آیت‌الله جوادی آملی در دیدار عارف: برخی در کشور دهه غارت راه انداختند

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید با حضور در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء، با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد. آیت‏الله جوادی آملی در این دیدار اظهار کرد: در کشور دهه‌های مختلف فرهنگی همچون دهه کرامت، دهه ولایت و امثالهم وجود دارد، اما وجود این دهه‏ها، حفظ کردن یک بخش است، ولی برخی در مقابل این دهه‌ها، دهه غارت و چپاول کشور را داشتند که از آنها غفلت شده بود.
به گزارش ایلنا، آیت‌الله جوادی آملی تصریح کردند: حضرت امیرعلیه السلام در نامه به مالک اشتر می‌فرماید داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است اما در نامه دیگری خطاب به مردم مصر بیان کردند خواب سیاسی، خواب فرهنگی، خواب اجتماعی، خواب اقتصادی در چشم شما باید در حد مزمزه باشد، هرگز نگذارید خواب از محدوده چشم شما فراتر برود و وارد محدوده هوشیاری‏تان شود. چون دشمن شما نمی خوابد و بیدار است، لحظه‏ای غفلت، این پیامدهای تلخی را به همراه دارد که اکنون در برخی زمینه‏ها با آنها مواجه هستیم.
ایشان خاطرنشان کردند: ازغارت بیگانه غافل شدن و از اختلاس‌های نجومی که چیزی جز غارت نیست، غافل شدن، سبب شد تا عده‌ای از این فرصت برای غارت کشور استفاده کنند. باید یک تقویم سیاسی باشد که در آن غارت‌های کشور ثبت شود تا هرگز از یادها نرود چه کسانی و چه هنگامی، به کشور و نظام آسیب زدند.
سایر اخبار این روزنامه
آیا ضمانتی برای بازگشت سایر الواح تاریخی ایران از آمریکا وجود دارد؟ رونمایی از 110 لوح هخامنشی پس از 80 سال علیرضا صدقی بازگشت شیخ؟ تقویت ارزش پول ملی واقعی است؟ عددبازی با شاخص‌های اقتصادی! ماجرای شیوع یک بیماری در لردگان استان چهارمحال و بختیاری چیست؟ «چنار محمودی» در غبار شایعات ایدزی! «ابتکار» به مناسب تاسیس تلویزیون در ایران، یکه‌تازی‌ها در رسانه‌های تصویری را بررسی کرد در گفت‏و‏گو با یک کارشناس مسائل آلمان مطرح شد جایگاه برلین در استراتژی بلند‏مدت ایران نگران ریزش شاخص سهامداران جدیدالورود هستیم تشریح عوامل موثر در جذب نقدینگی رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه مطرح کردند ایران با جدیت کاهش تعهدات هسته‌ای را ادامه می‌دهد رئیس‌جمهوری در جلسه هیئت دولت تصریح کرد عزت ملت ایران، شرط مذاکره آیت‌الله جوادی آملی در دیدار عارف: برخی در کشور دهه غارت راه انداختند رئیس قوه قضائیه: برخورد با چند آدم نادرست در قوه قضائیه، «ضعف» نیست