افتتاح 2000 واحد مسکونی در حاشیه مشهد

محمدحسام  مسلمی-مراسم افتتاح همزمان پروژه دو هزار واحدی مسکن ارزان قیمت شهرک رسالت در حاشیه مشهد و ۲۹ پروژه عمرانی بنیاد برکت در حوزه های آموزشی، فرهنگی، آب رسانی و امدادی در استان برگزار شد. به گزارش «خراسان رضوی»، پروژه دو هزار واحدی مسکن ارزان قیمت با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شهرداری مشهد و بانک مسکن به بهره‌برداری رسیده است.
محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حاشیه این مراسم که عصر روز گذشته برگزار شد، گفت: این پروژه که از چندین سال پیش آغاز شده بود تحویل داده شد، از استاندار محترم درخواست کردم یک نقطه از حاشیه شهر مشهد را با مطالعه انتخاب کنند که ضمن تامین مسکن، امکانات خدماتی، فرهنگی و اجتماعی نیز در آن انجام شود. وی افزود: از این اقدام به عنوان پایلوتی برای سامان دهی حاشیه شهر مشهد استفاده می کنیم، در چند روز آینده یک نقطه از حاشیه شهر مشهد را برای این  اقدام انتخاب و کار را شروع می کنیم.
رزم حسینی استاندار خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توافقی که با جناب دکتر مخبر  انجام شد یک نقطه از حاشیه شهر مشهد را با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شهرداری و استانداری انتخاب می کنیم تا دو هزار واحد مسکونی دیگر در آن جا ساخته شود و فکر می کنم ظرف دو ماه آینده این پروژه را توسط ستاد اجرایی  فرمان امام (ره) کلنگ زنی کنیم.
کلایی شهردار مشهد نیز در حاشیه این مراسم گفت: مجموعه اقداماتی که انجام شد و امروز شاهد افتتاح آن بودیم بیشتر زمینه سازی برای ایجاد کسب و کار خواهد بود، ما هم در راستای اقتصاد مقاومتی به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کمک خواهیم کرد. وی افزود: فکر می کنم اقداماتی که تا پایان سال قابل دستیابی است ایجاد پروژه های خدماتی و کسب و کار در مناطق حاشیه شهر خواهد بود. همچنین در مراسمی که در مسجد حضرت امیر المومنین (ع) شهرک رسالت برگزار شد، جعفری مدیر عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)گفت: مهم ترین ماموریت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) محرومیت زدایی در نواحی روستایی و کم برخوردار است، این ستاد تاکنون در خراسان رضوی بیش از 600 پروژه با اعتباری حدود 330 میلیارد تومان اجرا کرده است.


نیکزاد، رئیس هیئت مدیره هلدینگ توسعه ساختمان تدبیر متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز  در این مراسم با بیان این که پروژه دو هزار واحدی در حاشیه شهر مشهد و در شهرک رسالت با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، شهرداری و بانک مسکن و با همکاری استانداری خراسان رضوی ساخته شده است افزود: واحدهای مسکونی ساخته شده با 60 درصد آورده و بقیه آن نیز در اقساط 18 ماهه بدون پرداخت سود در اختیار افراد قرار می گیرد.
 
سایر اخبار این روزنامه
مخالفت 2 خریدار اصلی نفت ایران با تصمیم آمریکا مخالفت 2 خریدار اصلی نفت ایران با تصمیم آمریکا تعبیر رویای آقای کمدین تعبیر رویای آقای کمدین درخت ریشه دار فارسی و ویدئوی عمران خان درخت ریشه دار فارسی و ویدئوی عمران خان اطرافیان، نقطه ضعف ترامپ؟ اطرافیان، نقطه ضعف ترامپ؟ درباره پیش‌نیازها و ملزومات کارآفرین شدن به بهانه روز ملی کارآفرینی درباره پیش‌نیازها و ملزومات کارآفرین شدن به بهانه روز ملی کارآفرینی هومن برق نورد از نقش های تکراری در فیلم ها و سریال ها می گوید هومن برق نورد از نقش های تکراری در فیلم ها و سریال ها می گوید درباره حضور فیلم نامه‌نویس نامزد اسکار در جشنواره جهانی فجر اعتبارسنجی ادعای «صفر» آمریکایی درباره حضور فیلم نامه‌نویس نامزد اسکار در جشنواره جهانی فجر توافق مرزی برای واکنش سریع روابط ایران و پاکستان برخلاف میل دشمنان باید تقویت شود بانک مرکزی ترمز «خلق پول» بانک ها را کشید تاجیک: جریان اصلاح طلبی در چنبره اصلاح طلبان مصنوعی گرفتار شده است طرح مهم کابینه برای شفاف سازی دخل و خرج دستگاه های دولتی افتتاح 2000 واحد مسکونی در حاشیه مشهد اصغر قاتل؛ کابوس شب های طهران دوباره کاری از جیب مردم