سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë اختراع نوعی سرسیلندر/ سهراب بادفر: نوعی سرسیلندر اختراع کرده‌ام که پس از سال‌ها رنج و زحمت روی این پروژه و گرفتن تمامی تأییدیه‌های لازم هیچ ارگانی از ما حمایت نمی‌کند و تنها سنگ جلو پایمان می‌اندازند، مگر نه اینکه هدف ما نخبگان خودکفایی کشورمان در زمینه سوخت و پتروشیمی در دور زدن تحریم‌هاست؟ خواهشمند است مصاحبه‌ای در این زمینه ترتیب داده شود تا این اختراع به مسئولان و مردم کشور معرفی شود.
ë مشکلات یک هموطن/ آقای جانبازی از کرج: برای برگزاری عروسی فرزندان خود مبلغ 60 میلیون تومان قرض کرده‌ام و به خاطر مشکلات مالی قادر به پرداخت یک دفعه آن نیستم. از خیرین و مردم عزیز کشور درخواست دارم مبلغ فوق را به‌صورت وام در اختیارم قرار دهند تا بتوانم بدهی خود را پرداخت نمایم و در مقابل متعهد می‌شوم ماهانه مبلغ یک میلیون تومان بازپرداخت کنم.
ë اجازه افزایش قیمت‌ نامعقول به متخلفان ندهیم/ 263... 0938: از دست‌اندرکاران محترم ستاد تنظیم بازار مصرانه تقاضامندیم با برقراری ثبات قیمت‌ها به متخلفان طمعکار، اجازه تعیین و افزایش قیمت به‌صورت خودسرانه و نامعقول را ندهند. کسانی که با فشار‌های اقتصادی زمینه ساز فشارهای روحی و جسمی مردم شدند امیدواریم با تدبیر و برخورد مسئولان محترم، دیگر این وقایع بسیار تلخ‌ تکرار نشود.