سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213


وارد کردن دی کلسیم فسفات/ آقای قائمی: ما تولیدکننده ماده دامپزشکی دی کلسیم فسفات هستیم. این ماده در داخل کشور و توسط بسیاری از کارخانه‌ها تولید می‌شود، ولی سازمان دامپزشکی به‌صورت آماده این ماده را از خارج وارد می‌کند، با توجه به اینکه این ماده خیلی راحت در کشور تولید می‌شود چه لزومی دارد سازمان دامپزشکی این ماده را از خارج وارد کند که این کار باعث تعطیل یا نیمه تعطیل شدن کارخانه‌ها شده است و کارگران این کارخانه‌ها بیکار شده‌اند. لطفاً مسئولان در این رابطه پاسخگو باشند.
خرابی جاده ساوه حد فاصل پرند/ آقای احمدی: ابتدای اتوبان ساوه حد فاصل تهران تا پرند، وضعیت این جاده خیلی خراب است. از مسئولان وزارت راه درخواست داریم به وضعیت این جاده رسیدگی کنند. در خیلی از روزها شاهد تصادف منجر به فوت در این جاده هستیم. از مسئولان محترم درخواست بررسی و پیگیری موضوع را داریم.
خرابی جاده رازمیان - قزوین/ آقای عبدی: در جاده رازمیان (الموت غربی) به قزوین جاده کوهستانی است و بسیار خطرناک، که یک قسمت از آن کنده شده و سال‌هاست به حال خود رها شده است. این جاده فاقد امکانات ایمنی است. لطفاً مسئولان مربوطه موضوع را بررسی کنند.
نظارت بر قیمت کالاها/ آقای کمالی: قیمت یک لاستیک نسبت به سال گذشته 4 برابر شده. مردم از چه محلی این هزینه‌ها را جبران کنند؟ چرا مسئولان محترم هیچ نظارتی بر قیمت کالاهای مصرفی نمی‌کنند؟ لطفاً موضوع گرانی را پیگیری کنید.
مشکلات بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد/ آقای مرادی: هر وقت بیماران به‌صورت اورژانسی به بیمارستان تأمین اجتماعی واقع در قسمت گلدشت شرق خرم آباد مراجعه می‌کنند با برخورد پرسنل مواجه می‌شوند. و دوم اینکه داروخانه این بیمارستان از 7 شب به بعد تعطیل است و بیماران جهت تهیه دارو باید ساعت‌ها در سطح شهر دنبال دارو بگردند. در ضمن این بیمارستان سونوگرافی ساده را هم ندارد. از مسئولان محترم درخواست پیگیری موضوع را داریم.