قطار در مسیر تهران - مشهد از روز چهارشنبه و مسیر مشهد - تهران از روز پنج شنبه هفته جاری با یک رام قطار آغاز می شود . قیمت بلیت آن  هم ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان است .هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا از جمله نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir
 مراجعه کنند.