توطئه بزرگ داعش خنثی شد خطر از بیخ گوش عراقی‌ها گذشت


سازمان اطلاعات عراق اعلام کرد ، تروریست‌های وابسته به داعش که قصد داشته‌اند عملیات‌ تروریستی بزرگی را در بغداد، برخی استان‌های جنوبی و منطقه کردستان عراق انجام دهند، به دست نیروهای اطلاعاتی این کشور دستگیر شدند و این توطئه خنثی شده است.
«ابوعلی البصری» از مقامات سازمان اطلاعات عراق، در این رابطه گفت که عملیات مزبور، بزرگ ‌ترین عملیات تروریستی داعش محسوب می‌شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، البصری اظهار داشت، عوامل اطلاعاتی مخفیگاه‌های تروریست‌ها را شناسایی کردند و در مرحله بعد نیز نیروی هوایی و زمینی ارتش عراق وارد عمل شده و اهداف مورد نظر را منهدم کردند.
وی گفت: در این عملیات پیش‌دستانه ، 160 تروریست در نینوا، بیش از 40 تروریست در بغداد و چهار تکفیری نیز در بصره بازداشت شدند. این مقام اطلاعاتی خاطر نشان کرد ،عناصر بازداشت شده، برای انجام عملیات‌ انتحاری و بمب‌گذاری در بغداد، اربیل، بصره و چند استان دیگرعراق آماده شده بودند.  البصری همچنین، از همکاری سرویس امنیتی اقلیم کردستان عراق در بازداشت چند متهم قدردانی کرد.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جهان را تبریک گفتند کوتاهی دولت در مهار گرانی علی‌رغم همت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز ماجرای نفتکش‌ها، فصل جدید منطقه (یادداشت روز) اخبار ویژه تضمین انگلیس برای پایان راهزنی دریایی تنها راه‌حل ماجرای نفتکش‌ها مخالفت دولت با ارائه گزارش عملکرد به نمایندگان مجلس توطئه بزرگ داعش خنثی شد خطر از بیخ گوش عراقی‌ها گذشت متقاضیان مسکن با قیمت‌های جدید نمی‌توانند به بازار نزدیک شوند آدم‌های کوچک با سایه‌های بزرگ! (نکته) اینستکس می‌خواهد کار ناتمام FATF را تمام کند! وعده پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا شهریور ماه آغاز محاکمه ۶ متهم تخلف در واردات گوشت برزیلی با ارز دولتی از امروز مردم نسبت به ما اصلاح‌طلبان بی‌اعتمادند و اعتراضات بسیار دارند کوتاهی دولت در مهار گرانی علی‌رغم همت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز کوتاهی دولت در مهار گرانی علی‌رغم همت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز