قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی نشان از ناکارآمد شدن حقه تحریم ایران است

وزیر دفاع با تاکید بر این‌که قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بدعتی خطرناک و بحران‌ساز در عرصه بین‌المللی است، گفت: این اقدام آمریکا نشان می‌دهد که حقه تحریم ایران ناکارآمد شده است و سلاح تحریم قابلیت شلیک به هدف را از دست داده است.
به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیرحاتمی در جلسه علنی نوبت عصر دیروز و در جریان بررسی کلیات طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا گفت: ما حمایت قاطع از این طرح را اعلام می‌کنیم. وزیر دفاع ضمن تشکر از اهتمام یکپارچه و هوشمندانه و به هنگام مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه، اظهار کرد: رویکرد تقویمی و گفتمانی شفاف و قاطع برای صیانت از امنیت ملی و دفاع همه جانبه و کارآمد در برابر سیاست‌های خصمانه بی‌ثبات‌ساز و مداخله‌گرایانه دولت آمریکا و شبکه‌های تروریستی تحت حمایت او وجود دارد. آمریکا سپاه را به عنوان سازمان تروریستی قرار داد، اما در مقابلش اراده ملی و مردمی در صیانت از این نهاد انقلابی صورت گرفت که جای تشکر دارد.
امیرحاتمی با بیان این‌که توطئه‌های شیطان بزرگ در 40 سال گذشته علیه استقلال، تمامیت ارضی و نظام و انقلاب اسلامی بوده است، گفت: البته همواره پیروزی قاطع طبق نصرت خداوند با ملت ایران بوده است.