روز موعود تو و روز اندوه ما بابکِ ابتکار آسمانی شد

مرگ اگرچه رحمت عام خداوند است اما بی‏تردید نبودِ آدم‌هایی که همواره از آن‏ها به نیکی یاد می‏شود برای بازماندگان بسیار دشوار است. بابک غنایی از آن دسته هنرمندان عرصه رسانه بود که همواره با سختکوشی به عنوان مدیر فنی و هنری بار زیادی از دوش رسالت اطلاع‏رسانی و آگاهی‏بخشی روزنامه ابتکار، بر‏می‏داشت. بابک غنایی که بیش از یک دهه در کنار مجموعه روزنامه ابتکار فعالیت می‏کرد با کوله‏باری از تجربه، نقش همکار و البته برای عده زیادی از خبرنگاران نقش آموزگار را ایفا کرد و عجیب است از حکمت زمانه‌ای که برای چنین افراد پرخاطره‏ای چقدر زود دیر می‏شود. اندوه واژه کوچکی می‏شود در برابر مرگی بی‏رحم که البته حتما در آن حکمتی است از عهده فهم ما خارج.
بابک غنایی که مدت‏ها با بیماری دست و پنجه نرم می‏کرد همچنان با روحیه‌ای سرشار از عشق و امید به خانواده و فرزند کوچکش، حقارتِ نیستی را به استهزا گرفت. او در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت: «بالاخره روز موعود رسید، دارم میرم برای بزرگترین تغییر زندگیم. خواستم از همینجا دست تک تک شما رو که تا این مرحله به من روحیه دادید و با انرژی‏های مثبتی که برام فرستادید باعث شدید قویتر بشم ببوسم، از صمیم قلب دوستتون دارم، از کسانی هم که از من دلخوری و ناراحتی دارن می‏خوام حلال کنن ان‏شالله بعد از بهبودی کامل این ناراحتی‏ها را برطرف می‏کنم. از همینجا پای پدر و مادر، همسر عزیزتر از جانم، خواهرهای مهربانم را ‏می‌بوسم.
پسرم باراد را می‏پرستم...
چند ماه یا سال سخت پیش‏رو دارم امیدوارم با انرژی‏های مثبتتون بازم من رو حمایت کنید.»
و البته روز موعود بابکِ ابتکار رسید و او حالا برای ما اندوه به جا گذاشت. بابک عزیز رفت و تسلیت تنها کلام به جامانده برای خانواده صبور او خواهد بود. امید است که روح او در بارگاه ایزد یکتا قرین آمرزش شود و برای خانواده‏اش صبر را آرزومندیم.
سایر اخبار این روزنامه
روز موعود تو و روز اندوه ما بابکِ ابتکار آسمانی شد محمدعلی وکیلی آیا آمار فساد اثباتی امنیت‏ساز است؟ اتحادیه اروپا ایران را تهدید به خروج از توافق هسته‌ای کرد یک گام تا پایان برجام باز هم یک نمایش دیگر در روزهای اجرای عمومی توقیف شد سریال «تئاترهای توقیفی» و «مجوزهای بی‌اعتبار» عیسی کلانتری اخیرا در اظهاراتی از تخریب طبیعت ایران گلایه کرده است رئیس سازمان محیط‌زیست در نقش کنشگر «ابتکار» دلایل مشکلات در بخش کشاورزی را بررسی می‌کند آشفتگی، از کِشت تا قیمت کسری بودجه را برجسته می‌کنند تا دلال‌ها تبرئه شوند تشکیل وزارت بازرگانی جنبه فرعی اقتصاد کشور رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان: اختلاف سلایق نباید به معارضه منجر شود رئیس‌جمهوری پس از بازگشت از نیویورک: هیچ وقت از مذاکره فرار نمی‌کنیم و ترسی از آن نداریم واکنش مجید انصاری به انتقادها از خنده‌های روحانی در نیویورک: ‌حسادت کودکانه دارند به یاد یار همیشگیِ ابتکار روز موعود تو و روز اندوه ما بابکِ ابتکار آسمانی شد