سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213




نظــــــــر مـــــردم

مزاحمت کسبه خیابان جمشیدیه خزانه برای اهالی/ آقای اکبرپور: درخصوص مزاحمت مغازه داران شامل مکانیک‌ها، تعویض روغنی و صافکارها واقع در خیابان جمشیدیه خزانه اقدام لازم را لحاظ کنند. این مشاغل با ایجاد سر و صدا و بسته شدن محل عبور و مرور خیابان باعث مزاحمت برای ساکنان این محل شده‌اند.
 اصلاح مصوبه ایثارگران/ آقای حسینی: چرا مصوبه مجلس مربوط به ایثارگران و رزمندگان شاغل با 6 ماه سابقه حضور در جبهه مبنی بر برخورداری از یک پایه حقوق مدرک تحصیلی بالاتر شامل شاغلان می‌شود ولی این مصوبه برای بازنشستگان ایثارگر شامل نمی‌شود. از مسئولان مربوطه درخواست بازنگری اصلاح این مصوبه را داریم.

جــوابیه
جوابیه شرکت مترو در پاسخ به مطلب روزنامه ایران درباره گرانی بلیت
با سلام، احتراماً ضمن تشکر از این مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم مترو، به اطلاع می‌رساند قیمت‌های تعیین شده انواع وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو، براساس لایحه قیمت بلیت که به تصویب شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسیده است، طبق نواحی مختلف و مسافت طی شده از اعتبار کارت بلیت مسافر کسر می‌شود.
محسن محمدیان/ مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل