نمک بیش از حد کار دست مجری داد

آفتاب یزد – گروه شبکه: «سلام صبح بخیر» نام برنامه‌ای است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود . اما مجری آن یعنی حسین کلهر گویا دوست دارد که هراز چندگاهی سر زبان‌ها باشد. یکبار به خاطر نوع سوال و حرف زدنش با سمیرا شبانی اولین خلبان تجاری هلی‌کوپتر در کشور، این بار هم با شوخی نابجایش با لوگوی باشگاه استقلال، حاشیه‌ساز شده است. ماجرا از این قرار است که در برنامه سلام صبح بخیر اعلام می‌شود که لوگوی باشگاه استقلال متوقف شده است. در همین حین حسین کلهر می‌گوید: «استقلالی‌ها اگر خواستید لوگوی جدید بزنید از سوراخ‌های کمتری استفاده کنید! یک دانه سوراخ کلی دارد و سه تا هم وسط آخه این چه وضعیتی است.»
این شوخی آقای مجری با واکنش‌های انتقادی بسیاری از جمله طرفداران تیم استقلال روبه‌رو شد تا جایی که باعث شد حسین کلهر با انتشار فیلمی از خود از استقلالی‌ها عذرخواهی کند. او گفته است: «با توجه به کل‌کلی که با تهیه‌کننده و کارگردانمان که طرفدار تیم استقلال هستند، دارم چنین شوخی‌ای را کردم. من از تمام طرفداران تیم استقلال و بازیکنان این تیم عذرخواهی می‌کنم و واقعا نمی‌خواستم ناراحتتان کنم. مطمئنم طرفداران استقلال آنقدر مشتی هستند که من را ببخشند.»

> قطع همکاری با صداوسیما


با این وجود باشگاه استقلال به دلیل اظهارات مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این رفتار اهانت‌آمیز واکنش نشان داد. متن اطلاعیه به این شرح است: «باشگاه استقلال مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز مجری برنامه صبحگاهی شبکه سه اعلام می‌کند. در شرایطی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پول مردم اداره می‌شود و باید به مردم و علایقشان احترام بگذارد، متاسفانه یکی از مجریان این سازمان در یک برنامه تلویزیونی به طور آشکار و مستقیم به باشگاه استقلال و نشان رسمی آن اهانت کرده است. باتوجه به سابقه این رفتارهای سخیف توسط مجریان مختلف تلویزیونی، باشگاه استقلال تا زمان عذرخواهی رسمی سازمان صداوسیما همکاری خود را با این سازمان «قطع» خواهد کرد.»

> واکنش کاربران
کاربران شبکه‌های اجتماعی به این شوخی حسین کلهر واکنش نشان دادند.
یکی از کاربران نوشته است: «درخواست رسمی باشگاه عذرخواهی صداوسیماست و درخواست ما هواداران اخراج حسین کلهر از صداوسیماست!»
یکی دیگر از کاربران گفته است: «اگر روزی که علی ضیا به مظلومی توهین کرده بود اونم نه روی آنتن تلویزیون ازش گذشت نکرد صداوسیما و مجبور به عذرخواهی و تعلیق چند ماهه شد، امروز نوبت اخراج مجری نمکی برنامه صبحگاهی هست روی آنتن زنده جای کری خوندن نیست.»
دیگری نوشت: «امروز فقط به لوگوی تیم محبوبمان اهانت نشد، امروز به میلیون‌ها هوادار قدیمی‌ترین تیم ایران توهین شد»
کاربران دیگر گفته‌اند: «ما عذرخواهی رسمی نمی‌خوایم. فردی که از تریبون عمومی برای منافع شخصی استفاده می‌کنه فقط باید اخراج بشه»، ‌«نمیشه که هر بار مجریان صداوسیما توهین کنند و نهایتا ماجرا با عذرخواهی پایان بپذیرد. مثل اینه که یکی تو جمع به رفیقش توهین کنه بعد تو پی‌وی بگه داداش ناراحت نشدی که ؟»،‌ «وقتی جای فردوسی‌پور ، رشیدپور، میرزایی و... امثال این جوان کم خِرَد که معنی لوگوی برگرفته از المپیک را نمی‌داند، جایگزین می‌شوند ، باید تاسف خورد»