سرلشکر پاسدار سلامی: دستگیری سرشبکه «آمدنیوز» موجب غافلگیری سرویس‌های اطلاعاتی استکباری شد

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی درپی دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز، تاکید کرد: با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کورسوهای جنگ روانی دشمن در ناامن‌سازی ذهنی و راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی، اختلاف افکنی ‌بین نخبگان و مسئولان، ترویج بدبینی و نا‌امیدی در مردم خاموش شد.
به گزارش ایسنا،‌ در‌پی دستگیری سرشبکه کانال معاند آمد‌نیوز و ابراز محبت و عنایت علمای بزرگ، مسئولان محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان از اقدام و قدرت اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیام قدردانی و تشکر صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَاَتَی اللَّهُ بُنْیَانَهُم مِّنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِن فَوْقِهِمْ وَاَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ (26)


خداوند متعال را شاکریم که در ایام بزرگداشت اربعین حماسه‌ساز حسینی‌(ع) این فریاد رسای مظلومان مقتدر تاریخ، قامت‌فرازانی که راه و رسم‌شان در گمنامی است، بار دیگر ضربتی محکم بر دشمن در خانه‌اش فرود آوردند و معیار قدرت اطلاعاتی سپاه را به محک گذاشتند و نماد و شاهد مثال آشکاری از سیطره اطلاعاتی فرزندان انقلابی رهبری عزیز و ملت بزرگ‌مان را بر نظام‌های اطلاعاتی عنکبوتی مستکبران آفریدند.
همچنین از ابراز لطف و عنایت علمای بزرگ، مسئولان محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان تشکر نموده و از اینکه موجبات خوشحالی ملت سرافراز ایران اسلامی فراهم شد، پیشانی شکر بر زمین می‌ساییم.
با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کور‌سوهای جنگ روانی دشمن در ناامن‌سازی ذهنی و راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی، اختلاف افکنی بین نخبگان و مسئولان، نشر اکاذیب و شایعه، ترویج بدبینی و نا‌امیدی در مردم خاموش گردید و غافلگیری بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل شد.
امید وافر داریم به برکت خون مطهر شهدا و صبر و استقامت تمامی همرزمان جبهه مبارزه با کفر در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، سرشت عاشورایی سپاه در سایه رهبری معظم انقلاب، سرمایه‌ای برای پیش قراولی لشکر فائقه امام زمان‌(عج) باشد.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از واکنش‌های صداوسیما به کنسرت محمدرضا گلزار گزارش می‌دهد دوست دیروز، دشمن امروز ژوبین صفاری جراحی از سر اجبار «ابتکار» از واکنش‌ها درباره حدود و اختیارات شورای نگهبان گزارش می‌دهد مناقشه بر سر یک نهاد نظارتی برخی رسانه‌های خارجی مدعی شدند هزینه بالای خدمات مشاوره و روانشناسی چه اثری بر جامعه خواهد داشت؟ بیمه روان، بیمه جامعه! «ابتکار» از گره‌های تاریخی صنعت خودروسازی ایران گزارش می‌دهد خودروسازهای گروگانگیر «‌ابتکار» اهداف آمریکا مبنی بر ابراز نگرانی از لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران را بررسی می‌کند در پیام قدردانی رئیس‌جمهور مطرح شد حماسه بی‌نظیر زائران اربعین حسینی موجب یاس دشمنان شد سرلشکر پاسدار سلامی: دستگیری سرشبکه «آمدنیوز» موجب غافلگیری سرویس‌های اطلاعاتی استکباری شد نشنال اینترست: طرح ایران برای شکست دادن ترامپ؛ ورود به منطقه خاکستری یک نماینده مجلس مدعی شد‏ امارات ۷۰۰ میلیون دلار پول‌های بلوکه شده ایران را آزاد کرد