افزایش ۴ صفحه به روزنامه خراسان

روزنامه خراسان با تغییرات جدیدی در اختیار شما  مخاطبان گرامی  قرار می گیرد. روزنامه خراسان از امروز، اول تیرماه با حذف و اضافه شدن چند صفحه جدید منتشر می شود.  در این تغییرات از امروز چهار صفحه به صورت ثابت به همراه 20 صفحه فعلی روی کیوسک قرار می گیرد. نام و موضوع این چهار صفحه بدین شرح است:
طنزینگ: در این صفحه با اخبار روزانه شوخی می شود تا روزنامه از شکلی کاملا خشک و جدی خارج شود. در این صفحه علاوه برمطالب طنز ، عکس نوشت های جذاب وکاریکاتور را خواهیم دید .
 گزارش ویژه و بازتاب فضای مجازی : تا قبل از این ما در همین صفحه در ستون بازتاب به بازنشر موضوعات خبرساز یا ترند فضای مجازی می پرداختیم که با استقبال شما نیز همراه بود. حالا و از این به بعد در صفحه گزارش ویژه و بازتاب بیشتر به این موضوع می پردازیم و همچنین در  یک گزارش ویژه زیر و بم  یک  موضوع  و مسئله با عنوان «گزارش ویژه»  را موشکافی می کنیم.
بررسی حوادث:صفحه حوادث همواره یکی از پر مخاطب ترین صفحات روزنامه بوده است. بنابراین  از این پس در صفحه جدید بررسی حوادث سعی می کنیم ضمن انتشار اخبار و پرونده های جذاب این حوزه و گفت وگو با متهمان و شناخت انگیزه های آن ها از ارتکاب این جرایم  به بررسی ریشه های بروز جنایات از نگاه کارشناسی نیز بپردازیم.


سرگرمی: جدول ها همیشه یکی از پرطرفدارترین بخش های روزنامه هاست. ما در صفحه سرگرمی به صورت روزانه جداول و بازی هایی را به دست شما می رسانیم تا در اوقات فراغت هم کنارتان باشیم.
صفحه روزانه کودک و نوجوان
شایان ذکر است با توجه به اهمیت قشر کودک و نوجوان از این به بعد صفحه فرفره (مخصوص کودکان) و جوانه (مخصوص نوجوانان) که تا قبل از این فقط هفته ای یک بار منتشر می شد به صورت یک روز در میان منتشر می شود. به این شکل تلاش می کنیم قشر کودک و نوجوان را با روزنامه مان بیش از پیش همراه کنیم.
همچنین با توجه به انتشار صفحه طنز، شاید ادامه صفحه همشهری سلام بدون طنز باعث می‌شد محتوای مدنظر شما تامین نشود.
بنابراین بخشی از محتوای همشهری سلام را در صفحه حرف حساب در روزنامه خراسان رضوی و بخش دیگر را در صفحه فعلی طنز خواهیم داشت.
توجه بیشتر به حوزه بانوان
علاوه بر این، از این تاریخ در صفحات سلامت و مشاوره بیشتر از قبل به موضوعات و مسائل بانوان توجه می شود و ما به صورت روزانه در ستون های ثابتی در صفحات سلامت و مشاوره به موضوعات کاربردی برای بانوان عزیز می پردازیم تا محصولی که هرروز به دست شما عزیزان می رسد، بسته متنوع تری   از مطالب را همراه خود داشته باشد. امیدواریم از اصلاحات و تغییرات فعلی روزنامه راضی باشید. لطفا نظرات و پیشنهادهای خود را به صورت پیامک به شماره 2000999 و در شبکه های اجتماعی به شماره 0903333701 ارسال کنید.شایان ذکر است که  از امروز اصلاحاتی در شکل و محتوای صفحات دیگر هم صورت می گیرد.