دبیر ستاد تنظیم بازار خبر داد: عرضه روزانه 2000 تن مرغ و گوشت در بازار

معاون وزیر صمت گفت: روزانه 2000 تن مرغ و گوشت برای کاهش قیمت‌ها در بازار عرضه خواهد شد.
دبیر ستاد تنظیم بازار در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما، با اشاره به افزایش قیمت مرغ در روز‌های گذشته گفت: از شنبه هفته آینده مرغ به میزان قابل توجهی وارد کشور خواهد شد و 10 هزار تن گوشت مرغ و 10 هزار تن گوشت قرمز نیز از محل ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی با کمک شرکت پشتیبانی امور دام به صورت گسترده در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های منتخب عرضه خواهد شد و امیدواریم با این حجم عرضه شاهد شرایط بهتری درقیمت‌ها باشیم.
عباس قبادی خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار قرار بر این شد نظاارت‌ها در زنجیره تولید مرغ تشدید شود و از ابتدای زنجیره تولید یعنی از مرغداری‌ها تا کشتارگاه و فروشگاه‌ها فاکتور صادر و قیمت‌های عرضه به طور واضح مشخص باشد.
معاون وزیر صمت افزود: براساس گزارش‌ها از ورود مرغ به برخی استان‌ها جلوگیری شده که دستور داده شد در برخی از استان‌ها از جمله تهران، گلستان، زنجان و مازندران که تامین‌کننده گوشت مرغ هستند شرایطی به وجود آید که از ورود گوشت مرغ جلوگیری نشود.


قبادی گفت: متخلفان با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند و با گرانفروشان برخورد جدی می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: در این جلسه با حضور مسئولان ستاد‌های تنظیم بازار برخی از استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان درباره واردات گوشت بطور مفصل صحبت شد.
قبادی گفت: در این جلسه در خصوص نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و استقبال مردم گزارشی ارائه و مقرر شد که فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیف‌های ویژه در این ایام کالا‌های خود را عرضه کنند.
وی درباره بازار میوه شب عید نیز گفت: به استانداران و مجموعه تنظیم بازار استان‌ها اختیار داده شده است در خصوص توزیع میوه به ویژه سیب و پرتقال 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار از 23 اسفند اقدام کنند.
سایر اخبار این روزنامه
درخواست 50 دیپلمات و ژنرال سابق آمریکایی از ترامپ برای بازگشت به برجام برگزاری مذاکرات کارشناسی ایران و اروپا بر سر کانال مالی اروپا در تهران وزیر اقتصاد: سیاست ارز 4200 تومانی نتیجه نداد مجلس با امکان عزل نمایندگان مخالفت کرد واریز اولین قسط مطالبات ایران از عراق به حساب بانک مرکزی راهکاری برای تحکیم امنیت منطقه ایران و عراق در یک بیانیه مشترک تاکید کردند: عزم راسخ برای اجرای عهدنامه مربوط به مرز دولتی و حسن همجواری بین ایران و عراق واکنش وزارت خارجه به اقدام انگلیس در اعطای«حمایت دیپلماتیک»به شهروند ایرانی دبیر ستاد تنظیم بازار خبر داد: عرضه روزانه 2000 تن مرغ و گوشت در بازار خطوط درون شهری متروی تهران، پنجشنبه آخر سال رایگان است انصراف بوتفلیقه از حضور در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر انتخابات به تعویق افتاد ینی‌شفق: آمریکا به 140 داعشی هویت وگذرنامه جدید داد گردنم برای تسلیم شدن به مجازات از مو نازک تر است! دادستان تهران: متهم پرونده پتروشیمی سال 91 فرار کرده است می ترسانید یا می‌ترسید؟ وزیربهداشت: طرح تحول سلامت با قدرت ادامه می‌یابد