عروس پرنده در تهران!

آفتاب یزد- گروه شبکه: این روزها مشکلات اقتصادی و به طبع آن گرانی‌های روز افزون بر کسی پوشیده نیست. مسئله‌ای که به شدت زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده و آنها را دچار مشکلات عدیده‌ای کرده است . در این بین، وضعیت برای جوانان به ویژه کسانی که قصد ازدواج دارند، به مراتب سخت‌تر است. جوانانی که تمایل دارند هر چه زودتر با گرفتن مراسم عروسی، راهی خانه و زندگی‌شان شوند اما متاسفانه توان مالی آنچنانی برای این کار ندارند. با این وجود، برخی‌ها هستند که با داشتن بهترین امکانات و وضعیت مالی مناسب، عروسی‌های آنچنانی یا به قول معروف لاکچری‌ای را برای خود می‌گیرند که گاهی هم برای اینکه بیشتر دیده شوند یا متفاوت به نظر برسند، دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنند. درست مثل فیلمی که به تازگی در فضای مجازی در حال انتشار است. در این فیلم عروس خانم، توسط بادکنک‌های فراوان که به یک صندلی متصل است از آسمان به زمین می‌آید. در واقع او توسط این بادکنک‌ها به پرواز درآمده است. حال انتشار این فیلم واکنش‌های انتقادی کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است. البته برخی‌ها با کلمات جالبی همچون «صندلی پرنده»، «عروس پرنده» و «عروس بادکنکی» این اقدام عروس و داماد را توصیف کرده‌اند. یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «اعتراض به امثال این عروسی لاکچری وظیفه است اما جالبه که تا میایم حرف بزنیم، از خودی وغریبه اعتراض میشه که پول خودشه، دوس داشته... درحالیکه باید اعتراض بشه تا جلوی رشد اشرافیت‌‌گری‌ها گرفته بشه»
فرد دیگری که با دیدن این فیلم گویا دچار نگرانی شده بود، گفته است:«اگر بادکنک‌ها می‌ترکیدند آن وقت چه اتفاقی رخ می‌داد. هر چیزی حدی داره»
دیگری گفته است:« این کارا یعنی لاکچری؟ والا من که روم نمیشه اگه بهم میگفتن بیا اینکارو بکن...»
یکی دیگر از کاربران اینطور گفته است: «یه عده تو فقر غرق شدن یه عده هم اینجوری خوش‌میگذرونن» کاربران دیگر نوشته‌اند: اینم شد جزیی از مراسم عروسی‌هامون.خدا رحم کنه.دیگه چیزی


نیست اضافه بشه»، « عروسِ پرنده در تهران ندیده بودیم که به لطف لاکچری بازها دیدیم»، « با چی میفرستنش هوا که با این وسیله میارنش پایین؟ اگه بادکنک‌ها در هوا ترکید چی؟ اگه اشتباها در خونه همسایه فرود اومد چی؟ داماد با چه رویی بره در خونه مردم رو بزنه که عروسم افتاده خونه تون بیارین پس بدین؟ »،« آیا اینجور لاکچری بازی جلوی چشم مردم تو این وضع درسته؟»،« عروس پرنده در تهران ، چیزی نیست فقط کمی لاکچری بازی و اختلاف طبقاتی».