تسخیر لانه جاسوسی ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز (دوشنبه ) در مقابل لانه جاسوسی «سفارت سابق آمریکا در تهران » و همچنین در سایر استان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.
به گزارش ایسنا ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با  شعار«استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی‌، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا » در هزار شهر و شهرستان کشور برگزار شده است.
۱۵۰ خبرنگار ، عکاس و تصویربردار رسانه‌ خارجی و  ۲۵۰۰ خبرنگار ، عکاس و تصویربردار رسانه‌های داخلی راهپیمایی ۱۳ ابان در سراسر کشور را پوشش خبری می‌دهند. 
در مسیر راهپیمایی روز ١٣ آبان ماه امسال برخی از نهادهای دولتی و غیر دولتی با محوریت فعالیت‌ها‌ی فرهنگی و هنری همانند سال‌های گذشته غرفه‌های خود را بر پا کردند.


به گزارش ایسنا، این غرفه‌ها‌ی همچون غرفه جمعیت هلال احمر، غرفه خطاطی و خوش نویسی شهرداری منطقه ٩، غرفه وزارت نفت، غرقه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و غرفه بسیاری از نهادهای مردم نهاد و یا دولتی دیگر در این مسیر به راهپیمایان استکبار ستیز خدمات ارائه داده یا اینکه فعالیت‌ها‌ی فرهنگی خود را با شعار مبارزه با استکبار  به نمایش گذاشته‌اند.
 سرود یار دبستانی در مراسم ۱۳ آبان توسط جمعی از دانش آموزان خوانده شد.
اجرای سرود توسط دانش آموزان مورد استقبال شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان قرار گرفت.  سرود یار دبستانی از سرودهای مطرح در زمینه مبارزه با ظلم و استکبار آمریکا در ایران است.
 شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن تصاویری بر نفی سازش با آمریکا تاکید کردند.
به گزارش ایسنا، در یکی از این تصاویر، تصویر  محمد مصدق،  نخست‌وزیر پیشین ایران دیده می‌شد که استکبارگران وقت از جمله انگلیس  تلاش داشتند او را وادار کنند که  بر سر منافع ملت ایران با آنها سازش کنند. 
 سیل عظیم راهپیمایان ١٣ آبان ماه پس از طی کردن مسیر راهپیمایی و سر دادن شعارهای استکبار ستیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.
به گزارش ایسنا، در راهپیمایی امسال که با حضور اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان و دانشجویان و استاید دانشگاهی و حوزوی برگزار شد، راهپیمایان از ابتدای خیابان طالقانی با شعار‌ها‌ی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و الله و اکبر راهپیمایی خود را آغاز و سپس در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.
 آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در راهپیمایی ۱۳ آبان
در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به مانند سال‌های گذشته ، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد. 
تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان  در اعتراض به سیاست‌های دولت  آمریکا علیه ایران و مردم خاورمیانه و جنایت‌ها‌ی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین پرچم آنها را با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل آتش زدند. 
 حضور رسانه‌های خارجی در راهپیمایی ۱۳ آبان
تعدادی از نمایندگان رسانه‌های خارجی برای پوشش راهپیمایی ۱۳ آبان در بین شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی حضور یافتند.
 این رسانه‌ها‌ با مصاحبه با شرکت کنندگان در این راهپیمایی از جمله دانشجویان و دانش آموزان از آنها سوالاتی در مورد سیاست‌های آمریکا علیه ایران و علت حضور آنها در این راهپیمایی می‌پرسیدند.
بر اساس اعلام مقامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۵۰ خبرنگار ، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان را پوشش می‌دهند. 
 امیر سرلشگر موسوی هم طی سخنانی  در مراسم ۱۳ آبان با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: این اقدام یکی از مهمترین حرکت‌های خودجوش ، در تاریخ انقلاب‌های اصیل، و مردمی جهان است که ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و خفت و زبونی این کشور را نشان داد.همچنین فریاد مظلومیت و آزادگی مردم مسلمان ایران را تنین انداز کرد.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: ۱۳ آبان روزی است که مردم ایران نشان دادند با اتکا به خدای بزرگ می‌توان در برابر هر قدرت استکباری ایستاد و به پیروزی رسید. رفتارهای ظالمانه، ضد مردمی و تحقیر آمیز دولت آمریکا، کودتای ۲۸ مرداد ، حمایت از رژیم پهلوی، چپاول منابع ایران و دشمنی با انقلاب اسلامی  موجب تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد. قطعنامه تظاهرات یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» il  در پایان این مراسم قرائت شد.