معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده خبر داد‌ رایزنی با مجامع هواداران برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده درباره حضور زنان جهت تماشای رقابت‌های باشگاهی فوتبال گفت: برخی معتقدند شاید در رقابت‌های داخلی و بازی‌های لیگ، فضا از نظر فرهنگی برای زنان مناسب نباشد که اگر بتوانیم با مجامع هواداران فعالیت مثبتی انجام دهیم و تضمین کنیم که فضاهای فرهنگی بهتر شود، زنان می‌توانند در رقابت‌های باشگاهی نیز حضور داشته باشند.
به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار درباره فراهم آوردن شرایط برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز بیان کرد: در گذشته این موضوع مطرح بود که باید ورود و خروج زنان به استادیوم‌های ورزشی به صورت جداگانه باشد، در همین راستا سال گذشته دولت شیوه‌نامه‌ای را تصویب کرد تا این موضوع تسهیل شود، اما برخی موضوع حضور زنان در استادیوم‌ها را به نوعی تصویرسازی کردند که موجب بروز واکنش‌هایی از سوی برخی افراد شد. در حال حاضر از نظر زیرساخت‌ها برای وضعیت استادیوم‌ها تدابیری اندیشیده شده است.
معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: سال گذشته معاونت زنان نیز با مجامع هواداران نشست‌هایی برگزار کرد و از آنها خواست تا به حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی کمک کنند، بعد از این رایزنی‌ها، همراهی این مجامع افزایش یافت. معاونت قصد دارد برای فراهم آوردن فضای فرهنگی نیز رایزنی‌های خود را در این زمینه افزایش دهد.
سایر اخبار این روزنامه
حاشیه‌نگاری «ابتکار» بر بیست‌ویکمین دوره جشن خانه سینما از شهردار تهران تا عادل فردوسی‌پور در یک جشن سینمایی جهانبخش‌محبی نیا نکات قابل تامل «‌ابتکار» گمانه‌زنی‌ها در‌خصوص عقب‌نشینی احتمالی آمریکا از تحریم‌های حداکثری را بررسی می‌کند انتقادها از گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش رو به افزایش است وزیر غیر‌خودی! «ابتکار» دلایل افزایش سهم استیجاری نسبت به سهم مسکن در سال‌های اخیر را بررسی می‌کند ساختار مالی نامناسب روند بانکداری اسلامی را کُند می‌کند خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری مزاحم عمر البشیر اعتراف کرد ۲۵ میلیون دلار از محمد بن سلمان دریافت کردم ابهام‌های ماجرای ربایش امام موسی صدر پس از چهار دهه بررسی شد پایان ناتمام معاون اول رئیس‌جمهوری: ‌بخش تعاون گره‌های اقتصادی کشور را برطرف می‌کند معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده خبر داد‌ رایزنی با مجامع هواداران برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها مهدی شادمانی درگذشت رئیس قوه قضائیه: باید چهره کسانی که حامی ترور هستند برملا شود مدیر برنامه مطالعات جهانی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تا تحریم اعمال شود،‌ از مذاکره خبری نیست