با حضور اندیشمندان 38 کشور جهان، چهارمین اجلاسیه بین‌المللی«مجاهدان در غربت» برگزار می‌شود

بخش خبری: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع)، چهارمین اجلاسیه «مجاهدان در غربت» برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی همایش «مجاهدان در غربت» از برگزاری چهارمین اجلاسیه این همایش در شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)؛ پیشوای مجاهدان در غربت خبر داد.
محمد سالاریان در گفت‌وگو با ستاد خبری این همایش اظهار داشت: چهارمین اجلاسیه همایش «مجاهدان در غربت» با محوریت تجلیل از مجاهدت شیخ عیسی قاسم؛ رهبر شیعیان بحرین و تقدیر از مقام شامخ رزمندگان و خانواده‌های شهدا وایثارگران در غربت و‌ مقاومت اسلامی با حضور بیش از 180 اندیشمند و فرهیخته از 38 کشور جهان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف اجرایی این همایش از دوماه پیش اظهار داشت: اعضای کمیته‌های اجرایی همایش با مسئولین و‌مدیران ارشدفرهنگی از جمله آیت‌الله جوادی آملی، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی،سرلشکر پاسدار سلامی؛ فرمانده‌ کل سپاه، دکتر صالحی ؛وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر علی عسکری؛ رئیس سازمان صداوسیما، رئیس جامعه‌المصطفی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدارهایی داشتند و‌گزارشی از روند برگزاری همایش ارائه نمودند.
وی افزود: مجاهدت فقط به معنای جنگ و‌ مبارزه تن به تن وسلاح نیست بلکه افراد زیادی هستند که با سلاح علم و قلم و تبلیغ نیز در مقابل ظلم ایستادگی‌نموده و ‌نامشان در صفحه زرین مجاهدان ماندگار می‌شود، لذا ما در این همایش از همه مردان و زنان مجاهد و مبارز و خانواده‌هایشان تجلیل و تقدیر به عمل خواهیم آورد.