شاید هیات مدیره پرسپولیس تغییر کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه مجوز حرفه‌ای فصل آینده را گرفته است، از احتمال ایجاد تغییر در هیات مدیره پرسپولیس خبر داد و گفت: ۹۵ هزار دلار نیلسون را کنار گذاشته‌ایم.
به گزارش  مهر، محمدحسن انصاریفرد درباره وضعیت فعلی پرسپولیس بعد از حضورش در این باشگاه گفت: شرایط سخت است اما برند و لوگوی پرسپولیس چاره ساز مشکلات است و همکارانم در آینده خبرهای خوبی از پرسپولیس می دهند.
با اسپانسرهای داخلی و خارجی جلسه داریم
وی درباره شکایت های بی شمار و احتمال کسر امتیاز و راه های درآمدزایی تصریح کرد: معمولا مدیران در استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم ثبات نمی توانند برنامه بلندمدتی را برای خود متصور باشند. ما داریم از صبح تا شب با اسپانسرهای مختلف داخلی و خارجی جلساتی را برگزار می کنیم تا ببینیم کدام اسپانسر می تواند کمک کند. این زمان می برد ولی سعی می کنیم تا یک ماه آینده یک راه درآمدزایی مستمر و واقعی را اجرا کنیم.


پول نیلسون را در صندوق باشگاه
 نگه داشته‌ایم
انصاریفرد تاکید کرد: موانع گرفتن مجوز حرفه ای برطرف شده است. خدا را شکر با همکاری طلبکاران و ایرانسل مشکلات را حل کردیم. فقط باید ۹۵ هزار دلار به نیلسون بدهیم. پولش را در صندوق نگه داشته ایم. آنها باید یک نفر را در ایران معرفی کنند یا راه دیگری داشته باشند تا پولش را منتقل کنیم. اینرا با مسئول مجوز حرفه ای سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون هم در میان گذاشته ایم. خوشبختانه دیگر مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداریم.
وی با اشاره به دیگر راهکارهای درآمدزایی گفت: بلیت فروشی برای ما یک موضوع کلیدی است. اطمینان داریم بحث ۹۰ به ۱۰ در دربی رفت عملیاتی نیست ولی تلاش می کنیم برای بازی برگشت امیدواریم هواداران قابل شناسایی باشد و بتوانیم این قانون را اجرا کنیم. الان چطور می خواهند متوجه شوند تماشاگرانی که به استادیوم آمده اند طرفدار پرسپولیس هستند یا استقلال؟ در بازی برگشت ما میزبان هستیم و تلاش می کنیم این قانون را اجرا کنیم. با یک بانک هم در حال مذاکره هستیم.
وزیر اصرار به واگذاری استقلال
 و پرسپولیس دارد
وی که در برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، درباره روند واگذاری و خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: روز اول که با آقای وزیر جلسه داشتم ایشان اصرار داشت این اتفاق رخ بدهد. تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس خصوصی سازی است. هر مدیری که وارد این دو باشگاه شود چون ردیف بودجه ندارد، میزان درآمدزایی و سقف و کف آن مشخص نیست. بنابراین مجبور است از راه های مختلف درآمدزایی کند.
مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس بالا است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بالا بودن مبلغ قرارداد تعدادی از بازیکنان و مطرح شدن بحث ۸ میلیاردی بعضی از قراردادها گفت: مبالغ بالا است و اشکالی هم ندارد. قراردادهایی بسته شده است. تلاش می کنیم به تعهداتی که وجود دارد عمل کنیم. قول می دهیم به بهترین نحو ممکن تعهدات را انجام بدهیم. مبالغ زیاد است و کاری هم نمی‌توان کرد. 
احتمال ایجاد تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس
وی درباره احتمال ایجاد تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس گفت: این موضوع در حیطه اختیارات وزیر ورزش است. شاید تغییراتی باشد. جا دارد از اعضای هیات مدیره تشکر کنم. ما روز شنبه هم جلسه مهمی را در بحث اسپانسر و اختیارات مدیرعامل
 داریم.