ترامپ در نظرسنجی فاکس‌نیوز پس از 5 دموکرات قرار گرفت

نظرسنجی فاکس نیوز نشان می‌دهد، دونالد ترامپ با اختلافی تا 10 درصد پس از پنج رقیب دموکرات از جمله معاون سابق باراک اوباما قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، براساس نظرسنجی فوق که بین نهم تا دوازدهم ژوئن انجام شد، جو بایدن معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با 49 درصد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با 39 درصد پیشتاز است. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد سناتور برنی سندرز و دونالد ترامپ به ترتیب 49 و 40 درصد رای آوردند.
سه نامزد دیگر هم از ترامپ جلوتر هستند؛ سناتور الیزابت وارن دموکرات با دو درصد اختلاف و سناتور کامالا هریس و پیت بوتیگیگ هر کدام با یک درصد اختلاف. این نظرسنجی حاشیه خطای سه درصدی داشت.
نظرسنجی فاکس از رای‌دهندگان اولیه دموکرات هم نشان می‌دهد بایدن 32 درصد و سندرز 13 درصد رای دارند. وارن هم با کسب 9 درصد در جایگاه سوم است. بوتیگیگ و هریس هم هر کدام هشت درصد دارند.
سایر اخبار این روزنامه
آغاز ثبت‌نام پرداخت وام ساخت ارزان قیمت معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور: 51 استان روسیه‌آمادگی خود را برای همکاری اقتصادی با ایران اعلام کردند معاون اول رئیس جمهور: معیشت مردم، رونق تولید و اشتغال مهم‌ترین اولویت‌های اقتصادی دولت هستند حذف ارز 4200 تومانی در جلسه پنج‌شنبه سران قوا تعیین تکلیف می‌شود در دیدار سفیر جدید فرانسه در تهران؛ اروپا در فرصت کوتاهی که دارد نقش تاریخی خود را برای حفظ برجام ایفا کند اتحادیه اروپا ادعای آمریکا در باره دست داشتن ایران در حمله به دو نفتکش را رد کرد دبیر شورای عالی امنیت ملی: یکی از پیچیده‌ترین شبکه‌های سایبری سیا توسط ایران کشف شد موسسه پژوهش‌های بین‌المللی صلح استکهلم فاش کرد: دسترسی رژیم صهیونیستی به سلاح‌های کشتار جمعی و هسته‌ای بیشتر ترامپ در نظرسنجی فاکس‌نیوز پس از 5 دموکرات قرار گرفت برای خنثی‌سازی اقدامات «تیم ب» مرگ ناگهانی «مُرسی» در دادگاه اتحادیه اروپا ادعای آمریکا در باره دست داشتن ایران در حمله به دو نفتکش را رد کرد واکنش برخی از کشورها به تصمیم ایران برای عبور از برجام برای ذخیره اورانیوم غنی شده دیدار سفرای جدید ایران در یونان، اندونزی و الجزایر با دکتر روحانی یمن، سیاست مقابله به مثل