تقی زاده: عیدی بازنشستگان کشوری به همراه حقوق بهمن پرداخت می‌شود

‌مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:عیدی بازنشستگان کشوری به همراه حقوق بهمن پرداخت میشود.
جمشید تقی زاده تصریح کردطبق وعده رئیس سازمان برنامه، عیدی بازنشستگان کشوری تا آخر بهمن همراه با حقوق به نحو شایسته پرداخت می‌شود.
وی از طرح " در خانه نمانیم" برای بازنشستگان کشوری خبر داد و با بیان اینکه تاعتبارات سفرها را تا 25 درصد افزایش می‌دهیم، افزود: در سال گذشته حدود 100 هزار سهمیه و در سال جاری 200 هزار سهمیه سفر داشتیم و با دستور وزیر رفاه اخیراً این سهمیه 25 درصد افزایش یافته و 50 هزار سهمیه برای سفر اضافه شده که با کمک هزینه 740 هزار تومان برای یک بازنشسته و همراه انجام می‌شود.
تقی زاده گفت:70 درصد تخفیف برای بازنشستگان در هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی درنظر گرفته بودیم که ادامه دارد.تاکنون یک میلیون سفر با اعتبار200میلیارد تومان درطول سالهای گذشته انجام شده است.


تقی زاده با بیان اینکه قول داده بودیم به 400 هزار نفر وام بدهیم و قرار بود 200 هزار نفر را تا آخر سال پوشش دهیم افزود: تاکنون برای 135 هزار نفر عملیاتی شده و از آن استفاده کرده‌اند و مابقی تا آخر سال پرداخت می‌شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه ثبت‌نام 200 هزار وام برای سال 98 از اول بهمن شروع شده و تا آخر اسفند ادامه دارد گفت: از اول فروردین اعطای وام 200 هزار نفر دیگر را شروع می‌کنیم.
تقی زاده اضافه کرد: در بخش بیمه تکمیلی نیز 30 درصد افزایش اعتبار بر مبنای دستور وزیر رفاه داریم و اعتبار آن به 1,400 میلیارد تومان افزایش یافت. 35 هزار بازنشسته بیماری‌های خاص را تحت پوشش قرار دادیم و سعی‌مان بر این است که بیشترین پوشش را برای این افراد داشته باشیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: همسان سازی به کمیسیون تلفیق رسیده و امید است در صحن مجلس حال و هوای خوبی برای بازنشستگان با مصوبات همسان سازی مجلس رقم بخورد.
وی افزود: برای سال آینده به 15 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی نیاز داریم. پیشنهاد دولت 2,000 میلیارد تومان بوده‌است. پیشنهاد کمیسیون اجتماعی به کمیسیون تلفیق 8,000 میلیارد تومان دیگر بوده اما هنوز نهایی نشده است.
وی درباره حاکمیت شرکتی گفت: در راستای دستور وزیر رفاه اولین قدم این است که تمام شرکت‌های مشترک با شستا را تفکیک کنیم تا حاکمیت شرکتی را داشته باشیم. 90 درصد کار انجام شده و 10 درصد باقی مانده را به‌زودی تکمیل می‌کنیم. نسبت به توانمندسازی مدیریت‌ها نیز برنامه‌هایی درحال انجام است.
سایر اخبار این روزنامه
تقی زاده: عیدی بازنشستگان کشوری به همراه حقوق بهمن پرداخت می‌شود گفتگوی اختصاصی روزنامه جمهوری اسلامی با ابوالقاسم سرحدی‌زاده به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استمرار انقلاب، نیازمند همدلی و همبستگی است به بهانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تحولات چشمگیر در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان ایلام طی 4 دهه انقلاب اسلامی موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی راهبردی بلند مدت ایران و سوریه امضاء شد امضاء 11 سند همکاری میان ایران و سوریه؛ وزیر اطلاعات: برخی اینگونه القا می کنند که تحریم ها اثر زیادی نداشته است عراقچی: اس پی وی ظرف یکی دو روز آینده اعلام می‌شود 14سازمان بین المللی: مردم یمن را از بزرگ‌ترین بحران انسانی جهان نجات دهیم مورخ یهودی: اسرائیل درنهایت فرو می‌پاشد ماهاتیر محمد: اسرائیل جنایتکار است لاوروف: روسیه هر کاری در حمایت از مادورو خواهد کرد وزیر ارتباطات: کمیته ضد فیلتر در دولت تشکیل شد ضرورت برخورد با ناخالصی‌ها متهمان بانک سرمایه بازداشت شدند وزیر ارتباطات: کمیته ضد فیلتر در دولت تشکیل شد آسوشیتدپرس پیش‌بینی کرد برگزاری نشست اتحادیه اروپا در رومانی با محوریت سازوکارویژه مالی با ایران ایران تایید حکم حبس ابد شیخ علی سلمان را محکوم کرد با ارسال پیامی صورت گرفت؛ قدردانی رئیس‌جمهور از دغدغه زیست محیطی کودکان شهرستان بندر ترکمن