چی شد که انقدر خودخواه شدیم

آفتاب یزد – گروه شبکه: روز یکشنبه خبری بر خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که ناراحت‌کننده و تاسف بر‌انگیز بود. ماجرا از این قرار بود که یکی از ساکنان خیابان گلبرگ شرقی در تماس با اورژانس ۱۱۵ از ایست قلبی پدر ۷۵ ساله‌اش خبر داد و درخواست کمک کرد از همین رو تکنسین‌های اورژانس خود را به محل می‌رسانند. به دلیل نبود جای پارک راننده اورژانس ماشین را مقابل ساختمان روبه رویی منزل فرد بیمار پارک می‌کند. مرد جوان همسایه هم وقتی آمبولانس اورژانس را مقابل در پارکینگ خانه‌اش می‌بیند از روی عصبانیت چهار چرخ آمبولانس را پنچر می‌کند اما همین اقدام او مرگ پیرمرد بیمار همسایه را رقم می‌زند. حال کاربران شبکه‌های اجتماعی این اقدام مرد همسایه را مورد نکوهش قرار دادند.
یکی از کاربران نوشته است: « اگر همین اتفاق برای خانواده خودش رخ داده بود چیکار می‌کرد»
کاربر دیگری نوشت: «یعنی تحمل چند دقیقه‌ای آمبولانسی که اومده بیمار ببینه انقدر
سخت بود»


دیگری نوشت: «یه جورایی مقصر حساب میشه خوب میدونسته که آمبولانس شیرینی و شکلات نمیبره که اومده بوده بیماری را به بیمارستان منتقل کنه»
کاربران دیگر گفته‌اند:« فقط دارم به این فکر میکنم که چی شد ما انقدر خودخواه شدیم»،‌ «تو خارج آمبولانس، ماشین پلیس و ماشین آتش نشانی هرجا، دقیقا هرجا که اراده کنن بی‌توجه به ترافیک و سایر موارد وایمیستن حتی برای موارد خیلی بی‌اهمیت. کسی حق اعتراض نداره. وقتی هم که آژیر میزنن اگر دیر بجنبی برای کنار رفتن از جلوشون باهاتون برخورد میشه»،‌ « باید با این شخص برخورد جدی شود تا درس عبرتی شود برای کسانی که خیابان را ملک شخصی خود می‌دانند و خود را مجاز به خسارت زدن به مردم می‌دانند»، «در مقابل باید این موجود و اعضاء خانواده‌اش را از برخی خدمات شهروندی محروم کنند»،‌ «یعنی واقعا اون فرد فکر کرده یکی با آمبولانس اورژانس میره مهمونی که پنچر کرده!»